Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
    Det har de været længe om at opdage
    Det er for mig det vigtigste i den podcast. Deprimerende.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Krogh siger i optakten at Köhler er valgt fra fordi han ikke er hvor han skal være lige pt. Både noget træningsmæssigt og andet. Vil ikke gå yderligere ind i det; det vil han holde mellem Köhler og ham selv. Siger det er udramatisk.
      Hvis det er udramatisk at én som blev hentet som nøglespiller blev frafalgt pga af noget "andet" så håber der sker intet hvad er dramatisk...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Jeg mangler altså Fenger i dén opstilling dér

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg mangler altså Fenger i dén opstilling dér
          Skadet. De gik hård og svinsk mod ham i Vejle hvor Velkov hilste ham for eks. med knæet i nyren allierede i første minut...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Jeg er enig I det virker som panik og det er sindsygt frustrerende at se paa alle de aendringer der er lavet, men som SK ogsaa sagde under optakten, er det svaert at give genvalg Eller lang snor til spillere der ikke levere, og jeg tror vi alle kan bliver enige om at meget faa har leveret noget som helst, siden kval kampene startede.

            Jeg har dog ingen ide om det saa er det rigtige, men det er helt sikkert svaert at skulle stille hold for tiden.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Hvis det er udramatisk at én som blev hentet som nøglespiller blev frafalgt pga af noget "andet" så håber der sker intet hvad er dramatisk...
              Udramatisk var Kroghs ord - ikke mine. Han kan jo ikke sige andet, hvad end det er skal den jo lukkes ned - der er rigeligt med dårlige historie om OB pt. Nu er der kommenteret på den - Krogh og Köhler er enige om at holde den internt - så det er godt nok.

              Men ja der må jo være sket et eller andet

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Udramatisk var Kroghs ord - ikke mine. Han kan jo ikke sige andet, hvad end det er skal den jo lukkes ned - der er rigeligt med dårlige historie om OB pt. Nu er der kommenteret på den - Krogh og Köhler er enige om at holde den internt - så det er godt nok.

                Men ja der må jo være sket et eller andet
                Det var også henvendt til Koighd formulering. :-) Og han kan ikke sige mange andre ting men måske spare den sidste del af forklaringen. Og ja, det er fint at holde det internt.

                Er bare så frustreret....
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det var også henvendt til Koighd formulering. :-) Og han kan ikke sige mange andre ting men måske spare den sidste del af forklaringen. Og ja, det er fint at holde det internt.

                  Er bare så frustreret....
                  det er der meget af tror jeg

                  frustrerende at holdet ikke spiller bedr, at de profiler vi har ikke er på et tilpas højt niveau, at trænerteamet ser ud til at lede efter løsninger.

                  - og det er bare udefra set. Tænker de er mindst lige så frustrerede internt.

                  Troede vi havde ramt bunden med Alm og pokal exittet - og troede der var blevet rettet op på skuden så vi ihvertfald kunne klare os igennem til næste sæson. Men siden da er det jo kun gået nedad...

                  Comment

                  Working...
                  X