Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det var også henvendt til Koighd formulering. :-) Og han kan ikke sige mange andre ting men måske spare den sidste del af forklaringen. Og ja, det er fint at holde det internt.

Er bare så frustreret....
    det er der meget af tror jeg

frustrerende at holdet ikke spiller bedr, at de profiler vi har ikke er på et tilpas højt niveau, at trænerteamet ser ud til at lede efter løsninger.

- og det er bare udefra set. Tænker de er mindst lige så frustrerede internt.

Troede vi havde ramt bunden med Alm og pokal exittet - og troede der var blevet rettet op på skuden så vi ihvertfald kunne klare os igennem til næste sæson. Men siden da er det jo kun gået nedad...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Udramatisk var Kroghs ord - ikke mine. Han kan jo ikke sige andet, hvad end det er skal den jo lukkes ned - der er rigeligt med dårlige historie om OB pt. Nu er der kommenteret på den - Krogh og Köhler er enige om at holde den internt - så det er godt nok.

Men ja der må jo være sket et eller andet
    Det var også henvendt til Koighd formulering. :-) Og han kan ikke sige mange andre ting men måske spare den sidste del af forklaringen. Og ja, det er fint at holde det internt.

Er bare så frustreret....

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Hvis det er udramatisk at én som blev hentet som nøglespiller blev frafalgt pga af noget "andet" så håber der sker intet hvad er dramatisk...
    Udramatisk var Kroghs ord - ikke mine. Han kan jo ikke sige andet, hvad end det er skal den jo lukkes ned - der er rigeligt med dårlige historie om OB pt. Nu er der kommenteret på den - Krogh og Köhler er enige om at holde den internt - så det er godt nok.

Men ja der må jo være sket et eller andet

Leave a comment:

• MiXiM
    replied
    Jeg er enig I det virker som panik og det er sindsygt frustrerende at se paa alle de aendringer der er lavet, men som SK ogsaa sagde under optakten, er det svaert at give genvalg Eller lang snor til spillere der ikke levere, og jeg tror vi alle kan bliver enige om at meget faa har leveret noget som helst, siden kval kampene startede.

Jeg har dog ingen ide om det saa er det rigtige, men det er helt sikkert svaert at skulle stille hold for tiden.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg mangler altså Fenger i dén opstilling dér
    Skadet. De gik hård og svinsk mod ham i Vejle hvor Velkov hilste ham for eks. med knæet i nyren allierede i første minut...

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Jeg mangler altså Fenger i dén opstilling dér

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Krogh siger i optakten at Köhler er valgt fra fordi han ikke er hvor han skal være lige pt. Både noget træningsmæssigt og andet. Vil ikke gå yderligere ind i det; det vil han holde mellem Köhler og ham selv. Siger det er udramatisk.
    Hvis det er udramatisk at én som blev hentet som nøglespiller blev frafalgt pga af noget "andet" så håber der sker intet hvad er dramatisk...

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
    Det har de været længe om at opdage
    Det er for mig det vigtigste i den podcast. Deprimerende.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Fed opstilling. Håber de unge Odense-drenge giver den max gas!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Krogh siger i optakten at Köhler er valgt fra fordi han ikke er hvor han skal være lige pt. Både noget træningsmæssigt og andet. Vil ikke gå yderligere ind i det; det vil han holde mellem Köhler og ham selv. Siger det er udramatisk.

Leave a comment:

• andlox
    replied

okay jamen så er den jo ikke længere. God bedring til ham.
    Så melder OB også ud at han blev sygt:
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...q0AV5GtCw&s=19

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Kadriis attitude har været katastrofal, vildt at det er ham der gang på gang er i interview efter kampene. Han er om nogen garant for det udtryk der leveres, men han ligner en der er resigneret. Myhra, Trybull og Fenger er de 3 der pt kan sættes lid til, nu kommer Bjørn ind igen, ham kan vi også regne med, han er mindst lige så god som Helander, der skal så heller ikke meget til.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Førstnævnte tænkte også men det er selvfølgelig ren spekulation.
    Er lidt bange st Særen Krogh er i panik og farer vildt. Vi skifter og skifter og skifter, så skabes ikke en fungerende enhed og man forusikrer spillere måske endnu mere. Havde hellere set en formationsskifte men mere kontinuitet i hensigt sf startere i de sidste uger.
    Men håber selvfølgelig at Søren valgte rigtigt og vil med stor glæde spise mine kritiske ord hvis vi vinder kampen i aften.
    den er svær - for der har jo ikke været gode præstationer - så bare at give genvalg for at få noget kontinuitet, den tror jeg heller ikke på.

Men ja udefra set virker det lidt famlende.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

Jf. Bold.dk er der tale om sygdom

Kan godt lide Kadrii men syntes ikke han har bidraget meget meget de sidste mange kampe, så det giver god mening at han starter ude!
    okay jamen så er den jo ikke længere. God bedring til ham.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    nå men man kan da altid regne med at viasat holder den journalistiske fane højt.

Nu diskuterer de signal værdien i, ikke bare at BW er på sidelinjen - men også den stol han sad i under kampen i vejle. Og hvor forfærdeligt det så ud....come on

Peter Sørensen bliver ved med at påstå at BWs tilstedeværelse på sidelinjen er med til at underminere SK.

Endnu en gang bliver Tøffe fornuftens stemme - det er i sig selv vildt nok.

Leave a comment:

Working...
X