Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skift nu offensivt ind

    Luca ind og Mouritzen ud. 4-4-2 med Kadrii og DD på kant

    Comment


      kunne vi ikke prøve BP i angrebet - så der var lidt fysik og et eller andet at sigte efter?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Jeg havde troet vi ramte bunden med Jesper Hansens 2. divisionsspillere, men det er altså muligt at synke dybere…
        I det mindste var det da en flok spillere der gad, de havde bare ikke niveauet.


        Comment


          Hvornår er det BW siger at han skal vurderes? Er det efter denne sæson?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Så står den på nedrykning venner
            Det positive er at det er 1. division vi hører hjemme. Vi er simpelthen ikke bedre. Vi kan ikke engang tage et hjørnespark.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Sympatisk eller ej. SK magter ikke ar redde holdet.
              Han er jo taktisk retarderet... Han snakker og røven går, men evner intet.
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Skift nu offensivt ind

                Luca ind og Mouritzen ud. 4-4-2 med Kadrii og DD på kant
                Nytter inter. Kampen er tabt. Om OB så spiller med 14 mand.

                Comment


                  Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?

                  Comment


                    Krogh og BW er en omvandrende joke af en duo.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      Hvis vi taber i dag, så rykker vi ned. Vi kan ikke slå vores direkte konkurrenter. Vi kan ikke slå de bedre hold som Randers. Vi kan ikke vinde på hjemmebane. Vi kan ikke engang vinde nogle kampe længere.
                      Vi rykker ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        Vi rykker ned.
                        God spottet ;-)

                        Comment


                          vi er bagud, under 15 min igen, skaber intet - og Krogh reagerer ikke...skift nu nogle friske kræfter ind!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
                            Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.

                            Comment


                              Nå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.

                              Comment


                                Nå men er der nogen der tager ned og skriver 1. Divisions huset på deres fine hus i Ådalen
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X