Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
Hvis vi taber i dag, så rykker vi ned. Vi kan ikke slå vores direkte konkurrenter. Vi kan ikke slå de bedre hold som Randers. Vi kan ikke vinde på hjemmebane. Vi kan ikke engang vinde nogle kampe længere.
Hvordan er der ikke offside på Dimitris Emmanouilidis ? Jeg forstår det simpelthen ikke? Han løber efter bolden godt nok rammer han ikke bolden men er reglen ikke at hvis personen der er offside går efter bolden i en ulovlig position så skal den dømmes?
Jeg er ikke overrasket over dommerens præstation. Helt enig. Udoverdet screener han Mouritzen så han ikke når tidligere ned og agere.
Nå men er der nogen der tager ned og skriver 1. Divisions huset på deres fine hus i Ådalen
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment