Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OMG, sidelinjereporteren: "I taber hjemme til oprykkerne fra Hobro. Er du tilfreds med det resultat?" LOL, en klaphat!!

    Comment


      OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        TB virkede rystende upåvirket i interviewet. Ingen passion.
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...
          Ikke en skid ... Rystende at vi ikke kan dæmme op for HOB og bortset fra 2x10 min spiller de lige op med os..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            Business as usual - intet nyt siden Maj måned - samme tamme indstilling - og ingen konsekvens får det!!!

            Kunne nu godt lide at Esben Hansen sagde, at vi stadigvæk mangler at finde ud af - både hvad Boduls styrke er og hvad han kan tilføre holdet - og at der er ingen der ved hvad fanden Troels Bechs taktik går ud på!!
            EH er åbenbart enig i min distanceblænder-teori! Han kan ikke få et hold til at præstere - så er den ikke længere - hvor mange sæsoner skal han have til at bevise det tydeligt nok?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ikke en skid ... Rystende at vi ikke kan dæmme op for HOB og bortset fra 2x10 min spiller de lige op med os..
              Set fra lægterne, er Hobro super godt organiseret og rigtig gode til at presse OB-boldholder. Samtidig kaster de sig frygtløst ned i alle skud. Et hold med passion og viljen til sejr - OB var så pivringe på indstillingen, at jeg i flere omgange måtte krumme tær i sandalerne - og det kan jo som bekendt ikke skjules!

              Comment


                Mange gode observationer her

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...edst-og-vaerst

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...
                  Til Hobro?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja, hvad fanden skete der lige med Diarra-ignoreringen. Var han skadet længe, så man ikke ville spille ham?

                    Comment


                      Umiddelbare indtryk efter kampen:
                      En utilgivelig og skammelig præstation. Noget af det værste jeg har oplevet i mit 25 år lange OB-liv.
                      Vi rykker ned. Givet; det er en dommedagsprofeti, men det her er altså apocalypse now. Inden for en ikke alt uoverskuelig fremtid konkurrerer vi med Vejle i midten af 1. division. Vi kommer til at ligne Silkeborg mere og mere.

                      I Hobro render der netop nu to unge angribere rundt, der mere eller mindre har været gratis hen over sommeren. Hvis Hobro kan finde to kompetente, unge, ærgerrige angribere. Hvorfor kan Jesper Hansen så ikke?

                      Darko Bodul er den ringeste angriber jeg nogensinde har set. Han er en skændsel.

                      Taktikken: Hobro har fire af de største og højeste spillere i Superligaen; hvorfor er det så, at vi giver SÅ mange dødbolde væk på egen banehalvdel? Hvorfor insisterer vi på kun at angribe i højresiden, og på den måde tillade Hobro at gøre sig endnu mere kompakte? Hvorfor bliver Emil Larsen og Falk ved med at løbe ind i de to store landmænd i Hobros forsvar og dermed igen tillade Hobro at gøre sig kompakte? På intet tidspunkt får vi Mads Justesen og Egholm ud af balance. Der er ikke en situation, hvor vi får dem til at ligne elefanter i en glasbutik. Vi spiller konstant Hobro gode, og så dræber de os på et kontrastød, hvor Kasper Larsen (ung som han er) buser alt for meget på Antipas (der som profetierne også lød på: afgjorde kampen i dag). Er det ikke meningen, at Troels Bech skal stå få moderne fodbold med hurtigt spil, aggressivt pres og genpres? Hvorfor bliver Hobro så på intet tidspunkt udsat for et pres på boldholder? Gang på gang boldrede Martin Thomsen og Jonas Damborg sig, som om de var Toni Kroos og Schweinsteiger. Jeg savner generelt samlet pres og genpres på modstanderen. Der blev også tilladt alt for mange indlæg til de to store, angribere i front.

                      For guds skyld: SÆLG EMIL LARSEN. Manden gider ikke at spille her, og helt ærligt, så gider jeg ikke se på ham mere.
                      Derudover synes jeg også Falk har fortjent mere end dette jammerlige OB-hold; jeg synes han skal have lov til at smutte, hvis muligheden for at komme til udlandet byder sig.

                      Hvordan kan man forvente at præstere bedre end sidste sæson, når man ikke har formået at erstatte ca. 1000 superligakampes erfaring? Lasse Kryger emmer af 1. division. Det er ikke Ruud værdigt at kalde Kryger hans erstatning.

                      6000 mennesker på Stadion til Superligapræmieren. Øens hold? Overhovedet ikke. OB har på ingen måde formået at kapitalisere på placeringen i hjertet af Fyn.

                      Positive indtryk: Mikkel Dessler! FANTASTISK PRÆSTATION. Jeg vil hellere spille uden angriber (Bodul), hvis det betyder, at der er plads til Dessler. Jeg er fan af de unge mennesker i vores trup; Lucas Jensen, Barret, Azer, Dessler, A. Thomsen, EP Jørgensen, Greve, Kasper Larsen. Spil dem, brug dem. Start forfra og byg op omkring dem. Hvis det betyder en sæson i 1. division køber jeg gerne det for at se spillere der vil dø med striberne på.
                      Last edited by jonashj0305; 20-07-2014, 15:50.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Vi kan købe alle mulige angribere, men når vi organisatorisk er så piv ringe, vil det ikke hjælpe stort. Pilen peger først og fremmest på TB.
                        Bech er en skandale på linje med ynglinge-træneren de ansatte og Poul H . Jeg syntes Jesper H bevæger sig i samme retning .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Ja
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                            Umiddelbare indtryk efter kampen:
                            En utilgivelig og skammelig præstation. Noget af det værste jeg har oplevet i mit 25 år lange OB-liv.
                            Vi rykker ned. Givet; det er en dommedagsprofeti, men det her er altså apocalypse now. Inden for en ikke alt uoverskuelig fremtid konkurrerer vi med Vejle i midten af 1. division. Vi kommer til at ligne Silkeborg mere og mere.

                            I Hobro render der netop nu to unge angribere rundt, der mere eller mindre har været gratis hen over sommeren. Hvis Hobro kan finde to kompetente, unge, ærgerrige angribere. Hvorfor kan Jesper Hansen så ikke?

                            Darko Bodul er den ringeste angriber jeg nogensinde har set. Han er en skændsel.

                            Taktikken: Hobro har fire af de største og højeste spillere i Superligaen; hvorfor er det så, at vi giver SÅ mange dødbolde væk på egen banehalvdel? Hvorfor insisterer vi på kun at angribe i højresiden, og på den måde tillade Hobro at gøre sig endnu mere kompakte? Hvorfor bliver Emil Larsen og Falk ved med at løbe ind i de to store landmænd i Hobros forsvar og dermed igen tillade Hobro at gøre sig kompakte? På intet tidspunkt får vi Mads Justesen og Egholm ud af balance. Der er ikke en situation, hvor vi får dem til at ligne elefanter i en glasbutik. Vi spiller konstant Hobro gode, og så dræber de os på et kontrastød, hvor Kasper Larsen (ung som han er) buser alt for meget på Antipas (der som profetierne også lød på: afgjorde kampen i dag). Er det ikke meningen, at Troels Bech skal stå få moderne fodbold med hurtigt spil, aggressivt pres og genpres? Hvorfor bliver Hobro så på intet tidspunkt udsat for et pres på boldholder? Gang på gang boldrede Martin Thomsen og Jonas Damborg sig, som om de var Toni Kroos og Schweinsteiger. Jeg savner generelt samlet pres og genpres på modstanderen. Der blev også tilladt alt for mange indlæg til de to store, angribere i front.

                            For guds skyld: SÆLG EMIL LARSEN. Manden gider ikke at spille her, og helt ærligt, så gider jeg ikke se på ham mere.
                            Derudover synes jeg også Falk har fortjent mere end dette jammerlige OB-hold; jeg synes han skal have lov til at smutte, hvis muligheden for at komme til udlandet byder sig.

                            Hvordan kan man forvente at præstere bedre end sidste sæson, når man ikke har formået at erstatte ca. 1000 superligakampes erfaring? Lasse Kryger emmer af 1. division. Det er ikke Ruud værdigt at kalde Kryger hans erstatning.

                            6000 mennesker på Stadion til Superligapræmieren. Øens hold? Overhovedet ikke. OB har på ingen måde formået at kapitalisere på placeringen i hjertet af Fyn.

                            Positive indtryk: Mikkel Dessler! FANTASTISK PRÆSTATION. Jeg vil hellere spille uden angriber (Bodul), hvis det betyder, at der er plads til Dessler. Jeg er fan af de unge mennesker i vores trup; Lucas Jensen, Barret, Azer, Dessler, A. Thomsen, EP Jørgensen, Greve, Kasper Larsen. Spil dem, brug dem. Start forfra og byg op omkring dem. Hvis det betyder en sæson i 1. division køber jeg gerne det for at se spillere der vil dø med striberne på.
                            Med Schoop på holdet kan man ikke spille med genpres!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Umiddelbare indtryk efter kampen:
                              En utilgivelig og skammelig præstation. Noget af det værste jeg har oplevet i mit 25 år lange OB-liv.
                              Vi rykker ned. Givet; det er en dommedagsprofeti, men det her er altså apocalypse now. Inden for en ikke alt uoverskuelig fremtid konkurrerer vi med Vejle i midten af 1. division. Vi kommer til at ligne Silkeborg mere og mere.

                              I Hobro render der netop nu to unge angribere rundt, der mere eller mindre har været gratis hen over sommeren. Hvis Hobro kan finde to kompetente, unge, ærgerrige angribere. Hvorfor kan Jesper Hansen så ikke?

                              Darko Bodul er den ringeste angriber jeg nogensinde har set. Han er en skændsel.

                              Taktikken: Hobro har fire af de største og højeste spillere i Superligaen; hvorfor er det så, at vi giver SÅ mange dødbolde væk på egen banehalvdel? Hvorfor insisterer vi på kun at angribe i højresiden, og på den måde tillade Hobro at gøre sig endnu mere kompakte? Hvorfor bliver Emil Larsen og Falk ved med at løbe ind i de to store landmænd i Hobros forsvar og dermed igen tillade Hobro at gøre sig kompakte? På intet tidspunkt får vi Mads Justesen og Egholm ud af balance. Der er ikke en situation, hvor vi får dem til at ligne elefanter i en glasbutik. Vi spiller konstant Hobro gode, og så dræber de os på et kontrastød, hvor Kasper Larsen (ung som han er) buser alt for meget på Antipas (der som profetierne også lød på: afgjorde kampen i dag). Er det ikke meningen, at Troels Bech skal stå få moderne fodbold med hurtigt spil, aggressivt pres og genpres? Hvorfor bliver Hobro så på intet tidspunkt udsat for et pres på boldholder? Gang på gang boldrede Martin Thomsen og Jonas Damborg sig, som om de var Toni Kroos og Schweinsteiger. Jeg savner generelt samlet pres og genpres på modstanderen. Der blev også tilladt alt for mange indlæg til de to store, angribere i front.

                              For guds skyld: SÆLG EMIL LARSEN. Manden gider ikke at spille her, og helt ærligt, så gider jeg ikke se på ham mere.
                              Derudover synes jeg også Falk har fortjent mere end dette jammerlige OB-hold; jeg synes han skal have lov til at smutte, hvis muligheden for at komme til udlandet byder sig.

                              Hvordan kan man forvente at præstere bedre end sidste sæson, når man ikke har formået at erstatte ca. 1000 superligakampes erfaring? Lasse Kryger emmer af 1. division. Det er ikke Ruud værdigt at kalde Kryger hans erstatning.

                              6000 mennesker på Stadion til Superligapræmieren. Øens hold? Overhovedet ikke. OB har på ingen måde formået at kapitalisere på placeringen i hjertet af Fyn.

                              Positive indtryk: Mikkel Dessler! FANTASTISK PRÆSTATION. Jeg vil hellere spille uden angriber (Bodul), hvis det betyder, at der er plads til Dessler. Jeg er fan af de unge mennesker i vores trup; Lucas Jensen, Barret, Azer, Dessler, A. Thomsen, EP Jørgensen, Greve, Kasper Larsen. Spil dem, brug dem. Start forfra og byg op omkring dem. Hvis det betyder en sæson i 1. division køber jeg gerne det for at se spillere der vil dø med striberne på.
                              Jeg er ked af at sige det, men jeg er enig i alt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Bech er en skandale på linje med ynglinge-træneren de ansatte og Poul H . Jeg syntes Jesper H bevæger sig i samme retning .
                                Er ikke klar til at slagte JH. Synes han har gjort det ok. Azer, Barrett, Spell og LN er ok signinger imo. Kryger er jeg mere lunken ved.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X