Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvis ikke vi får min. 2 folk til angrebet - så hedder det 1 division næste sæson - det er der ingen vej uden om. og så kan man jo overveje lidt hvad der kommer til at koste mest
    Er desværre rigtig bange for det ender med panikløsninger igen.. Et eller andet sted håber jeg på et Falk salg til udlandet så vi kunne få 1 eller 2 angribere der er fremtid i, i stedet for de halve løsninger vi har spillet med de sidste sæsoner...

    Comment


      Azer. Det er meget usympatisk og dumarrogant at han kort efter at være kommet på banen sender en håbløs for hård og for høj aflevering nogle få meter til en på kanten, der intet kan stille op. Men Azer trækker ikke en mine. Et normalt menneske havde undskyldt eller lignende.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jeg synes holdet spillede en god kamp under præmissen at vi ingen angribere havde, en højre benet defensiv midt på venstre back og en venstre fløj fra 1. Division på højre back, men det er meget resten skal kompensere for!

        Comment


          Hold kæft Hobro var ringe.. ufatteligt vi kan tabe til dem.

          Comment


            Det er mig en gåde Jesper Christiansen ikke står, Toppel er elendig, han kan end ikke spille sig på et 2. Divisionshold. Er det på grund af en større bonus til Jesper for spilletid, så skal Radza have chancen i stedet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Jeg synes holdet spillede en god kamp under præmissen at vi ingen angribere havde, en højre benet defensiv midt på venstre back og en venstre fløj fra 1. Division på højre back, men det er meget resten skal kompensere for!
              Really? Vi spiller da en lortekamp. Vi har store problemer med at komme igennem Hobros forsvar. Schoop og Skulason smider den ene bold væk efter den anden inde centralt, og hver gang bolden nærmer sig Darko Bodul, er Hobro allerede i gang med en omstilling. Kanterne lægger nærmest ingen indlæg, og når Spellmann er en del af opspillet begår han et eller andet retarderet frispark. Hvis det her er holdet for den kommende sæson, så ryger vi ud på røv og albuer. Det var pinligt i dag!

              Comment


                Har set 15 min af SIF-FCK. SIF er et niveau eller to bedre end OB.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Jacob Schoop spillede en meget god kamp, for mig MOM, men Emil var sjov og Bodul løber langsomt, taenker langsomt og så har skarphed af en gopler. Vi bruger en god angriber med mål i støvler og en anden som god backup for har et år uden at rykke ned. Jeg savner Bashkim, hans vilje, hans hurtighed i score, hans skarphed.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Har set 15 min af SIF-FCK. SIF er et niveau eller to bedre end OB.
                    enig. Men FCK ser også ringe ud

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Har set 15 min af SIF-FCK. SIF er et niveau eller to bedre end OB.
                      Ja. Vi kommer ikke til at få noget foræret i denne sæson. Hvis Troels ikke ryger, så vil jeg næsten vædde på vi ryger ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Har set 15 min af SIF-FCK. SIF er et niveau eller to bedre end OB.
                        Tænk at man skal sidde og holde med FCK, for at forbedre vores chancer for overlevelse:-)

                        Comment


                          Altså, der er nogle ting der ærgrer mig ved kampen i dag.

                          1 - hvor var Capoen på Stiften? Sjældent har jeg oplevet, at efter modstanderholdet scorede, så var der stort set bomstille på tribunen de næste 5 minutter. Generelt synes jeg, der blev lagt alt for lidt op til noget som helst fra hans side, og jeg håber man til næste kamp, finder en der er mere interesseret i at skabe stemning, end at se fodboldkamp.

                          2 - det er simpelthen ikke godt nok at have en målmand, som stort set ikke kan sparke bolden over midten. Det er tydeligt, da Hobro scorer deres 2. mål, at der er ikke langt ned til vore mål, efter et alt for kort udspark fra Toppel. Flere gange synes jeg bare han viser, at han ikke er god nok med fødderne. Jeg synes Jesper C. er ligeså god på stregen som Toppel, men langt bedre på fødderne, så giv ham da chancen igen.

                          3 - hvorfor skal samtlige spillere i dag forsøge 2-3 smarte driblinger under sålerne og jeg ved ikke hvad, når de modtager bolden. 90% af tilfældene ender i absolut ingenting. Spil nu effektivt i stedet for det pjat.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                            Ja. Vi kommer ikke til at få noget foræret i denne sæson. Hvis Troels ikke ryger, så vil jeg næsten vædde på vi ryger ud.
                            SE, FCV, HIK og SIF har indtil videre fået en bedre spillemæssig start end os. Kæft, det er angstfremkaldende.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Er ikke klar til at slagte JH. Synes han har gjort det ok. Azer, Barrett, Spell og LN er ok signinger imo. Kryger er jeg mere lunken ved.

                              MvT
                              Azer og Barrert er udviklingsspillere som kan blive gode hvis de havde nogle at støtte sig op ad . Spellmann er middelmådig , men kæmper til tider godt . LN ser ud til at kunne forstærke os .
                              De problemer vi havde da JH ankom har vi stadig : angreb , central midt og forsvar . Ingen af de 10-12 spillere han har hentet er stabile , viser klasse , har lukket et hul endegyldigt på en given plads eller bør stå sikkert på holdkortet måske JN bliver den første . Ingen af dem viser tegn på videresalgspotentiale ( Azer og Barrett kan måske få det ) . Nogle er endda allerede sendt videre fordi de ikke havde niveauet .

                              Jeg er enormt posetiv over de unge som er rykket op og tror de vil være bedre at bygge på end Mos , Spell, Ari
                              , Dusan , COB og Kryger .. Godt udstillet af Dessler i dag .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
                                Altså, der er nogle ting der ærgrer mig ved kampen i dag.

                                1 - hvor var Capoen på Stiften? Sjældent har jeg oplevet, at efter modstanderholdet scorede, så var der stort set bomstille på tribunen de næste 5 minutter. Generelt synes jeg, der blev lagt alt for lidt op til noget som helst fra hans side, og jeg håber man til næste kamp, finder en der er mere interesseret i at skabe stemning, end at se fodboldkamp.
                                Hold nuuuu. Du var til stede kan jeg se, så fik du også at se hvor let vores sange døde. Det er simpelthen for demotiverende som capo at starte en sang der dør ud efter 2-3 vers. Det hele er et samarbejde, og den ene fungerer ringe uden den anden. I dag var tribunen ikke til stede. Bevares, vi havde fine lydtoppe (og det lover da godt for fremtiden), men den der med at det er capoens skyld når der er dårlig stemning, den holder altså ikke. Men kan godt give dig ret i, at vi nede foran (som en samlet enhed) skulle have trukket den mere da vi var bagud.

                                Comment

                                Working...
                                X