Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er fair at mene noget andet, men det er ret vigtigt at forstå hvad det er der står :).
    Jesper kender godt reglerne, men p.g.a. den ikke korrekte mail fra DBU turnering dobbelttjekkede de.
    Jeg forstår godt artiklen :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jamen jeg har læst og forstået, men mener noget anderledes end dig :) Det der markerede må kunne bruges i andre debatter på dette forum pt ;)
    Det er fair at mene noget andet, men det er ret vigtigt at forstå hvad det er der står :).
    Jesper kender godt reglerne, men p.g.a. den ikke korrekte mail fra DBU turnering dobbelttjekkede de.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Du er nødt til at læse artiklen og så i øvrigt stole på Jesper Hansen :).
    Han siger det jo altså ret præcist.
    Jamen jeg har læst og forstået, men mener noget anderledes end dig :) Det der markerede må kunne bruges i andre debatter på dette forum pt ;)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Du er nødt til at læse artiklen og så i øvrigt stole på Jesper Hansen :).
    Han siger det jo altså ret præcist.

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    "Den eneste måde vi kunne få det belyst på, var ved at indsende en protest. Vi ville gerne have belyst om det forholdt sig sådan, at spillerne skulle være godkendt fredag klokken 15, eller om man gik ud fra propositionerne, hvor der ikke står noget om det, siger Hansen.

    - For at få det belyst skulle vi indsende protesten. For at vide, hvad vi har at arbejde ud fra fremadrettet, var det bare vigtigt at få afklaret.


    er godt at få belyst da det fremadrettet vil være umuligt for Dbu at afvise en ansøgning på grund af weekend lukket. har vel skabt en form for presedens

    Sportschefen fortæller, at DBU har meddelt OB, at Hobro havde fået spilletilladelse til Antipas. At kampen dermed blev afgjort på banen og ikke på skrivebordet glæder pricipielt Jesper Hansen, men han undrer sig over mailen fra DBU Turneringer.

    - Vi blev lidt i tvivl grundet mailen fra DBU Turneringer. Vi kunne måske selv have stået i en position hvor vi ikke havde gjort noget ved en spiller, fordi vi havde fået mailen, siger Hansen."

    Nej, der er ikke bøjet nogle regler.
    Mailen fra DBU turnering var åbenbart ikke i overensstemmelse med reglementet, det fik de så opklaret ved at spørge....og som man kan se i artiklen vidste Jesper det jo faktisk på forhånd, han var bare forvirret over den mail.

    Alt er gået efter bogen og vi har intet at klage over....
    er vigtigt at få bekræftet at Dbu fremadrettet ikke kan afvise at behandle en ansøggning grundet weekend, må jo formode det danner presedens når de trods skrivelsen fra fredag behandler ansøgningen.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nej, der er ikke bøjet nogle regler.
    Mailen fra DBU turnering var åbenbart ikke i overensstemmelse med reglementet, det fik de så opklaret ved at spørge....og som man kan se i artiklen vidste Jesper det jo faktisk på forhånd, han var bare forvirret over den mail.

    Alt er gået efter bogen og vi har intet at klage over....
    Mailen var ikke i overenstemmigelse med reglerne, men der er ikke begået fejl. Undskyld mig hvis jeg er skeptisk.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    "Den eneste måde vi kunne få det belyst på, var ved at indsende en protest. Vi ville gerne have belyst om det forholdt sig sådan, at spillerne skulle være godkendt fredag klokken 15, eller om man gik ud fra propositionerne, hvor der ikke står noget om det, siger Hansen.

    - For at få det belyst skulle vi indsende protesten. For at vide, hvad vi har at arbejde ud fra fremadrettet, var det bare vigtigt at få afklaret.

    Sportschefen fortæller, at DBU har meddelt OB, at Hobro havde fået spilletilladelse til Antipas. At kampen dermed blev afgjort på banen og ikke på skrivebordet glæder pricipielt Jesper Hansen, men han undrer sig over mailen fra DBU Turneringer.

    - Vi blev lidt i tvivl grundet mailen fra DBU Turneringer. Vi kunne måske selv have stået i en position hvor vi ikke havde gjort noget ved en spiller, fordi vi havde fået mailen, siger Hansen."

    Nej, der er ikke bøjet nogle regler.
    Mailen fra DBU turnering var åbenbart ikke i overensstemmelse med reglementet, det fik de så opklaret ved at spørge....og som man kan se i artiklen vidste Jesper det jo faktisk på forhånd, han var bare forvirret over den mail.

    Alt er gået efter bogen og vi har intet at klage over....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Og det kostede nok 1p

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nej, det handlede om om han var spilleberettiget og det var han :).
    Ja han var fordi DBU forbarmede sig som Polle udtrygte det. Han skulle have været spilleberettiget Fredag eftermiddag og det var han ikke ifølge JH. Ergo så har DBU bøjet reglerne. Hvis ikke skulle det jo have haft en eller anden konsekvens for Hobro.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.
    Nej, det handlede om om han var spilleberettiget og det var han :).

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.
    Det er ikke helt sådan det står, men jeg læser det som, at hvis ikke DBU havde ansøgningen inden fredag klokken 15, så kunne man ikke forvente at det kunne nås fordi de var gået på weekend.

    Nu forbarmede de sig så og cyklede derind og godkendte ham lørdag.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Vil da være en skandale at tage en skrivebordssejr over oprykkerne efter deres gode kamp.
    Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    Ok, begge dele (forklaringen og afgørelsen) giver fin mening... Men jeg HAVDE nu altså accepteret en skrivebordssejr, hvis det var endt der... ,o)

    Leave a comment:


  • Tore
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Hobro er markeret med fed. Hvis jeg læser det rigtigt, så er det dermed dem, der er under anklage for et eller andet.
    Sådan tolker jeg det også...

    MÆÆÆÆÆÆÆÆÆN Har undersøgt lidt og fundet frem til at Spelmann fik gult kort i sidste kamp i sidste sæson og dermed røg op på 58 karantænepoint.... = Karantæne....
    Jeg ved dog ikke om en "gult - korts - karantæne " overføres til året efter.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Det er Hobro, der anklages for uberettiget spillerbrug (klubben i fed). Vendsyssel blev taberdømt da de lavede noget lignende.

    Vil da være en skandale at tage en skrivebordssejr over oprykkerne efter deres gode kamp.

    Leave a comment:

Working...
X