Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja, hvad fanden skete der lige med Diarra-ignoreringen. Var han skadet længe, så man ikke ville spille ham?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...
    Til Hobro?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mange gode observationer her

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...edst-og-vaerst

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ikke en skid ... Rystende at vi ikke kan dæmme op for HOB og bortset fra 2x10 min spiller de lige op med os..
    Set fra lægterne, er Hobro super godt organiseret og rigtig gode til at presse OB-boldholder. Samtidig kaster de sig frygtløst ned i alle skud. Et hold med passion og viljen til sejr - OB var så pivringe på indstillingen, at jeg i flere omgange måtte krumme tær i sandalerne - og det kan jo som bekendt ikke skjules!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Business as usual - intet nyt siden Maj måned - samme tamme indstilling - og ingen konsekvens får det!!!

    Kunne nu godt lide at Esben Hansen sagde, at vi stadigvæk mangler at finde ud af - både hvad Boduls styrke er og hvad han kan tilføre holdet - og at der er ingen der ved hvad fanden Troels Bechs taktik går ud på!!
    EH er åbenbart enig i min distanceblænder-teori! Han kan ikke få et hold til at præstere - så er den ikke længere - hvor mange sæsoner skal han have til at bevise det tydeligt nok?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...
    Ikke en skid ... Rystende at vi ikke kan dæmme op for HOB og bortset fra 2x10 min spiller de lige op med os..

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    TB virkede rystende upåvirket i interviewet. Ingen passion.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    OB.dk snakker om "klart overtag" og "dominans"...

    Leave a comment:


  • Don Junior
    replied
    OMG, sidelinjereporteren: "I taber hjemme til oprykkerne fra Hobro. Er du tilfreds med det resultat?" LOL, en klaphat!!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er de høje herrer tydeligvis ikke villige til at satse nok på....
    næ - men så kan man jo lige så godt gå all-in, sælge falk og emil fra og satse benhårdt på de unge, og så tage den tur ned i 1 division der givetvis følger.....

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Vi kan købe alle mulige angribere, men når vi organisatorisk er så piv ringe, vil det ikke hjælpe stort. Pilen peger først og fremmest på TB.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvis ikke vi får min. 2 folk til angrebet - så hedder det 1 division næste sæson - det er der ingen vej uden om. og så kan man jo overveje lidt hvad der kommer til at koste mest
    Det er de høje herrer tydeligvis ikke villige til at satse nok på....

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
    Helt enig og det er desværre nok ønsketænkning :(
    hvis ikke vi får min. 2 folk til angrebet - så hedder det 1 division næste sæson - det er der ingen vej uden om. og så kan man jo overveje lidt hvad der kommer til at koste mest

    Leave a comment:


  • Weeman
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Enig, men riget fattes jo penge.
    Helt enig og det er desværre nok ønsketænkning :(

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Lige da man troede at det kun kunne gå én vej....
    Lige som man troede at der i det mindste var ét hold der var dårligere end OB

    Leave a comment:

Working...
X