Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Thingholm
    replied
    Jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. hvis jeg ledte efter ugentlig skuffelse kunne jeg sq da lige så godt have fulgt AGF.

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
    Enig. Hvis han ikke magter at finde en taktik der kan dæmme op for Hobro, er der sq langt igen.

    Leave a comment:


  • OBpige
    replied
    Nej nej nej og helt ærlig kan der ikke bestilles en ufo eller noget til at fjerne Bodul han er da så irriterende.... Forsvind nu fra vores klub, har været i klubben længe nok til at ku være i form og komme i sving, han scorer sjældent og var han så bare god til noget udover at stå i vejen og være så træls...

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
    Enig, men det kommer desværre ikke til, at ske før vi langt henne i efteråret. Hvis skal have en træner, der kan få meget ud af lidt, grundet vores økonomi. Ove P. er ledig, han vill kunne gøre det for os, i vores nuværende situation.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Tør vi håbe på en hurtig fyring af TB?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
    helt enig - han holder ikke til juleferien

    JH kan lige så godt begynde at afsøge markedet for en træner, ud over de 2-3 angribere han skal finde - og så måske et ordenligt forsvar.....

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Mon falk får travlt med at finde ny klub nu? Det tror jeg.

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Damp vi er igen til grin.
    Skula kigger bold selvom det er hans mand der løber igennem på venstrekanten.

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Hvis ikke AGF rykker op i denne sæson, så skal vi en tur på Århus stadion næste år!

    Leave a comment:


  • Grønvang
    replied
    man bør vel troppe op på stadion næste hjemmekamp og støtte... men en anelse svært at mønstre motivationen til det lige nu ...

    Leave a comment:


  • Nicolai
    replied
    Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Ja antipas er da langt dårligere end vores angriber

    Leave a comment:


  • Simonsen
    replied
    Hvad skete der

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    For helvede!!!

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Elendigt!!!!!!!

    Leave a comment:

Working...
X