Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - Hobro 20/07/2014
Collapse
X
-
Jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. hvis jeg ledte efter ugentlig skuffelse kunne jeg sq da lige så godt have fulgt AGF.
-
Nej nej nej og helt ærlig kan der ikke bestilles en ufo eller noget til at fjerne Bodul han er da så irriterende.... Forsvind nu fra vores klub, har været i klubben længe nok til at ku være i form og komme i sving, han scorer sjældent og var han så bare god til noget udover at stå i vejen og være så træls...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægLedelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægLedelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
JH kan lige så godt begynde at afsøge markedet for en træner, ud over de 2-3 angribere han skal finde - og så måske et ordenligt forsvar.....
Leave a comment:
-
Damp vi er igen til grin.
Skula kigger bold selvom det er hans mand der løber igennem på venstrekanten.
Leave a comment:
-
Hvis ikke AGF rykker op i denne sæson, så skal vi en tur på Århus stadion næste år!
Leave a comment:
-
man bør vel troppe op på stadion næste hjemmekamp og støtte... men en anelse svært at mønstre motivationen til det lige nu ...
Leave a comment:
-
Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
Leave a comment:
Leave a comment: