Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby - OB fredag 5/4 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Kan se FS forventer vi starter med Don og Charly på kanterne. Det giver fart på kanterne, så tror vi stiller os lidt lavt med bagkæden, for at beskytte Helander og så satser vi på omstillinger. Jeg synes det lyder fornuftigt, det er ikke i dag vi skal bevise så meget andet, end at vi kan få point med hjem.
    Det giver rigtig god mening. Lige mht. Charly, så skal han dog se at få noget slutprodukt på sine aktioner. Alt for ofte løber det ud sandet for ham og det var også tilfældet i hans indhop mod Vejle.
    I Lyngby skal vi være skarpe på de chancer vi kommer frem til. Hvis vi ikke får styr på den del, så rykker vi ned.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Det giver rigtig god mening. Lige mht. Charly, så skal han dog se at få noget slutprodukt på sine aktioner. Alt for ofte løber det ud sandet for ham og det var også tilfældet i hans indhop mod Vejle.
      I Lyngby skal vi være skarpe på de chancer vi kommer frem til. Hvis vi ikke får styr på den del, så rykker vi ned.
      Enig. Vi kan vel sige det samme, om Bash, Fenger og Kjerrumgaard. Der er for mange som ikke har niveau.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #33
        3 vb i truppen. Vildt aliwl

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          3 vb i truppen. Vildt aliwl
          3?!

          mickelson er vel hb - men har spillet på vb, og hvis ikke Owusu kan holde til en hel kamp skal han vel derover igen. Og sidst blev Mouritsen brugt som stopper...

          Comment


            #35
            Hvorfor er det, at vi ikke snart giver Adelgaard chancen igen?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Hvorfor er det, at vi ikke snart giver Adelgaard chancen igen?
              Fordi vores træner har et eller andet wierd crush på Mouritsen. Jeg elsker SK, men Mouritsen spiller for meget.
              Når det er sagt kunne jeg godt forestille mig at man har arbejdet i en udlejning til Norge eller Sverige. Nu er det lukket for denne gang og så er han nok for alvor med i kampen om pladserne igen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Fordi vores træner har et eller andet wierd crush på Mouritsen. Jeg elsker SK, men Mouritsen spiller for meget.
                Når det er sagt kunne jeg godt forestille mig at man har arbejdet i en udlejning til Norge eller Sverige. Nu er det lukket for denne gang og så er han nok for alvor med i kampen om pladserne igen.
                Jeg må indrømme jeg ikke forstår det. Jeg har ikke set noget endnu, der berretiger at bør spille. Den dér "gode venstrefod" man efterhånden er blevet tudet ørene fulde med gi'r jeg ikke fem potter pis for. Og når han åbentlyst ikke har den kvalitet og samtidig er relativt langsom i både fart og boldomgang og ikke er super stærk på den defensive placering, så er jeg godt nok overrasket over, at Aske ikke får chancen fra tid til anden. Han har heller ikke brændt banen af, men der er da i det mindste et længeresigtet perspektiv i ham end Mouritzen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Jeg må indrømme jeg ikke forstår det. Jeg har ikke set noget endnu, der berretiger at bør spille. Den dér "gode venstrefod" man efterhånden er blevet tudet ørene fulde med gi'r jeg ikke fem potter pis for. Og når han åbentlyst ikke har den kvalitet og samtidig er relativt langsom i både fart og boldomgang og ikke er super stærk på den defensive placering, så er jeg godt nok overrasket over, at Aske ikke får chancen fra tid til anden. Han har heller ikke brændt banen af, men der er da i det mindste et længeresigtet perspektiv i ham end Mouritzen.
                  Jeg er enig i, at Mouritsen ikke er nævneværdigt bedre end Aske - selvom Aske godt nok havde nogle markante lavpunkter i foråret. Men Askes største problem ift. spilletid har vel været skaderne. Han har desværre fået en "evne" til (været uheldig) at blive skadet hver gang banen virker til at være banet for ham. F.eks. var han, mig bekendt, skadet nærmest hele optakten til foråret. Det er vel først for nyligt, at han er blevet klar. Og jeg kan godt forstå hvis man som træner lidt kommer til at opgive ham og kommer til at tænke "han er jo ikke klar når jeg skal bruge ham".

                  Og nu er Mickelson tilbage og har sat sig ret hårdt på pladsen. Så det er jo primært indhop han står til i første omgang. Og sidst i kampene kan jeg egentlig godt forstå man foretrækker Mouritsen. Hans venstrefod er måske talt lidt rigeligt op, men jeg synes godt jeg kan se, at han er blandt de bedste i truppen til indlæg (og markant bedre end Aske).

                  Comment


                    #39
                    Mod Vejle smed vi første matchbold om at blive i SL. I aften spilles 2. matchbold mod Lyngby, som vi skal holde under os i nedrykningspillet. Hvis vi heller ikke kan slå Lyngby, er jeg bange for, vi også giver dem momentum, og at panikken breder sig i vores urutinerede trænertrup i de resterende kampe mod hold, som vi alle havde problemer med i grundspillet.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Mod Vejle smed vi første matchbold om at blive i SL. I aften spilles 2. matchbold mod Lyngby, som vi skal holde under os i nedrykningspillet. Hvis vi heller ikke kan slå Lyngby, er jeg bange for, vi også giver dem momentum, og at panikken breder sig i vores urutinerede trænertrup i de resterende kampe mod hold, som vi alle havde problemer med i grundspillet.
                      Ville jo ikke være første gag OB satte gang i et hold i krise ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ville jo ikke være første gag OB satte gang i et hold i krise ..
                        Nej og der sker bestemt idag.
                        Intet taler for en OB sejr…Desværre

                        Comment


                          #42
                          Jeg tror jeg springer dagens kamp over. Det påvirker mig simpelthen for meget når vi taber. Det kan ødelægge en hel weekend på humøret. Jeg er simpelthen SÅ træt af ikke bare at kunne ryste det af mig, smile som en glad jubelidiot og tro på at det bliver meget bedre næste gang. Simpelthen for meget “misery” og for lidt glæde
                          Så jeg tjekker resultatet kl 21 og river plasteret af på en gang.

                          Gætter på 2-0 til Lyngby

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg tror jeg springer dagens kamp over. Det påvirker mig simpelthen for meget når vi taber. Det kan ødelægge en hel weekend på humøret. Jeg er simpelthen SÅ træt af ikke bare at kunne ryste det af mig, smile som en glad jubelidiot og tro på at det bliver meget bedre næste gang. Simpelthen for meget “misery” og for lidt glæde
                            Så jeg tjekker resultatet kl 21 og river plasteret af på en gang.

                            Gætter på 2-0 til Lyngby
                            Det indlæg kunne jeg have skrevet.
                            lader fruen og datteren se xfactor.
                            søn er kørt til Lyngby ….

                            Comment


                              #44
                              Jeg har ikke meget at have det i, men jeg er ret overbevist om vi tager en sejr i aften.

                              Jeg kan heller ikke overskue andet.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror jeg springer dagens kamp over. Det påvirker mig simpelthen for meget når vi taber. Det kan ødelægge en hel weekend på humøret. Jeg er simpelthen SÅ træt af ikke bare at kunne ryste det af mig, smile som en glad jubelidiot og tro på at det bliver meget bedre næste gang. Simpelthen for meget “misery” og for lidt glæde
                                Så jeg tjekker resultatet kl 21 og river plasteret af på en gang.

                                Gætter på 2-0 til Lyngby
                                har selv haft samme tanke. Men de får en chance mere - kan altid slukke hvis det er ligeså sløjt som sidst.

                                Mest af alt vil jeg se en helt anden indsats, og så 3 point selvfølgelig

                                Comment

                                Working...
                                X