Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 2. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-VB, 2. april kl. 19.00

    Det ville være rart med årets første hjemmesejr mod VB og lægge yderligere afstand til nedrykningsstregen og ikke få sat VB i gang og OB under pres.

    tre uger siden OB senest mødte VB men på udebane og en sejr der ikke var for stor.

    Største ulemper i forhold til den kamp er vel at OB nu spiller på hjemmebane, kan være for selvsikre efter sidste møde og så VB har fået deres anfører tilbage fra karantæne.

    Umiddelbart vil jeg tro at man stiller op på samme måde som mod FCK med forbehold for at Owusu er tilbage og Slotsager ikke er skadet?, altså:

    Myhra
    Slotsager. Helander. Gomez.
    Owusu. Kohler. Al Hajj. Mickelson.
    DonD. Kadrii. Fenger.

    og det bør være godt nok til at slå VB …

    Selvfølgelig handler det om at undgå nedrykning men det gøres bedst ved at forsvare 7. pladsen.
    Last edited by Plum; 31-03-2024, 09:16.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det ville være rart med årets første hjemmesejr mod VB og lægge yderligere afstand til nedrykningsstregen og ikke få sat VB i gang og OB under pres.

    tre uger siden OB senest mødte VB men på udebane og en sejr der ikke var for stor.

    Største ulemper i forhold til den kamp er vel at OB nu spiller på hjemmebane, kan være for selvsikre efter sidste møde og så VB har fået deres anfører tilbage fra karantæne.

    Umiddelbart vil jeg tro at man stiller op på samme måde som mod FCK med forbehold for at Owusu er tilbage og Slotsager ikke er skadet?, altså:

    Myhra
    Slotsager. Helander. Gomez.
    Owusu. Kohler. Al Hajj. Mickelson.
    DonD. Kadrii. Fenger.

    og det bør være godt nok til at slå VB …

    Selvfølgelig handler det om at undgå nedrykning men det gøres bedst ved at forsvare 7. pladsen.
    med en sejr så er vi godt nok tæt på at sikre overlevelse - 8 point til Vejle med 9 kampe igen. Og måske vigtigst af alt; vi kan få lagt den fortælling om manglende hjemmesejre væk.

    isoleret set vil uafgjort heller ikke være et forfærdeligt resultat - men det vil gøre at vi skal blive ved med at snakke om hjemmebanen. Så sejr tak.

    Om vi slutter som nr 7 er mig lidt ligegyldigt - vi kommer ikke i europa alligevel. Men trænger til at se en hel del OB sejre - dem har der været for lidt af igen igen denne sæson

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det ville være rart med årets første hjemmesejr mod VB og lægge yderligere afstand til nedrykningsstregen og ikke få sat VB i gang og OB under pres.

      tre uger siden OB senest mødte VB men på udebane og en sejr der ikke var for stor.

      Største ulemper i forhold til den kamp er vel at OB nu spiller på hjemmebane, kan være for selvsikre efter sidste møde og så VB har fået deres anfører tilbage fra karantæne.

      Umiddelbart vil jeg tro at man stiller op på samme måde som mod FCK med forbehold for at Owusu er tilbage og Slotsager ikke er skadet?, altså:

      Myhra
      Slotsager. Helander. Gomez.
      Owusu. Kohler. Al Hajj. Mickelson.
      DonD. Kadrii. Fenger.

      og det bør være godt nok til at slå VB …

      Selvfølgelig handler det om at undgå nedrykning men det gøres bedst ved at forsvare 7. pladsen.
      Sejr på hjemmebane, ja tak. Og så kræver det nok, at vi får scoret mere end en kasse.
      Last edited by sinus; 31-03-2024, 11:27.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        enten er Randers virkeligt gode eller også er Lyngby virkelig dårlige...6-1 efter en times tid...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          enten er Randers virkeligt gode eller også er Lyngby virkelig dårlige...6-1 efter en times tid...
          Det er ikke enten eller
          Bjelland og de andre i det bageste forsvar er for langsomme i tanke og handling. Det kan David ikke ændre meget på. Og Randers har et energisk og hurtigt angreb.
          Håber vi kan klare Randers meget bedre.
          Lyngby er stadig nedrykningsaspirant. Kan motivere Vejle som ikke er dårlige.
          Ser ingen årsag til at det er i denne kamp vores skrækkelige hjemmestatistik skal ændres. Men håber selvfølgelig.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            enten er Randers virkeligt gode eller også er Lyngby virkelig dårlige...6-1 efter en times tid...
            Sssssshhhh... mange er stadig bange for vi ender under Lyngby. Du ved David Nielsen effekten.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Sssssshhhh... mange er stadig bange for vi ender under Lyngby. Du ved David Nielsen effekten.
              Efter Freyr er stoppet i Lyngby er de godt nok blevet dårlige, siger nok lidt om hvor dygtig han er. Freyr ville også have været fantastisk i OB.
              "TV-eksperten" David Nielsen redder ikke Lyngby. OB er en klasse eller halvanden over Lyngby, så der er vist ikke det store at frygte.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Efter Freyr er stoppet i Lyngby er de godt nok blevet dårlige, siger nok lidt om hvor dygtig han er. Freyr ville også have været fantastisk i OB.
                "TV-eksperten" David Nielsen redder ikke Lyngby. OB er en klasse eller halvanden over Lyngby, så der er vist ikke det store at frygte.
                altså jeg har da selv været lidt bekymret over hvad der ville ske efter David kom til. Ligeså meget pga OBs lange historie med at sætte dårlige stimer sammen.

                Så lad os lige få overstået de første 2 kampe med min. 4 point Så tror jeg vi nærmer os.

                Og Lyngby har 2!!! dage mere til at restituere og gøre sig klar til opgøret fredag...hvem fanden er det der plænlægger sådan?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  altså jeg har da selv været lidt bekymret over hvad der ville ske efter David kom til. Ligeså meget pga OBs lange historie med at sætte dårlige stimer sammen.

                  Så lad os lige få overstået de første 2 kampe med min. 4 point Så tror jeg vi nærmer os.

                  Og Lyngby har 2!!! dage mere til at restituere og gøre sig klar til opgøret fredag...hvem fanden er det der plænlægger sådan?
                  Ja og igen.
                  runde 30 og 31.
                  spiller den 16. Maj og igen 19.maj !!!​

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                    Ja og igen.
                    runde 30 og 31.
                    spiller den 16. Maj og igen 19.maj !!!​
                    det er jo håbløst. Men lad os håbe på vi får lukket ned for nedrykningssnakken hurtigt - så skal vi ikke bekymre os om runde 30 og 31...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså jeg har da selv været lidt bekymret over hvad der ville ske efter David kom til. Ligeså meget pga OBs lange historie med at sætte dårlige stimer sammen.

                      Så lad os lige få overstået de første 2 kampe med min. 4 point Så tror jeg vi nærmer os.

                      Og Lyngby har 2!!! dage mere til at restituere og gøre sig klar til opgøret fredag...hvem fanden er det der plænlægger sådan?
                      Vi undrede os også igår over at der blev afviklet 2 kampe igår, og så en imorgen. Giver nul mening, OB-Vejle burde være spillet kl 18.00 igår.
                      Nu sker der så det at der kommer 50mm regn det næste døgn, og der vel reelt kam blive en aflysning. banen bliver håbløs.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Vi undrede os også igår over at der blev afviklet 2 kampe igår, og så en imorgen. Giver nul mening, OB-Vejle burde være spillet kl 18.00 igår.
                        Nu sker der så det at der kommer 50mm regn det næste døgn, og der vel reelt kam blive en aflysning. banen bliver håbløs.
                        regnen tænker jeg trods alt ikke vi kan give planlæggerne skylden for...

                        men nej giver ingen mening - start op med de 3 kampe fra nedrykningsspillet søndag - hvorfor sprede det ud. Og HVIS man absolut ville have en tirsdagskamp så kunne OB - Vejle vel have været afviklet søndag sammen med Viborg - Lyngby så der var nogenlunde lige vilkår. Nå håber ikke det får nogen betydning, Krogh og mandskab sikre sig 6 point i de 2 første runder så kan vi glemmer alt det her.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          regnen tænker jeg trods alt ikke vi kan give planlæggerne skylden for...

                          men nej giver ingen mening - start op med de 3 kampe fra nedrykningsspillet søndag - hvorfor sprede det ud. Og HVIS man absolut ville have en tirsdagskamp så kunne OB - Vejle vel have været afviklet søndag sammen med Viborg - Lyngby så der var nogenlunde lige vilkår. Nå håber ikke det får nogen betydning, Krogh og mandskab sikre sig 6 point i de 2 første runder så kan vi glemmer alt det her.
                          Tænker ikke det nødvendigvis altid er en fordel med for mange dage mellem kampene.
                          Havde det været 7-8 kamp på 3 uger havde det måske haft betydning. Men ovenpå 2 ugers pause er det nok ligegyldigt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Tænker ikke det nødvendigvis altid er en fordel med for mange dage mellem kampene.
                            Havde det været 7-8 kamp på 3 uger havde det måske haft betydning. Men ovenpå 2 ugers pause er det nok ligegyldigt.
                            Lige meget hvordan man vender og drejer det så er det håbløst planlægning fra DBU's side og en kæmpe fordel for Lyngby.
                            At vi skal kunne håndtere det alligevel er en anden sag, men det er jo himmelråbende tumpet at vi får en tirsdagskamp og en fredagskamp på samme uge, når der er 6 kampe at vælge imellem.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Lige meget hvordan man vender og drejer det så er det håbløst planlægning fra DBU's side og en kæmpe fordel for Lyngby.
                              At vi skal kunne håndtere det alligevel er en anden sag, men det er jo himmelråbende tumpet at vi får en tirsdagskamp og en fredagskamp på samme uge, når der er 6 kampe at vælge imellem.
                              Det er ikke DBU, men Divisionsforeningen (hvor formanden er fra OB), der står for planlægningen.

                              Comment

                              Working...
                              X