Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-VB, 2. april kl. 19.00
Collapse
X
-
Håber snart der kan spilles med 4er-linie igen
.........................Myhra.................... .......
BP........Slots................Helander.......Gome z
..............Trybull......Køhler................. .....
.........................Rami..................... .............
Deedson.......................................Kadr ii..
........................Fenger.................... ...............
bænk MH, Owuso, Mickelson, Manneh, Markus, Nouck, LucaLast edited by jojo; 02-04-2024, 15:18.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægJeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.
Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl.
Omvendt - hvis Vejle står lavt - så bliver der næppe meget plads til Don D at løbe i....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHåber snart der kan spilles med 4er-linie igen
.........................Myhra.................... .......
BP........Slots................Helander.......Gome z
..............Trybull......Køhler................. .....
.........................Rami..................... .............
Deedson.......................................Kadr ii..
........................Fenger.................... ...............
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
Det gør jeg IKKE så
Men jeg fastholder at det virker ulogisk, især hvis det betyder at Deedson skal starte på bænken.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Tja, Deedson har ikke været overbevisende efter vinterpausen og det bliver sandsynligvis lidt af en knoklekamp på en svær bane. Kan godt forstå, man gerne vil have to tonsere ind på midten.
Jeg forstår argumentet, men er mere til at blæse til fuldt angreb! Lad os komme frem over stepperne, især da hvis de både mangler Onugkha og grækeren.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
Jo jo, men det virker skisme lidt defensivt i mine øjne, at sætte topscoreren på bænken i en hjemmekamp imod Vejle, fordi man frygter det bliver en knoklekamp - og igen, sidst de mødtes i Vejle spillede vores midtbane dem ud af brættet, og der blæste det en halv pelikan og var piv'koldt (der er jo altid et eller andet, man kan frygte inden en kamp).
Jeg forstår argumentet, men er mere til at blæse til fuldt angreb! Lad os komme frem over stepperne, især da hvis de både mangler Onugkha og grækeren.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægJeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.
Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi får Trybull, Koehler og Rami tilsammen i startopstillingen. Spændende om det betyder at Rami spiller vk eller måske mere centralt som falsk 9er."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi får Trybull, Koehler og Rami tilsammen i startopstillingen. Spændende om det betyder at Rami spiller vk eller måske mere centralt som falsk 9er.
Myhra.
Slotsager. Helander. Gomez.
Trybull. Fenger.
Bjørn. Rami. Mickelson. Kohler.
Kadrii.
Det vil i hvert fald komme bag på VB ..
Håber bare ikke at OB kommer ud med en naiv tilgang og vil for meget frem over banen fra start og bliver fanget .. VB har mere brug for 3 point end OB har, så lad bare dem have bolden og tvinge dem til at tage initiativ .. det vil ikke bekomme dem vel og så
kan OB slå kontraen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment