Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 2. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Jeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.

    Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl.
    Han lød nu på ingen måde afvisende overfor idéen i samtalen han havde med Davidsen og Dahlslykke for et par uger siden.

    Comment


      #47
      Jeg kan ikke se kampen på stadion i dag. Nogle links - også gerne de mere obskure af slagsen - til streams?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
        Jeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.

        Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl.
        Den tager jeg gerne et væddemål på

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Den tager jeg gerne et væddemål på
          Det gør jeg IKKE så

          Men jeg fastholder at det virker ulogisk, især hvis det betyder at Deedson skal starte på bænken.

          Comment


            #50
            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-hvor-det-sker
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Håber snart der kan spilles med 4er-linie igen

              .........................Myhra.................... .......
              BP........Slots................Helander.......Gome z
              ..............Trybull......Køhler................. .....
              .........................Rami..................... .............
              Deedson.......................................Kadr ii..
              ........................Fenger.................... ...............

              bænk MH, Owuso, Mickelson, Manneh, Markus, Nouck, Luca
              Last edited by jojo; 02-04-2024, 15:18.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Jeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.

                Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl.
                kan heller ikke umiddelbart se logikken. Men kommer jo an på hvordan de tror kampen kommer til at forløbe - skal vi '"polstre" os og være klar på en mere fysisk kamp så giver det mening med både Sven og Trybull på midten - men det vil give køb på lidt af de offentsive kræfter.

                Omvendt - hvis Vejle står lavt - så bliver der næppe meget plads til Don D at løbe i....

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Håber snart der kan spilles med 4er-linie igen

                  .........................Myhra.................... .......
                  BP........Slots................Helander.......Gome z
                  ..............Trybull......Køhler................. .....
                  .........................Rami..................... .............
                  Deedson.......................................Kadr ii..
                  ........................Fenger.................... ...............
                  enig - ville dog nok skifte BP ud med Owusu...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                    Det gør jeg IKKE så

                    Men jeg fastholder at det virker ulogisk, især hvis det betyder at Deedson skal starte på bænken.
                    Tja, Deedson har ikke været overbevisende efter vinterpausen og det bliver sandsynligvis lidt af en knoklekamp på en svær bane. Kan godt forstå, man gerne vil have to tonsere ind på midten.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      enig - ville dog nok skifte BP ud med Owusu...
                      Det er også det eneste sted jeg har overvejet, men jeg synes BP fylder mere i feltet på dødboldene, både i vores og deres, owuso kunne vel også sættes ind på 6er hvis der skal skiftes der.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Tja, Deedson har ikke været overbevisende efter vinterpausen og det bliver sandsynligvis lidt af en knoklekamp på en svær bane. Kan godt forstå, man gerne vil have to tonsere ind på midten.
                        Jo jo, men det virker skisme lidt defensivt i mine øjne, at sætte topscoreren på bænken i en hjemmekamp imod Vejle, fordi man frygter det bliver en knoklekamp - og igen, sidst de mødtes i Vejle spillede vores midtbane dem ud af brættet, og der blæste det en halv pelikan og var piv'koldt (der er jo altid et eller andet, man kan frygte inden en kamp).

                        Jeg forstår argumentet, men er mere til at blæse til fuldt angreb! Lad os komme frem over stepperne, især da hvis de både mangler Onugkha og grækeren.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                          Jo jo, men det virker skisme lidt defensivt i mine øjne, at sætte topscoreren på bænken i en hjemmekamp imod Vejle, fordi man frygter det bliver en knoklekamp - og igen, sidst de mødtes i Vejle spillede vores midtbane dem ud af brættet, og der blæste det en halv pelikan og var piv'koldt (der er jo altid et eller andet, man kan frygte inden en kamp).

                          Jeg forstår argumentet, men er mere til at blæse til fuldt angreb! Lad os komme frem over stepperne, især da hvis de både mangler Onugkha og grækeren.
                          Det argument forstår jeg også godt - jeg er dog ikke sikker på, det reelt bliver mere defensivt. Det kan lige så godt handle om, at man gerne vil have Rami tættere på modstandernes mål. Men vi får se, hvordan udtrykket bliver - det kan også være fint at have muligheden for at sætte en hurtig og sulten Deedson ind til de sidste 30-40 minutter.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                            Jeg tror ikke på, at Krogh pludselig går væk fra Rami som 6'er. Det har virket hele vejen igennem og Rami's bedste kamp var vel endda den i Vejle.

                            Jeg katt' se logikken! Leif må tage fejl.
                            Træningen var lukket igår og i foregårs. Kan ikke huske at vi nogensinde havde træningen lukket to dage efter hinanden. Så gætter de arbejdede intensiv med noget nyt de ikke ville afsløre. Og at finde en setup med Trybull, Koehler og Rami tilsammen ville være fint. De er vel de tre med den højeste individuelle kvalitet og det er ærgerligt st sætte en af de tre på bænken fordi systemet kræver det. Det bliver spændende i dag. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Vi får Trybull, Koehler og Rami tilsammen i startopstillingen. Spændende om det betyder at Rami spiller vk eller måske mere centralt som falsk 9er.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vi får Trybull, Koehler og Rami tilsammen i startopstillingen. Spændende om det betyder at Rami spiller vk eller måske mere centralt som falsk 9er.
                                På OB’app’en stiller OB således op

                                Myhra.
                                Slotsager. Helander. Gomez.
                                Trybull. Fenger.
                                Bjørn. Rami. Mickelson. Kohler.
                                Kadrii.

                                Det vil i hvert fald komme bag på VB ..

                                Håber bare ikke at OB kommer ud med en naiv tilgang og vil for meget frem over banen fra start og bliver fanget .. VB har mere brug for 3 point end OB har, så lad bare dem have bolden og tvinge dem til at tage initiativ .. det vil ikke bekomme dem vel og så
                                kan OB slå kontraen ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X