Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VB, 2. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Tænker ikke det nødvendigvis altid er en fordel med for mange dage mellem kampene.
    Havde det været 7-8 kamp på 3 uger havde det måske haft betydning. Men ovenpå 2 ugers pause er det nok ligegyldigt.
    men nu er det jo ikke "mange" dage - det er lidt under hvad der normalt er mellem kampe. Og ja det er efter en pause (for dem der ikke har været væk med landshold) og ja - vi SKAL kunne klare det.

    Men helt ligegyldigt mener jeg bestemt ikke det er. Selv hvis det havde været Man/Fre kampe havde det lige været at strække den...og ville man absolut have en kamp tirsdag (er det fordi mandag er helligdag og tv SKAL have en "mandagskamp"?) så kunne man jo have valgt viborg - hvidovre, eller givet OB en søndagskamp efterfølgende.

    Det er bare dårlig planlægning.

    Forhåbentlig får det ingen betydning - men trænerteamet må da allerede nu være igang med at overveje hvilke muligheder der er for at spare kræfter.

    - Vi kan jo "bare" have lukket kampen til 4-0 efter 55 min. og så få nogle reserver på banen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det er ikke DBU, men Divisionsforeningen (hvor formanden er fra OB), der står for planlægningen.
      og det faktum at han er fra OB burde være helt ligegyldigt. At man "planlægger" på den måde er jo håbløst uanset om det er OB eller Viborg der bliver ramt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        og det faktum at han er fra OB burde være helt ligegyldigt. At man "planlægger" på den måde er jo håbløst uanset om det er OB eller Viborg der bliver ramt
        Rolig nu, at formanden er fra OB har intet med planlægningen at gøre

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Rolig nu, at formanden er fra OB har intet med planlægningen at gøre
          tænker jeg da heller ikke.

          Pointen var bare at man ender med at lægge sådan et program er lidt vildt.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            tænker jeg da heller ikke.

            Pointen var bare at man ender med at lægge sådan et program er lidt vildt.
            Efter min mening er det lidt at opfinde et problem der ikke rigtig er der. Men det er jo bare min mening.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Rolig nu, at formanden er fra OB har intet med planlægningen at gøre
              Men det var dig der nævnte at formanden er fra OB. Det må du vel have ment havde en eller anden betydning, siden du nævner det. Lige meget om det er DBU eller divisionsforeningen eller 9m formanden er fra OB eller fra Lyngby, så er planlægningen ikke særlig god.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Men det var dig der nævnte at formanden er fra OB. Det må du vel have ment havde en eller anden betydning, siden du nævner det. Lige meget om det er DBU eller divisionsforeningen eller 9m formanden er fra OB eller fra Lyngby, så er planlægningen ikke særlig god.
                Ja, så man ikke begynder med alle mulige teorier om, at formanden er fra FCK, FCM eller BIF så de bliver forfordelt !

                Beklager, at min pointe åbenbart ikke var klar nok for nogle...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Efter min mening er det lidt at opfinde et problem der ikke rigtig er der. Men det er jo bare min mening.
                  håber da bestemt heller ikke det er (eller bliver) et problem.

                  Og håber da heller ikke truppen eller trænerstaben har brugt så lang tid på at bitche over det som jeg har der er jo ikke noget at gøre ved det. Nu har det bare været en lang landsholdspause - og med OB der først spiller tirsdag, så går der bare endnu længere tid, med ligegyldige kampe...

                  og så ændre det ikke på at jeg syntes det er elendig planlægning.

                  Men det er som det er - og kan og må ikke bruges som undskyldninger

                  Comment


                    #24
                    Vi spiller på udebane i morgen. ;-)
                    https://www.ob.dk/nyheder/2024/marts...re-energy-park
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Ja og igen.
                      runde 30 og 31.
                      spiller den 16. Maj og igen 19.maj !!!​
                      Det er da inderligt ligegyldigt.
                      1 vi kommer ikke i nedrykningsfare
                      2 hvis der findes spillere i OB som har ambitioner om andet end at spille bundkampe i Odense, så skal de kunne magte at spille i et til tider tæt program.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Vi spiller på udebane i morgen. ;-)
                        https://www.ob.dk/nyheder/2024/marts...re-energy-park
                        Aprilsnar men kunne være løsningen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er ikke DBU, men Divisionsforeningen (hvor formanden er fra OB), der står for planlægningen.
                          De kommercielle kanaler har matter betale et stadigt stigende beløb for rettighederne. Og de skal tjene penge. Det er derfor de sender fodbold. Det er dem, der bestemmer - efter at Divisionsforeningen har indgået kontrakten.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            De kommercielle kanaler har matter betale et stadigt stigende beløb for rettighederne. Og de skal tjene penge. Det er derfor de sender fodbold. Det er dem, der bestemmer - efter at Divisionsforeningen har indgået kontrakten.
                            Divisionsforeningen lægger dage/tidspunkter, hvorefter medierne skiftes til at vælge kampene til deres sendeflader.

                            Comment


                              #29
                              Nogen der har en status på Owusu og Slotsager (der ikke spillede i sidste landskamp)?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Nogen der har en status på Owusu og Slotsager (der ikke spillede i sidste landskamp)?
                                FS/SF melder i dagens avis at Krogh kan væge frit fra ALLE hylder så jeg vil mene at alle mand er klar

                                FS/SF gar med denne starter

                                .......................Viljar
                                ......Slots......Helander......Gomez
                                Bjørn P. ...Trybull....Sven.............Nico
                                ...Max...........Bashkim............Rami

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X