Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF v. OB 3/3/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja det mener jeg - hvis man ikke blamerer sig foran +14000 ved at være nede med 2 indenfor 12 min. og yderligere chancer til BIF i den næste periode, så ved jeg ikke hvad det er. Har du et andet ord for det, så kom endelig med det. Spillet var optisk set godt i perioder, men styrkeforholdet blev i den grad udstillet og i vores gode perioder var BIF i fin kontrol i forsvaret godt hjulpet af et tidligere OB-talent.
    jeg er sådan set enig i det hele, måske lige bortset fra blamage. Efter de kom på 2-0 var det det jeg frygtede - total kollaps. Men trods alt kom holdet igen og burde nok have fået reduceret inden pausen.

    Jeg vil godt give dig "blamage" på de første 10-15 min. At man ikke var mere klar til kampstart på hjemmebane - mere afklaret, det er klart for dårligt. Resten af kampen var nok mere hvad jeg havde regnet med - vi var ok med - uden at være gode nok desværre.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

      Fuldstændig enig!
      Jeg føler mig ovenikøbet rimelig overbevist om at vi om nogle timer kommer til at stå med endnu et klart nederlag på hånden
      håber på point - men tror sagtens du kan få ret. Vigtigste for mig er at jeg vil se en mere afklaret indsats - at man er klar fra start og ikke forære dem de 3 point som mod bif.

      Point i dag er bonus og vil være lækkert. Men det er næste kamp der er vigtigst i min bog - vi SKAL simpelthen til at slå vores direkte konkurrenter. Prøv at tænk på - sejr hjemme over Vejle og Hvidovre - og Randers som vi smed væk til sidst. Det er jo på ingen måde urealistiske resultater - havde vi sikret os dem lå vi pt med 28 point - fri for for alvor at skulle snakke nedrykning og med en meget reel mulighed for at klare top 6.

      Og det er sgu da vildt

      Comment


        #33
        Jeg tror vi hiver 1p hjem og Vejle taber. Eller håber
        Jinx……

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg tror vi hiver 1p hjem og Vejle taber. Eller håber
          Jinx……
          håber jeg også - så sikker jeg kan blive på at Vejle taber - og det er det vigtigste (måske et par karantæner inden næste kamp?)

          Og så tager jeg gerne et bonus point eller 3 mod GF...det luner altid

          Comment


            #35
            Vi fortsætter den gode udebanestatistik og vinder 3 - 1

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              håber jeg også - så sikker jeg kan blive på at Vejle taber - og det er det vigtigste (måske et par karantæner inden næste kamp?)

              Og så tager jeg gerne et bonus point eller 3 mod GF...det luner altid
              Håber da, men tror BIF dummer sig idag og den ender uafgjort. Og mon ikke rmed stor sandsynlighed OB taber idag.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Vi fortsætter den gode udebanestatistik og vinder 3 - 1
                Håber du får ret. Det ser lige pt, rigtig skidt ud. Hvis vi ikke får point i dag.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #38
                  Findes der mon i dag andre måder at se kampen på en via 3+? I så fald gerne DM

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror vi hiver 1p hjem og Vejle taber. Eller håber
                    Jinx……
                    Håber bare vi kan holde os på den rigtige side af stregen inden nedrykningsslutspillet og så tror jeg det primært det er Vejle og Lyngby vi skal kæmpe med om den sidste nedrykningsplads.
                    Det bliver en gyser til det sidste og alle points bliver livsvigtige.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                      Findes der mon i dag andre måder at se kampen på en via 3+? I så fald gerne DM
                      Er jeg også interesseret i

                      Comment


                        #41
                        Tak Hvidovre

                        Comment


                          #42
                          AGF har ikke spillet godt, og lige nu giver Hvidovre os en gave.
                          jeg tror på minimum et point i Århus. De undervurdere os og så….

                          Comment


                            #43
                            Pænt med overraskelser i dagens start 11

                            Jensen,Nico og Gomez starter

                            Comment


                              #44
                              Viljar
                              Owusu Slots Gomez Filip Nico
                              Sven Rami
                              DD Markus Bash

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Pænt med overraskelser i dagens start 11

                                Jensen,Nico og Gomez starter
                                Spændende opstilling

                                Comment

                                Working...
                                X