Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF v. OB 3/3/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF v. OB 3/3/24

    Vigtig kamp (for OB) på søndag!

    Hvad er status? Er alle klar? I givet fald hedder start-11’eren vel:
    Myhra, Mouritsen, Helander, Paulsen, Slotsager, Owusu, Köhler, Al-Hajj, Kadrii, Deedson, Kjerrumgaard
    Bænk:
    Bernat, Ivancevic, Gomez, Mickelson, Manneh, Ejdum, Jensen, Horneman, Fenger

    Mange herinde mener nok at Nico burde få venstre wingback og at Aske i så fald måske endda skulle have Nicklas’ plads på bænken.
    Personligt håber jeg også på at Mihajlo tager Bjørns plads. Jeg har dog ikke set holdet træne eller noget.
    OB – Ingen hader os

    #2
    Jeg er svært bekymret for den centrale midtbane. SK er blevet klar mirakuløst hurtigt, men er jo ude af kampform og næppe klar til 90 minutter, og Rami tæller for en halv i det defensive arbejde.

    Comment


      #3
      Søren Krogh overvejer at lave ændringer til kampen mod AGF.

      Søren Krogh overvejer ændringer til AGF-kamp - OBstruktion

      Comment


        #4
        Nu passer Bjørn Paulsen nok fint til Patrick Mortensen, men ved nogen hvordan det ser ud omkring james Gomez, vi giver da omkring en million euro for en der skal være trupspiller.

        Jeg er helt med på han har været skadet i opstarten.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Nu passer Bjørn Paulsen nok fint til Patrick Mortensen, men ved nogen hvordan det ser ud omkring james Gomez, vi giver da omkring en million euro for en der skal være trupspiller.

          Jeg er helt med på han har været skadet i opstarten.
          han havde vidst heller ikke spillet så meget i sin tidligere klub.

          - Selvfølgelig er han ikke hentet som en trup spiller, men tror man endelig er begyndt at kigge lidt frem når man handler ind i transfervinduet. Tror Gomez er hentet med henblik på næste sæson, med stor mulighed for at 2 ud af 3 startere er væk så er man allerede begyndt at rette ind efter det.

          Så tænker ikke han for den store rolle her i foråret - medmindre der opstår skader. Og når vi forhåbentlig (tidligt) er sikre på en ny sæson så kan man begynde at få ham i spil for alvor

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            han havde vidst heller ikke spillet så meget i sin tidligere klub.

            - Selvfølgelig er han ikke hentet som en trup spiller, men tror man endelig er begyndt at kigge lidt frem når man handler ind i transfervinduet. Tror Gomez er hentet med henblik på næste sæson, med stor mulighed for at 2 ud af 3 startere er væk så er man allerede begyndt at rette ind efter det.

            Så tænker ikke han for den store rolle her i foråret - medmindre der opstår skader. Og når vi forhåbentlig (tidligt) er sikre på en ny sæson så kan man begynde at få ham i spil for alvor
            Ja, tror han er tænkt som erstatning for Helander og/eller Slots. Mon ikke BW har været lidt proaktiv, så Gomez stille og roligt bliver kørt ind på holdet end endnu et panikindkøb 5 kampe inde i den nye sæson (hvor der skal bruges endnu 10 kampe på at spilles ind og masser af points allerede er tabte) !

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ja, tror han er tænkt som erstatning for Helander og/eller Slots. Mon ikke BW har været lidt proaktiv, så Gomez stille og roligt bliver kørt ind på holdet end endnu et panikindkøb 5 kampe inde i den nye sæson (hvor der skal bruges endnu 10 kampe på at spilles ind og masser af points allerede er tabte) !
              tænker jeg - en af grundende til det store vindue sidste sommer var jo at man ikke kom i gang i vinter vinduet - der skulle man have lavet et par permanete signings - istedet blev det til de korte lejeophold (og mustafic der slet ikke slog til)

              Comment


                #8
                Lige mod agf giver det mening Bjørn spiller.
                men ellers vil jeg rigtig gerne se ivancevich i start 11
                vi skal have nogle spillere agf kan slå sig på.

                Comment


                  #9
                  Jeg håber Krogh har indset at der skal være 3 centralt på midten. Om det er i en 3-5-2 eller en 4-3-3 er for mig ligegyldigt, men den motorvej ned gennem vores midte må snart være slut.
                  Trybull som 6'er, Rami og enten Sven eller Manneh som 8'ere.

                  Har ikke så store forhåbninger til denne kamp desværre

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Jeg håber Krogh har indset at der skal være 3 centralt på midten. Om det er i en 3-5-2 eller en 4-3-3 er for mig ligegyldigt, men den motorvej ned gennem vores midte må snart være slut.
                    Trybull som 6'er, Rami og enten Sven eller Manneh som 8'ere.

                    Har ikke så store forhåbninger til denne kamp desværre
                    Trybull er vel ude med karantæne. Så det bliver Koehler som 6 er og Manneh og Rami
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Jeg håber Krogh har indset at der skal være 3 centralt på midten. Om det er i en 3-5-2 eller en 4-3-3 er for mig ligegyldigt, men den motorvej ned gennem vores midte må snart være slut.
                      Trybull som 6'er, Rami og enten Sven eller Manneh som 8'ere.

                      Har ikke så store forhåbninger til denne kamp desværre
                      Enig. Manneh, Köhler og Rami er ideelt. Problemet er bare at det måske kun er Rami som fra en mere offensiv position end i de første kampe, har luft til en hel kamp. De andre skal skiftes ud undervejs og så bliver det fandme udfordrende til sidst.
                      Derfor tror jeg de går med Köhler og Rami igen, så vi har Manneh som et fornuftigt supplement på bænken. Jeg tror bare vi skal forvente et mere afventende OB-hold. AGF er ikke så hurtige i deres boldomgang som Brøndby, så de får det svært når vi står i vores organisation. De er til at true på omstillinger. Det viste Vejle i forårets første kamp. Det forventer jeg skal redde os point, men jeg er lunken ved at tro på det, da AGF er giftige på dødbolde. Dem vil de få mange af, hvis vi pakker os for meget.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
                        Vigtig kamp (for OB) på søndag!

                        Hvad er status? Er alle klar? I givet fald hedder start-11’eren vel:
                        Myhra, Mouritsen, Helander, Paulsen, Slotsager, Owusu, Köhler, Al-Hajj, Kadrii, Deedson, Kjerrumgaard
                        Bænk:
                        Bernat, Ivancevic, Gomez, Mickelson, Manneh, Ejdum, Jensen, Horneman, Fenger

                        Mange herinde mener nok at Nico burde få venstre wingback og at Aske i så fald måske endda skulle have Nicklas’ plads på bænken.
                        Personligt håber jeg også på at Mihajlo tager Bjørns plads. Jeg har dog ikke set holdet træne eller noget.
                        Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man vælger Mouritzen til start-11, det må være mickelson der spiller der.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man vælger Mouritzen til start-11, det må være mickelson der spiller der.
                          Så er din fantasi ikke ret veludviklet . Jeg er enig med dig i at det kunne være godt at se Mickelson fra start på VB, men jeg tror faktisk de står meget 50/50 med forskellige fordele og ulemper. Personligt vil jeg også mene Mickelson skal prøves, men så dårlig er Mouritsen heller ikke, men han skal løfte sit niveau. I Mediano Preview fra 28/2 roser Rasmus Monnerup faktisk Mouritsen ret meget. Previewet om AGF-OB starter ved 1:15:50 og det omkring Mouritsen starter omkring 1:24:30

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Så er din fantasi ikke ret veludviklet . Jeg er enig med dig i at det kunne være godt at se Mickelson fra start på VB, men jeg tror faktisk de står meget 50/50 med forskellige fordele og ulemper. Personligt vil jeg også mene Mickelson skal prøves, men så dårlig er Mouritsen heller ikke, men han skal løfte sit niveau. I Mediano Preview fra 28/2 roser Rasmus Monnerup faktisk Mouritsen ret meget. Previewet om AGF-OB starter ved 1:15:50 og det omkring Mouritsen starter omkring 1:24:30
                            Jeg kan også sagtens forestille mig han får en chance til. SK har også rost ham i pression, så han må jo vise noget af det SK gerne vil have. Jeg synes bare han virker for tung. Han er meget sårbar når han står mand-mand med en hurtig kant og offensivt synes jeg han bremser vores opspil og træffer dårlige beslutninger, når han kommer på bolden. Her synes jeg Nico i efteråret viste sig meget mere dynamisk og stærk i de defensive dueller qua sin fine fart.

                            Comment


                              #15
                              En der kan berette lidt fra dagens træning?

                              Comment

                              Working...
                              X