Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF v. OB 3/3/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    En der kan berette lidt fra dagens træning?
    Den var lukket igen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Enig. Manneh, Köhler og Rami er ideelt. Problemet er bare at det måske kun er Rami som fra en mere offensiv position end i de første kampe, har luft til en hel kamp. De andre skal skiftes ud undervejs og så bliver det fandme udfordrende til sidst.
      Derfor tror jeg de går med Köhler og Rami igen, så vi har Manneh som et fornuftigt supplement på bænken. Jeg tror bare vi skal forvente et mere afventende OB-hold. AGF er ikke så hurtige i deres boldomgang som Brøndby, så de får det svært når vi står i vores organisation. De er til at true på omstillinger. Det viste Vejle i forårets første kamp. Det forventer jeg skal redde os point, men jeg er lunken ved at tro på det, da AGF er giftige på dødbolde. Dem vil de få mange af, hvis vi pakker os for meget.
      manneh er vel først lige kommet tilbage fra skade - ligesom Köhler - kan ikke forestille mig man starter med begge to. Der bliver tryg på inde på midten og de vil ikke begge have luft til 90 min. Er Ejdum klar - han har vel også været skadet - så han starter vel heller ikke...

      Tænker Grubbe er i spil til den plads - har svært ved at se andre - hvis man gerne vil have 3 derind; så Köhler, Grubbe og Rami

      - og det er jo lidt det problem der blev forudsagt i slutningen af transfervinduet - godt at Köhler var så hurtigt klar, men man solgte det som en ekstra signing - nu står man med alle de folk der er på vej tilbage fra skader - og en karantæne til Trybull der ikke var svær at se ville komme.

      Tør man starte med kun 2 derinde så kan den vel liiiige knibes hjem - sk og Rami og så kan Manneh komme ind efter en times tid. Tror bare vi bliver mast. Langt hen af vejen syntes jeg det har set godt ud med Rami lidt længere tilbage - men hans styrke er jo ikke i defenssiven.

      - Og så håber jeg godt nok man er begyndt at arbejde på en plan B ifht angrebsspillet - for det er jo ikke svært at regne ud hvad de fleste hold vil gøre fremadrettet; tage Rami ud af spillet - så har vi ikke meget at komme med desværre

      Comment


        #18
        FS/SF går med ændringer i start11'er i fht. BIF-blamagen

        .....................Viljar
        ..........BP.......Slots........Helander
        Owuso...Rami......Sven......Mickelson
        ......Deedson....Bashkim....Marcus


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FS/SF går med ændringer i start11'er i fht. BIF-blamagen

          .....................Viljar
          ..........BP.......Slots........Helander
          Owuso...Rami......Sven......Mickelson
          ......Deedson....Bashkim....Marcus

          https://fyens.dk/sport/sport-fyns-bu...irekte-paa-tv3

          Comment


            #20
            enig i det meste….havde bare sat Ivan og Gomez ind i stedet for BP og Helander….måske deedson som angriber, Markus på højrekant og Charlie på venstrekant

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

              enig i det meste….havde bare sat Ivan og Gomez ind i stedet for BP og Helander….måske deedson som angriber, Markus på højrekant og Charlie på venstrekant
              “Enig i det meste” ud over at du har mere end 25% ændringer til start11 og yderligere to skift af placeringer
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Spændende hvad gameplanen er for Kadrii bliver da spist af Tingager og det yderligere forsvar .. der kunne Luca da endelig komme op og slås lidt .. kommer også til at mangle han defensivt i luften.
                og så er det vel Bjørn i midten og Slots på siden ??
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS/SF går med ændringer i start11'er i fht. BIF-blamagen

                  .....................Viljar
                  ..........BP.......Slots........Helander
                  Owuso...Rami......Sven......Mickelson
                  ......Deedson....Bashkim....Marcus

                  blamage ligefrem? Ja man var ikke klar - lavede nogle tåbelige personlige fejl som naturligvis blev straffet. Men at tabe til ligaens førerhold...det var vel ikke overraskende. Forfærdelig måde det skete på - havde håbet vi kunne have spillet med lidt længere end 10 min før kampen var ovre.

                  Mht opstilling - kan se på den udtagne trup at vi ihvertfald næppe kommer til at stille med 3 på midten, Manneh slet ikke i truppen. Så der er ikke nok midtbane folk at tage af - slet ikke når man medregner at Sven næppe kan spille 90 min.

                  Tror også jeg havde holdt fast i Luca fra start

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Spændende hvad gameplanen er for Kadrii bliver da spist af Tingager og det yderligere forsvar .. der kunne Luca da endelig komme op og slås lidt .. kommer også til at mangle han defensivt i luften.
                    og så er det vel Bjørn i midten og Slots på siden ??
                    tja mon ikke tanken er man skal spille udenom dem - løbe med dem. Spiller vi med høje bolde så bliver vi spist - og det tror jeg ikke Luca ville kunne ændre på. Men havde alligevel gerne set man fortsatte med at starte ham. Tror man på ham så skal han bare have en masse minutter

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      tja mon ikke tanken er man skal spille udenom dem - løbe med dem. Spiller vi med høje bolde så bliver vi spist - og det tror jeg ikke Luca ville kunne ændre på. Men havde alligevel gerne set man fortsatte med at starte ham. Tror man på ham så skal han bare have en masse minutter
                      Tror også gameplanen er vi skal løbe med dem offensivt. Vi vil nok stå relativt lavt og lade dem forsøge at diktere spillet. Det er ikke AGF's styrke og forhåbentligt kan vi på den måde erobre nogle bolde og skyde to hurtige kanter afsted sammen med Kadrii, som også ser ganske fit ud.
                      Det farlige her er, hvis vi bliver for defensive og de kan hælde indlæg og dødbolde ind i feltet, for her er AGF måske ligaens stærkeste hold.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror også gameplanen er vi skal løbe med dem offensivt. Vi vil nok stå relativt lavt og lade dem forsøge at diktere spillet. Det er ikke AGF's styrke og forhåbentligt kan vi på den måde erobre nogle bolde og skyde to hurtige kanter afsted sammen med Kadrii, som også ser ganske fit ud.
                        Det farlige her er, hvis vi bliver for defensive og de kan hælde indlæg og dødbolde ind i feltet, for her er AGF måske ligaens stærkeste hold.
                        også lidt det jeg frygter og forventer. Kontradelen forstår jeg fuldt ud. OB har bare igennem lang tid haft svært ved at stå lavt og skulle forsvare noget hjem.

                        Vil dog sige at lige det med at få hældt bolde i hovedet - der gør BP det jo faktisk ganske godt.

                        - mest af alt så håber jeg man har lært af sidste uges fejl. Fint man gerne vil spille bolden ud nede bagfra...men er man ikke sikker så los da bolden af helvede til

                        Comment


                          #27
                          Manneh ikke med i truppen.
                          https://ob.dk/nyheder/2024/februar/t...vinsklassikker
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Danske Spil har AGF som storfavorit. 4,70 på OB-sejr. 1,85 på AGF sejr.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              blamage ligefrem? Ja man var ikke klar - lavede nogle tåbelige personlige fejl som naturligvis blev straffet. Men at tabe til ligaens førerhold...det var vel ikke overraskende. Forfærdelig måde det skete på - havde håbet vi kunne have spillet med lidt længere end 10 min før kampen var ovre.

                              Mht opstilling - kan se på den udtagne trup at vi ihvertfald næppe kommer til at stille med 3 på midten, Manneh slet ikke i truppen. Så der er ikke nok midtbane folk at tage af - slet ikke når man medregner at Sven næppe kan spille 90 min.

                              Tror også jeg havde holdt fast i Luca fra start
                              Ja det mener jeg - hvis man ikke blamerer sig foran +14000 ved at være nede med 2 indenfor 12 min. og yderligere chancer til BIF i den næste periode, så ved jeg ikke hvad det er. Har du et andet ord for det, så kom endelig med det. Spillet var optisk set godt i perioder, men styrkeforholdet blev i den grad udstillet og i vores gode perioder var BIF i fin kontrol i forsvaret godt hjulpet af et tidligere OB-talent.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Ja det mener jeg - hvis man ikke blamerer sig foran +14000 ved at være nede med 2 indenfor 12 min. og yderligere chancer til BIF i den næste periode, så ved jeg ikke hvad det er. Har du et andet ord for det, så kom endelig med det. Spillet var optisk set godt i perioder, men styrkeforholdet blev i den grad udstillet og i vores gode perioder var BIF i fin kontrol i forsvaret godt hjulpet af et tidligere OB-talent.
                                Fuldstændig enig!
                                Jeg føler mig ovenikøbet rimelig overbevist om at vi om nogle timer kommer til at stå med endnu et klart nederlag på hånden
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X