Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Fra min stol så bliver vi og især vores venstre forsvarsside overrumplet af det pres Brøndby lægger. Vi har helt sikkert talt om at skulle være modige og turde spille, men det kiksede totalt i starten. Bum to fejlafleveringer og 2-0. Kæmpe kvalitet fra bøf og rigtig ringe forsvarsspil af Helander. Herefter fortsætter Brøndby lidt og får en chance. Herefter får vi sat noget spil sammen, kommer til lidt løse chancer oh slutter halvlegen, med den chance som skulle have bragt et boost ud til 2. Halveg, hvor Deedson sparker helt skævt til en friløber.
    2. Halveg bliver lidt en ørkenvandring. Brøndby er mere farlige på omstillinger end vi er i vores spil. Vores indskiftninger virker ikke og vi har bare for lidt kvalitet til at skabe noget i etableret spil, og når vi en sjælden gang imellem kan ramme dem på en omstilling, så er vi bare mindre skarpe og møder bare ikke en stopper som Helander, der er på hælene på noget tidspunkt.

    Brøndby er et godt sammentømret hold vi på nuværende tidspunkt ikke når til sokkeholderne. Det bliver spændende at se om vi er lidt tættere på AGF i næste uge. Jeg tror heldigvis de er knapt så overbevisende i deres boldomgang som Brøndby, så vores pres kan virke lidt bedre
    Meget enig i din opsummering. Håber vores problemer i venstre side bliver taget meget alvorligt i trænerteamet frem mod de sidste kampe. Mickelson må snart overtage den venstre back. Sven Köhler skal ind centralt og krige med Trybull, så må Rami rykkes lidt længere frem, og det må i første omgang blive på bekostning af Luka, som kan være supersub.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Meget enig i din opsummering. Håber vores problemer i venstre side bliver taget meget alvorligt i trænerteamet frem mod de sidste kampe. Mickelson må snart overtage den venstre back. Sven Köhler skal ind centralt og krige med Trybull, så må Rami rykkes lidt længere frem, og det må i første omgang blive på bekostning af Luka, som kan være supersub.
      OG enten Ivan eller Gomez ind i stedet for Bjørn*

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        OG enten Ivan eller Gomez ind i stedet for Bjørn*
        Jeg synes faktisk ikke at Bjørn er værre end de andre i forsvaret. Helander spiller f.eks. en forfærdelig kamp

        Comment


          Jeg har BP som klart bedste mand i forsvaret mod BIF. Han var stærk i duelspillet, mens Helander virkede rådvild og tung. Slotsager havde problemer i opspillet og mangler, klart nok, stadig en del fysisk.

          Comment


            Jeg vil heller ikke bedømme Viljar udelukkende udfra kampen i går, men jeg sad lidt med en følelse af at Bernat havde nappet i hvert fald én af Bifs scoringer i går. Er der andre der har det på samme måde? Tænker især på Suzukis scoring i starten af kampen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg har BP som klart bedste mand i forsvaret mod BIF. Han var stærk i duelspillet, mens Helander virkede rådvild og tung. Slotsager havde problemer i opspillet og mangler, klart nok, stadig en del fysisk.
              Jeg har Slotsager som bedste OB`er sammen med Trybull og er uenig i den vurdering af Slotsager.
              Men BP gjorde det også ok og bliver vigtig i Aarhus

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Jeg vil heller ikke bedømme Viljar udelukkende udfra kampen i går, men jeg sad lidt med en følelse af at Bernat havde nappet i hvert fald én af Bifs scoringer i går. Er der andre der har det på samme måde? Tænker især på Suzukis scoring i starten af kampen
                Nej, jeg syntes, at han stod en fin kamp, men blev solgt af forsvaret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nej, jeg syntes, at han stod en fin kamp, men blev solgt af forsvaret
                  Enig. Han kunne måske godt have nappet en enkelt. Men er uden skyld og jeg føler mig helt tryg ved ham. De sparkede dem sgu bare godt ind

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Jeg vil heller ikke bedømme Viljar udelukkende udfra kampen i går, men jeg sad lidt med en følelse af at Bernat havde nappet i hvert fald én af Bifs scoringer i går. Er der andre der har det på samme måde? Tænker især på Suzukis scoring i starten af kampen
                    Synes han var chanceløst, Suzuki satte den meget køligt ind. Men spørger mig stadig hvem Mouritsen ville spille bolden til, det var en fuldstændig idiotisk fejlaflevering midt i en gruppe af BIF-spillere.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg har Slotsager som bedste OB`er sammen med Trybull og er uenig i den vurdering af Slotsager.
                      Men BP gjorde det også ok og bliver vigtig i Aarhus
                      Enig. Den tredje BIF scoring går til Bjørn med den fejlaflevering han havde der. Men ellers spillede han en god kamp og stoppede BIF flere gange i farlige situationer med gode tacklinger.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Han kunne måske godt have nappet en enkelt. Men er uden skyld og jeg føler mig helt tryg ved ham. De sparkede dem sgu bare godt ind
                        Jeg synes det er Viljars fortjeneste at de ikke scorer på den ene friløber, da han kommer godt ud og gør sig bred.
                        Så i mine øjne nappede han faktisk (mindst, for der var også den med fodparaden) en enkelt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                          Flot assist fra Mouritsen!
                          Han har intet at gøre på en fodboldbane, den møgabe...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Han har intet at gøre på en fodboldbane, den møgabe...
                            Den tone synes jeg slet ikke passer på vores Forum.
                            Et er, hvad du synes, men at omtale vedkommende på den måde, er slet ikke ok i vores klub

                            Comment


                              Vi havde som forventet ikke en chance mod Brøndby. Op med humøret. Målet er mindst at blive tredjesidst, når sæsonen er slut. Og bagefter skal der virkelig ske noget fra Bjørn W, hvis han fortsat skal have lov at lede holdet, Ja, måske er hans løb hos os allerede kørt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Vi havde som forventet ikke en chance mod Brøndby. Op med humøret. Målet er mindst at blive tredjesidst, når sæsonen er slut. Og bagefter skal der virkelig ske noget fra Bjørn W, hvis han fortsat skal have lov at lede holdet, Ja, måske er hans løb hos os allerede kørt.
                                Ja, BW må efterhånden føle, at hans bagdel er i klaskehøjde. Nogle vil måske forsvare ham med, at han endnu ikke har haft tilstrækkelig tid. Det er muligt. Men fakta er, at vi vel i år er tættere på at være i reel nedrykningsfare end længe set. Og vi har stadig det sjettehøjeste budget. Det er bare ikke godt nok.
                                Samtidig må jeg konstatere, at jeg ikke ser meget i sol, måne og stjerner der peger på, at vi er ved at opbygge et hold med henblik på fremtiden: altså et hold, hvor der er bærende spillere (ofte hentet udefra), der kan støtte egne/indhentede talenter. Det er i hvert fald ganske få af vores nuværende spillere der kan støtte unge fremadkommende spillere, og det er endnu færre af de spillere vi har pt. der vil kunne gøre sig i top-6.

                                Comment

                                Working...
                                X