Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 16-02-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg bliver meget tilfreds med Søren Krogh når jeg høre på Jacob poulsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må håbe at Sven og Manneh er klar til en indskifter rolle næste weekend. Det var ved og koste os idag at vi var helt flade til sidst
      ville bestemt være godt.

      Må også erkende at jeg ikke helt forstår at man ikke skifter Fenger ind da man tager Luca ud - tænker han havde været god til at lægge det pres oppe foran

      Comment


        Pyyha! Det var vigtigt! Vi har satset og vundet på den korte bane. Et point mod Brøndby virker pludseligt realistisk, og måske VIborg ligefrem har fundet opskriften på nedrykning.

        Rami er en fodboldgud! Deedson en konstant trussel, ligesom Paulsen er det - i forkerte ende.

        Comment


          Fenger var vist småskadet, så jeg tror ikke, det var et taktisk fravalg.

          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          ville bestemt være godt.

          Må også erkende at jeg ikke helt forstår at man ikke skifter Fenger ind da man tager Luca ud - tænker han havde været god til at lægge det pres oppe foran
          SLO

          Comment


            Fantastisk med tre point !!!!
            Men vi er lige så pivringe som vi har været i årevis. Tænker vi nok skal klare frisag med de tre point på kontoen - men pyha - vi er langt fra top 6 i kvalitet. Mouritsen var igen en katastrofe. BP spillede sig op - men var jo ret beset dumpet de første 35 min.
            Offensivt lever vi stadig på at Deedson/Hajj/ Owuso/Kadrii kan lave et eller andet tikitaka magi. Ellers har vi tæt på INTET. Ingen indlæg. Ingen løb i dybden.
            Det ser ud som om Kadrii kommer til flere afslutninger i Krogs system. Det er positivt. Så skal han bare ramme kassen lidt mere. Luka havde vel praktisk tæt på intet ud over den tap-in og en ok afslutning. Det er ALT for lidt mod et pivringe VFF-hold.
            Trybull kan ikke alene holde den midtbane i 90 minutter. Da han blev træt var der alt for let for VFF at over spille midten og komme til muligheder.
            Pyha - Krogh har meget at se til…..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              ville bestemt være godt.

              Må også erkende at jeg ikke helt forstår at man ikke skifter Fenger ind da man tager Luca ud - tænker han havde været god til at lægge det pres oppe foran
              Enig. Men Fenger er ikke helt i gear og har vidst ikke haft ret mange træninger i opstarten. Tænker at hvis han har en god trænings uge kan han komme i spil mod BIF

              SHIT hvor er jeg bare glad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Fantastisk med tre point !!!!
                Men vi er lige så pivringe som vi har været i årevis. Tænker vi nok skal klare frisag med de tre point på kontoen - men pyha - vi er langt fra top 6 i kvalitet. Mouritsen var igen en katastrofe. BP spillede sig op - men var jo ret beset dumpet de første 35 min.
                Offensivt lever vi stadig på at Deedson/Hajj/ Owuso/Kadrii kan lave et eller andet tikitaka magi. Ellers har vi tæt på INTET. Ingen indlæg. Ingen løb i dybden.
                Det ser ud som om Kadrii kommer til flere afslutninger i Krogs system. Det er positivt. Så skal han bare ramme kassen lidt mere. Luka havde vel praktisk tæt på intet ud over den tap-in og en ok afslutning. Det er ALT for lidt mod et pivringe VFF-hold.
                Trybull kan ikke alene holde den midtbane i 90 minutter. Da han blev træt var der alt for let for VFF at over spille midten og komme til muligheder.
                Pyha - Krogh har meget at se til…..
                argh pivringe ligefrem??

                syntes bestemt jeg så nogle positive tendenser, men desværre også noget af det vi har set i efteråret. Når vi kommer foran så overlader vi for meget initiativ til modstanderen. Og især ved deres mål så vi sløje ud.

                Håber lidt sejre og point på bogen kan give lidt selvtillid og der så kan bygges ovenpå.

                Der har været meget pres på - især fra medierne også i optakten det var meget negativt...men som viborgs træner sagde efter kampen, så har OB set så forfærdelige ud i efteråret - og viborg var kun 2 point foran inden i dag. Så så godt kørende har de heller ikke været.

                Så må fcn og agf gerne vinde denne runde...og randers - hvidovre...et X så har det vel været tæt på optimalt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Fenger var vist småskadet, så jeg tror ikke, det var et taktisk fravalg.


                  Hvor er det vildt og tragikomisk at han forlader OB efter ikke have spillet i ca 1 år pga skader, tager til Sverige og spiller mere eller mindre fuld tid en sæson i Sverige for at vende tilbage til OB for at være skadet i hele opstarten
                  Last edited by fmprOB; 16-02-2024, 22:20.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Fantastisk med tre point !!!!
                    Men vi er lige så pivringe som vi har været i årevis. Tænker vi nok skal klare frisag med de tre point på kontoen - men pyha - vi er langt fra top 6 i kvalitet. Mouritsen var igen en katastrofe. BP spillede sig op - men var jo ret beset dumpet de første 35 min.
                    Offensivt lever vi stadig på at Deedson/Hajj/ Owuso/Kadrii kan lave et eller andet tikitaka magi. Ellers har vi tæt på INTET. Ingen indlæg. Ingen løb i dybden.
                    Det ser ud som om Kadrii kommer til flere afslutninger i Krogs system. Det er positivt. Så skal han bare ramme kassen lidt mere. Luka havde vel praktisk tæt på intet ud over den tap-in og en ok afslutning. Det er ALT for lidt mod et pivringe VFF-hold.
                    Trybull kan ikke alene holde den midtbane i 90 minutter. Da han blev træt var der alt for let for VFF at over spille midten og komme til muligheder.
                    Pyha - Krogh har meget at se til…..
                    Vi må have set 2 forskellige kampe. Syntes vi spiller en fantastisk 1. Halvleg med flotte enkelt mands præstationer og stod solidt i kæderne.
                    2. halvleg blev vi trætte og mister momentum fordi Rami og Trybull var helt flade.

                    Men enig i at Mouritsen som forventet var piv ringe og Bjørn kunne have gjort det bedre.
                    Men resten var meget solidt og noget af det bedste i denne sæson jeg har set.

                    Comment


                      Bash eller Luca med scoringen, tja.

                      Det virkelig fede i den sekvens er IMO opstillet det er flot det er hvad? 4 førstegangsafleveringer der splitter Viborgs forsvar.

                      Og hold da kæft hvor er Rami god.

                      Comment


                        Fredagaften. Udebanesejr. Er lidt fuldt og glæder mig på turen til Odense næste weekend!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...emer-med-synet

                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Fredagaften. Udebanesejr. Er lidt fuldt og glæder mig på turen til Odense næste weekend!
                            Håber de giver dig den første hjemmebane sejr for den lange tur du tager
                            Så kan man jo nærmest lukke ned for nedrykningsspøgelset hvis Vejle ikke vinder de næste 2

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Håber de giver dig den første hjemmebane sejr for den lange tur du tager
                              Så kan man jo nærmest lukke ned for nedrykningsspøgelset hvis Vejle ikke vinder de næste 2
                              Yep. Det bliver fen første hjemmebanesejr! Det skal nu bare ske!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Leif ser også kampen som jeg gjorde. Dog pånær Paulsen som jeg lige knap var så begejstret for. Men anerkender hans store fighter hjerte som var nødvendigt mod den forvoksede baby i fronten af Viborgs angreb

                                https://fyens.dk/ob/rami-al-hajjs-st...dhold-med-stil

                                Comment

                                Working...
                                X