Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 16-02-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må have set 2 forskellige kampe. Syntes vi spiller en fantastisk 1. Halvleg med flotte enkelt mands præstationer og stod solidt i kæderne.
    2. halvleg blev vi trætte og mister momentum fordi Rami og Trybull var helt flade.

    Men enig i at Mouritsen som forventet var piv ringe og Bjørn kunne have gjort det bedre.
    Men resten var meget solidt og noget af det bedste i denne sæson jeg har set.
    Sådan så jeg den også. Fantastisk er måske et stort ord at bruge, men det er tydeligt at når Al Hajj har tur i den, så løfter det hele holdet. I 2. Halveg starter vi også fint med Al Hajj der styrer begivenhederne. Da Al Hajj så dør lidt ud sammen med Trybull, som vidst også så lidt hæmmet ud af sit slag i taklingen på Said, så bliver vi presset til sidst, uden det dog bliver noget der for alvor tvang Myhra ud i mirakler.

    plusser til Owusu, Don D, Kadrii, Al Hajj, Trybull og Slotsager.
    minusser til Mouritsen og BP (dog lille tommel op for at løfte sig og fylde meget, da det brændte på til sidst)

    SK skal have ros for at det ligner spillerne er sporet fuldstændig ind på deres opgave. Der blev virkelig fightet over hele linjen. Blev man fanget i sit høje pres, så var man hurtigt hjemme og stå rigtigt. Selv på deres mål, hvor vi hænger efter, så er BP jo egentlig rigtig placeret. Han gør bare ikke arbejdet færdig. Det er først til aller aller sidst, da kræfterne slipper op, at de får de her chancer, hvor hjertet lige hopper op i halsen. Ellers har vi styr på dem

    Dødbolde kan vi også se der er arbejdet med. Vi laver en fin kombination til Kadrii, som er tæt på. Senere får BP en på bagerste stolpe han faktisk skal komme til. Generelt var der fin kvalitet på indlæggene fra dødbolde. .

    Fede fede 3 point, som nok lige får de sidste par tusind med næste søndag, så vi kan få sæsonen første sejr på et udsolgt stadion imod bøf.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Leif ser også kampen som jeg gjorde. Dog pånær Paulsen som jeg lige knap var så begejstret for. Men anerkender hans store fighter hjerte som var nødvendigt mod den forvoksede baby i fronten af Viborgs angreb

      https://fyens.dk/ob/rami-al-hajjs-st...dhold-med-stil
      "Anosike Ementa lagde sig fem gange i løbet af halvegen ned og peb som Lennie i Steinbecks "Mus og mænd""
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Er simpelthen nødt til at fremhæve Trybull. Sikke en præstation. Var her, der og alle vegne hele kampen igennem. Til sidst kan man næsten ikke se striberne på hans trøje for bare mudder og jord. Det er vel også ham der igangsætter det hurtige spil ved målet til 1-0 med en knivskarp aflevering?

        Hvis jeg skal beskrive ham med ét ord vil det nok være, at han er fantastisk snu. Kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft en så smart tænkende spiller. Han opsnapper så mange bolde på sin kloghed.

        Rami spiller selvfølgelig en vanvittig kamp. Man kan ikke sætte en finger på den præstation.
        Og i min bog er der også pæne plusser til Owusu, Kadrii og Kjerrumgaard. Sidstnævnte fik ikke meget at arbejde med i feltet, men jeg synes han spiller afklaret og klogt i opspillet. Ikke så meget tøven eller tvivl om, hvad han skal gøre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
          Er simpelthen nødt til at fremhæve Trybull. Sikke en præstation. Var her, der og alle vegne hele kampen igennem. Til sidst kan man næsten ikke se striberne på hans trøje for bare mudder og jord. Det er vel også ham der igangsætter det hurtige spil ved målet til 1-0 med en knivskarp aflevering?

          Hvis jeg skal beskrive ham med ét ord vil det nok være, at han er fantastisk snu. Kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft en så smart tænkende spiller. Han opsnapper så mange bolde på sin kloghed.

          Rami spiller selvfølgelig en vanvittig kamp. Man kan ikke sætte en finger på den præstation.
          Og i min bog er der også pæne plusser til Owusu, Kadrii og Kjerrumgaard. Sidstnævnte fik ikke meget at arbejde med i feltet, men jeg synes han spiller afklaret og klogt i opspillet. Ikke så meget tøven eller tvivl om, hvad han skal gøre.
          Det er jeg enig i .. han skal selvf. forlænges så hurtigt som muligt. Yderligere kan han passende overtage anførerhvervet når Helander takker af og sæsonen slutter

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            "Anosike Ementa lagde sig fem gange i løbet af halvegen ned og peb som Lennie i Steinbecks "Mus og mænd""
            Selv egen træner syntes st det var for meget ..

            https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...-grund-til-det
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
              Er simpelthen nødt til at fremhæve Trybull. Sikke en præstation. Var her, der og alle vegne hele kampen igennem. Til sidst kan man næsten ikke se striberne på hans trøje for bare mudder og jord. Det er vel også ham der igangsætter det hurtige spil ved målet til 1-0 med en knivskarp aflevering?

              Hvis jeg skal beskrive ham med ét ord vil det nok være, at han er fantastisk snu. Kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft en så smart tænkende spiller. Han opsnapper så mange bolde på sin kloghed.

              Rami spiller selvfølgelig en vanvittig kamp. Man kan ikke sætte en finger på den præstation.
              Og i min bog er der også pæne plusser til Owusu, Kadrii og Kjerrumgaard. Sidstnævnte fik ikke meget at arbejde med i feltet, men jeg synes han spiller afklaret og klogt i opspillet. Ikke så meget tøven eller tvivl om, hvad han skal gøre.
              Jeg er også vild med ham. Han ville være en dejlig spiller at forlænge med, da han har en alder, hvor vi kan få glæde af ham i 2-3 sæsoner, men samtidig er for gammel til, at der pludselig drysser bud fra de store ligaer ned fra himlen vi ikke kan sige nej til. Det ville give noget kontinuitet at få forlænget med ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                Er simpelthen nødt til at fremhæve Trybull. Sikke en præstation. Var her, der og alle vegne hele kampen igennem. Til sidst kan man næsten ikke se striberne på hans trøje for bare mudder og jord. Det er vel også ham der igangsætter det hurtige spil ved målet til 1-0 med en knivskarp aflevering?

                Hvis jeg skal beskrive ham med ét ord vil det nok være, at han er fantastisk snu. Kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft en så smart tænkende spiller. Han opsnapper så mange bolde på sin kloghed.

                Rami spiller selvfølgelig en vanvittig kamp. Man kan ikke sætte en finger på den præstation.
                Og i min bog er der også pæne plusser til Owusu, Kadrii og Kjerrumgaard. Sidstnævnte fik ikke meget at arbejde med i feltet, men jeg synes han spiller afklaret og klogt i opspillet. Ikke så meget tøven eller tvivl om, hvad han skal gøre.
                Helt enig mht. Trybull. Han er på meget kort tid blevet en kæmpe boss på vores midtbane og hvis nogle af vores unge akademispillere (Ejdum, Juul-Sandberg m.fl.) skal have en at læne sig op af, så er han den perfekte spiller.
                Forlæng med Trybull, koste hvad det vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Fantastisk med tre point !!!!
                  Men vi er lige så pivringe som vi har været i årevis. Tænker vi nok skal klare frisag med de tre point på kontoen - men pyha - vi er langt fra top 6 i kvalitet. Mouritsen var igen en katastrofe. BP spillede sig op - men var jo ret beset dumpet de første 35 min.
                  Offensivt lever vi stadig på at Deedson/Hajj/ Owuso/Kadrii kan lave et eller andet tikitaka magi. Ellers har vi tæt på INTET. Ingen indlæg. Ingen løb i dybden.
                  Det ser ud som om Kadrii kommer til flere afslutninger i Krogs system. Det er positivt. Så skal han bare ramme kassen lidt mere. Luka havde vel praktisk tæt på intet ud over den tap-in og en ok afslutning. Det er ALT for lidt mod et pivringe VFF-hold.
                  Trybull kan ikke alene holde den midtbane i 90 minutter. Da han blev træt var der alt for let for VFF at over spille midten og komme til muligheder.
                  Pyha - Krogh har meget at se til…..
                  Det er så din måde at se tingene på. Jeg er meget uenig. Synes bestemt ikke der var nogen der var pivringe, men der er da enkelte der har plads til forbedringer.
                  Slotsager og Helander laver også et par farlige fejl.

                  Der var mange positive ting at tage med til næste kamp.
                  Kadrii spiller en kanonkkamp, sikke en energi. Luca gør det også godt. Har sparker på alt hvad han får at arbejde med. Han skal nok score mål i foråret.
                  Deedson også farlig som altid, vores 2 6ere var forrygende. Owusu med god kamp også.
                  Myhra svær at vurdere da han ikke blev sat på de store prøver. Det kommer nok mod Brøndby.

                  Jeg synes det tegner bedre end længe, med at få hævet bundniveauet der har været alt for lavt.
                  Taber vi 4-0 mod Brøndby næste weekend ser det naturligvis anderledes ud.

                  Comment


                    Hvad er det fint med den emotion der efter slutføjtet. At Søren Krogh tager folk med så emotionalt er noget jeg har savnet og det kan blive en gamechanger for os.

                    https://www.facebook.com/share/v/MjzM1h2FgpERH3Fo/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...r-fejl-pa-fejl
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Søren Krogh storroser Rami for den kæmpe arbejdindsats han leverede og Paulsen for at være tilbage på højt niveau:
                        https://fyens.dk/ob/ob-traener-knytt...ot-kreativitet
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Tror mest vi havde Poulsen med, på grund at det kæmpe skur Viborg havde.
                          tænker vores bedste midterforsvar ivancevich er med fra start søndag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            Tror mest vi havde Poulsen med, på grund at det kæmpe skur Viborg havde.
                            tænker vores bedste midterforsvar ivancevich er med fra start søndag
                            Jeg tror det bliver Paulsen igen. En Gomez i topform havde passet perfekt til denne kamp. Men det sker ikke lige foreløbig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tror det bliver Paulsen igen. En Gomez i topform havde passet perfekt til denne kamp. Men det sker ikke lige foreløbig
                              Jeg er også ret sikker på det bliver Paulsen. Dels har cheftræneren lige rost ham, og dels så er opgaven ikke langt fra den samme, da Bøf sandsynligvis starter med Ohi på toppen, som også er en stor tank.

                              Comment


                                Hvidovre foran på tyndt straffe.. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hvidovre-foran
                                men det er fint ..
                                Lyngby desværre på 1:1 mod FCN ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X