Alme starter inde i aften mod belgierne... helt afskrevet er han så ikke...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghhhhh. Det gør jo nok at han får blod på tanden og ikke vil nogen steder..
Øv. Så ham gerne til Ådalen. Nåh. Så må vi finde noget bedre fordi en HB burde der være plads til nu i budgettet.
Og ikke alle de halve løsninger
på hvor TB vile placere en født HB.
JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
1. Det lyder interessant, kan du dokumentere det :)?
2. Ja han har netop spillet 45 kampe og scoret 7 mål og er derefter vel blevet fritstillet....ville en Eidur der ikke var langt over toppen blive det ?
3. Her er jeg bare uenig i satsningen.....unge spillere kan godt købes.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægMåske man skulle starte med en trænersom kan se at halve l'øsninger ikke duer, man kan jo aldrig vide sig sikker
på hvor TB vile placere en født HB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg1. Det lyder interessant, kan du dokumentere det :)?
2. Ja han har netop spillet 45 kampe og scoret 7 mål og er derefter vel blevet fritstillet....ville en Eidur der ikke var langt over toppen blive det ?
3. Her er jeg bare uenig i satsningen.....unge spillere kan godt købes.
Comment
Comment