Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af EgK Se indlægDer var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Indrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
COB vil ud af sin kontrakt, så betaler OB ham sgu da ikke penge. Man river aftalen i stykker, så OB dags dato ikke betaler løn til ham.
Det giver jo ingen mening, at OB betaler ham for at blive sat fri, så han kan finde en anden klub. Dette er win-win. OB sparer lønnen - COB kommer videre og får spilletid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIndrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...
Du siger det selv - at JH ikke var her dengang.. Det er nemlig præcis derfor det er anderledes i dag.
JH er en mester til budgetter - han ved nok hvordan tingene skal skæres.
Specielt hvis de opholder deres målsætning med næsten sorte tal på bundlinjen anno 2015.
Jeg tror nok JH ved hvad han laver...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af EgK Se indlægPlejer jeg ikke at vide lidt om, hvad jeg snakker om?
Comment
Comment