Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Bold,dk skriver at EfB og FCN har budt på Baldvinson, så han er nok ikke interessant for OB mere
    Gad vide om vi nogensinde havde muligheden, hvis de hele tiden har været interesseret...

    Comment


      http://mobil.bold.dk/#/nyt/avis-dans...andsk-angriber
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Set ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Set ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
          Man har vel også presset jc og cob til at smutte uden den store kompensation da de jo nærmest ikke spiller. Måske derfor jc ikke er blevet brugt. TB har fået hvisket i øret at jc skulle presses ud da han jo alt i alt har været en skuffelse?

          Comment


            Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Set ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
              Man kan jo håbe på, at vi er blevet bedre til at forhandle deres "gyldne håndtryk" ned. N'koum har nok ville have en god slat, hvorfor vi forsøgte at afsætte ham og hvorfor han var i klubben så længe. JC og specielt O'Brien var jo selv stærkt interesserede i at skifte, så de har nok ikke fået så meget med... Blot et gæt. Jeg kender ikke fakta.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
                Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
                Og det er noget du ved?

                Comment


                  http://mobil.bold.dk/#/nyt/officielt...r-i-heerenveen
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Forhåbentlig sætter dén handel gang i JH. Mon ikke den gode TD var 1. valg og man har forsøgt at hente ham til det sidste.

                    Comment


                      Plejer jeg ikke at vide lidt om, hvad jeg snakker om?

                      Comment


                        Indrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          COB vil ud af sin kontrakt, så betaler OB ham sgu da ikke penge. Man river aftalen i stykker, så OB dags dato ikke betaler løn til ham.

                          Det giver jo ingen mening, at OB betaler ham for at blive sat fri, så han kan finde en anden klub. Dette er win-win. OB sparer lønnen - COB kommer videre og får spilletid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Indrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...


                            Du siger det selv - at JH ikke var her dengang.. Det er nemlig præcis derfor det er anderledes i dag.
                            JH er en mester til budgetter - han ved nok hvordan tingene skal skæres.

                            Specielt hvis de opholder deres målsætning med næsten sorte tal på bundlinjen anno 2015.

                            Jeg tror nok JH ved hvad han laver...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
                              Plejer jeg ikke at vide lidt om, hvad jeg snakker om?
                              Du plejer at TRO at du ved hvad du snakker om

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
                                Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
                                Muligt at N'Koum har fået 6-12 måneders løn, men nægter at tro på at JC har fået tæt på 1 mill som har være nævnt her inde

                                Comment

                                Working...
                                X