De er jo, desværre, ikke nødvendigvis i dialog om en kontrakt. Man kan håbe! Som tidligere nævnt, virker det lidt mærkeligt at manden "bare" vil træne med en enkelt gang. Man kan tolke det som man vil

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse

X
- 

jeg ser nu ikke så meget kuriøst i det, vi kan jo også vælge at høre og tro på hvad der er meldt ud.Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægDe er jo, desværre, ikke nødvendigvis i dialog om en kontrakt. Man kan håbe! Som tidligere nævnt, virker det lidt mærkeligt at manden "bare" vil træne med en enkelt gang. Man kan tolke det som man vil

Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
 - 

Et angreb med Marcus P. Eidur Gudjohsen, Patrick Mortensen og Jeppe Kjær vil jeg være rigtig tilfreds med, men så tror jeg godt nok også, at Troels Bech vil have et stort pres på sig med den trup.Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
Comment
 - 

Hvilket vel passer meget fint. Hvis de fire navne kom, så burde vi forvente en top6 placering og forhåbentlig europæisk til næste sæsonOprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægEt angreb med Marcus P. Eidur Gudjohsen, Patrick Mortensen og Jeppe Kjær vil jeg være rigtig tilfreds med, men så tror jeg godt nok også, at Troels Bech vil have et stort pres på sig med den trup.
Comment
 - 

Hvis det sker tror jeg ikke, vi slipper udenom at rejse en statue af Jesper Hansen i midtercirklen på Odense Stadion:-)Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægEt angreb med Marcus P. Eidur Gudjohsen, Patrick Mortensen og Jeppe Kjær vil jeg være rigtig tilfreds med, men så tror jeg godt nok også, at Troels Bech vil have et stort pres på sig med den trup.
Comment
 - 

whatever - sålænge vores spillere gider og vi kan få point, så kan vi spille hvilket som helst system/talkombinationOprindeligt indsendt af Hanz Se indlægSå skal vi jo spille 4-2-4

men en 4-2-4 med fire forsvarsspillere, Falk og EL på midten og MP, EG, JK og PM i angrebet skal helt sikkert indeholde mål i begge ender

Comment

Comment