De er jo, desværre, ikke nødvendigvis i dialog om en kontrakt. Man kan håbe! Som tidligere nævnt, virker det lidt mærkeligt at manden "bare" vil træne med en enkelt gang. Man kan tolke det som man vil
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægDe er jo, desværre, ikke nødvendigvis i dialog om en kontrakt. Man kan håbe! Som tidligere nævnt, virker det lidt mærkeligt at manden "bare" vil træne med en enkelt gang. Man kan tolke det som man vilBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægEt angreb med Marcus P. Eidur Gudjohsen, Patrick Mortensen og Jeppe Kjær vil jeg være rigtig tilfreds med, men så tror jeg godt nok også, at Troels Bech vil have et stort pres på sig med den trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægEt angreb med Marcus P. Eidur Gudjohsen, Patrick Mortensen og Jeppe Kjær vil jeg være rigtig tilfreds med, men så tror jeg godt nok også, at Troels Bech vil have et stort pres på sig med den trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægSå skal vi jo spille 4-2-4
men en 4-2-4 med fire forsvarsspillere, Falk og EL på midten og MP, EG, JK og PM i angrebet skal helt sikkert indeholde mål i begge ender
Comment
Comment