Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Glæder mig helt vildt

    bring on the name!!!!!!!

    Comment


      Mere Info! Hurry up!

      Comment


        Det eneste ærgerlige er bare, at OB ikke har hentet dette langt tidligere! Synes egentlig OB har løsningerne i truppen, det har man til gengæld ikke på toppen! En ny træner ville være bedre at satse på, selvom jeg normalt er imod hurtige trænerfyrringer i en sæson, synes jeg det er så tiltrængt i OB's tilfælde. Måske assistenten der skaber god stemning kunne prøves, indtil en ORDENTLIG erstatning er fundet = UDEFRA!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
          Vil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.

          Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.

          Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
          For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.

          Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
          Hej Svin Ej det er gas. Tak for rygtet. Jeg håber der er mere på end et tyndt lag bacon
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Med fare for at lyde som en gnavpotte , så tror jeg altså ikke vi kan hente en forsvarsspiller med tilstrækkelig klasse til at opveje de defensive mangler på midtbanen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Med fare for at lyde som en gnavpotte , så tror jeg altså ikke vi kan hente en forsvarsspiller med tilstrækkelig klasse til at opveje de defensive mangler på midtbanen .
              Nok ikke. Men det ene skal jo ikke udelukke det andet....

              Comment


                Bliver det slået op på OB.dk, hvider indkaldes til pressemøde?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nok ikke. Men det ene skal jo ikke udelukke det andet....
                  Økonomisk gør det vel formentlig, hvis det er så slemt som det lyder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                    Bliver det slået op på OB.dk, hvider indkaldes til pressemøde?
                    De fleste gange ja. Men nu er det jo kun ved de store navne der er pressemøde.
                    Alt andet kommer ud via pressemeddel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Økonomisk gør det vel formentlig, hvis det er så slemt som det lyder.
                      Tror altså der er plads. OSE bløder lidt men Thorborgs andre firmaer gav 240 mill i overskud..
                      han skal jo have et eller andet at trække fra i skat

                      Comment


                        Der er kun et svin, og det er mig. Hvis folk er i tvivl kan admin vel bekræfte gennem IP.

                        PS. Jeg ved godt, hvilke 3-4 spillere OB pt forhandler med. Håber dog ikke, folk sætter næsen op efter noget vildt...
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Der er kun et svin, og det er mig. Hvis folk er i tvivl kan admin vel bekræfte gennem IP.

                          PS. Jeg ved godt, hvilke 3-4 spillere OB pt forhandler med. Håber dog ikke, folk sætter næsen op efter noget vildt...

                          ZzzZzZ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                            Der er kun et svin, og det er mig. Hvis folk er i tvivl kan admin vel bekræfte gennem IP.

                            PS. Jeg ved godt, hvilke 3-4 spillere OB pt forhandler med. Håber dog ikke, folk sætter næsen op efter noget vildt...
                            Du må da meget gerne smide en PM med navnet på den spiller jeg omtaler. Dine kilder er temmelig gode, hvis du ved hvem det er i hvert fald.

                            Comment


                              Lækkert - så røg RMN lige på min ignorerliste sammen med DonJuan

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                                Du må da meget gerne smide en PM med navnet på den spiller jeg omtaler. Dine kilder er temmelig gode, hvis du ved hvem det er i hvert fald.
                                Jeg har givet admins håndslag på, at jeg holder mig fra at poste rygter. Det indebærer også PM's.
                                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                                Comment

                                Working...
                                X