Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Elsker bare sådanne meldinger! Så er jeg så ved tasterne og på diverse news sites resten af dagen! :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
      Vil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.

      Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.

      Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
      For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.

      Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
      Fedt med et rygte med lidt kød på . Kan du komme nærmere ind på positionen , håber på en 6'er med temperament som Tøffe , Roy Keane og brdr Hemme tilsammen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Fedt med et rygte med lidt kød på . Kan du komme nærmere ind på positionen , håber på en 6'er med temperament som Tøffe , Roy Keane og brdr Hemme tilsammen .
        Han skriver jo at det kan han ikke afsløre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
          Vil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.

          Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.

          Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
          For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.

          Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
          Tak for en luns. Uanset hvordan det går, så skal du ikke være så bange for at blive kaldt svin. Svinet har lige været på banen igen med en typisk melding, og din melding her lyder 50 gange mere konkret - og så er den i øvrigt overraskende. Det ville være så meget nemmere at kalde noget oplagt som allerede havde været i medierne. Så, just keep it coming:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Fedt med et rygte med lidt kød på . Kan du komme nærmere ind på positionen , håber på en 6'er med temperament som Tøffe , Roy Keane og brdr Hemme tilsammen .
            "Bagerste geled" er el mere forsvaret end midtbanen? Så kan vi selvfølgelig altid diskutere om defensiv midt også er 'bagerste geled" og fint nok for det, men umiddelbart lyder det vel som en forsvarer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Tak for en luns. Uanset hvordan det går, så skal du ikke være så bange for at blive kaldt svin. Svinet har lige været på banen igen med en typisk melding, og din melding her lyder 50 gange mere konkret - og så er den i øvrigt overraskende. Det ville være så meget nemmere at kalde noget oplagt som allerede havde været i medierne. Så, just keep it coming:-)

              Sölvi Ottesen????

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
                Sölvi Ottesen????
                Nej. Han er på penge mission øst på.
                ZERO chance IMO

                Comment



                  ved nu ikke hvor meget man skal ligge i det :P

                  Comment


                    Tja. Mon dog det er den "rigtige" Anders Bjerregård?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Den sidste kommentar udelukker vel trods alt næsten at du tænker på en Brøndbyspiller

                      Edit: En eller anden - Hvad har vi af europæiske forsvarsspillere i Kina ?
                      Og alle venter på Plum
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        tjaaa Almebäck på backen og så en lille japansk samurai i front der sabler mål ind på stribe.
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          Nå, så vil jeg da også lige bidrage til rygtebørsen. Der kommer til at ske noget senere i dag, og der er angiveligt tale om en forsvarsspiller, som IKKE er Almebäck. Min kilde siger, at VI betaler ALT for meget for vedkommende, men det kan jo være en subjektiv mening. Herom får jeg et praj senere. Derudover forhandler vi med Jeppe Kjær, ikke at det er en overraskelse, men den skulle ikke være lukket endnu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Nå, så vil jeg da også lige bidrage til rygtebørsen. Der kommer til at ske noget senere i dag, og der er angiveligt tale om en forsvarsspiller, som IKKE er Almebäck. Min kilde siger, at VI betaler ALT for meget for vedkommende, men det kan jo være en subjektiv mening. Herom får jeg et praj senere. Derudover forhandler vi med Jeppe Kjær, ikke at det er en overraskelse, men den skulle ikke være lukket endnu.
                            Nr to melding på en forsvarsspiller, som ikke er Almebäck. Kommer din også østfra (kunne være oprindeligt eller klub nu)?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Nr to melding på en forsvarsspiller, som ikke er Almebäck. Kommer din også østfra (kunne være oprindeligt eller klub nu)?
                              pas! Jeg har ikke navnet på spilleren :/

                              Comment


                                For helvede hvor er det spændende. Kan slet ikke regne ud hvem dævlen han kan være, men det bliver sgu dejligt med nyt blod til bageste geled. Det har sgu set jammerligt ud!!

                                Comment

                                Working...
                                X