Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægVil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.
Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.
Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.
Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægVil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.
Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.
Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.
Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFedt med et rygte med lidt kød på . Kan du komme nærmere ind på positionen , håber på en 6'er med temperament som Tøffe , Roy Keane og brdr Hemme tilsammen .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægTak for en luns. Uanset hvordan det går, så skal du ikke være så bange for at blive kaldt svin. Svinet har lige været på banen igen med en typisk melding, og din melding her lyder 50 gange mere konkret - og så er den i øvrigt overraskende. Det ville være så meget nemmere at kalde noget oplagt som allerede havde været i medierne. Så, just keep it coming:-)
Sölvi Ottesen????
Comment
-
- Retweetet af Anders Jochumsen
Anders Bjerregård @BrondbyOutsider 49 min.
Almebæk er færdig i Brøndby..!!Hans fremtid ligger hos de blå/hvide stribede fra Ådalen... Han præsenteres inden for de næste 48 timer.
11.02 - 28. jul. 2014 · Detaljer
Skjul detaljer
Tweet-tekstSvar til @BrondbyOutsider @AJochumsen
Hvem er på disse billeder?
- henrik nielsen @henriknette 38 min.
@BrondbyOutsider hvad med Agger eller anden forsvarsspiller som erstatning
Vis detaljer
- peter rask @Vonrask 27 min.
@BrondbyOutsider @AJochumsen hvis han ikke slog til hos de gule hvad skulle han så kunne gøre for os?
Vis detaljer
- Anders Jochumsen @AJochumsen 26 min.
@Vonrask @BrondbyOutsider ja den er svær. Men syntes faktisk han er pålidelig på backen. Men han har noget speed som OB i den grad mangler.
Vis detaljer
- Daniel Kokholm @KokholmDaniel 19 min.
@BrondbyOutsider @AJochumsen så skal der være en erstatning klar med det samme
Vis detaljer
- Daniel Kokholm @KokholmDaniel 19 min.
@BrondbyOutsider @AJochumsen tror OB bliver glad for ham
Vis detaljer
ved nu ikke hvor meget man skal ligge i det :P
Comment
-
Nå, så vil jeg da også lige bidrage til rygtebørsen. Der kommer til at ske noget senere i dag, og der er angiveligt tale om en forsvarsspiller, som IKKE er Almebäck. Min kilde siger, at VI betaler ALT for meget for vedkommende, men det kan jo være en subjektiv mening. Herom får jeg et praj senere. Derudover forhandler vi med Jeppe Kjær, ikke at det er en overraskelse, men den skulle ikke være lukket endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægNå, så vil jeg da også lige bidrage til rygtebørsen. Der kommer til at ske noget senere i dag, og der er angiveligt tale om en forsvarsspiller, som IKKE er Almebäck. Min kilde siger, at VI betaler ALT for meget for vedkommende, men det kan jo være en subjektiv mening. Herom får jeg et praj senere. Derudover forhandler vi med Jeppe Kjær, ikke at det er en overraskelse, men den skulle ikke være lukket endnu.
Comment
Comment