Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Virker ikke til de arbejder på noget konkret endnu.. "som team skal vi være enige om, hvad vi skal arbejde videre med. Det er også en af grundene til, at det har trukket ud". For helvede så kom dog i gang..

    http://www.fyens.dk/sport/OB-boss-Vi...rtikel/2545052
    Last edited by bettet; 22-07-2014, 10:55.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og "slaget" går igen her på eb.dk

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4933258.ece

      kan man snakke copy/paste?
      Hvis du spørger om man MÅ copy paste, så ja, hvis man linker til kilden, og kun tager en del af teksten ud af originalen...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Hvis du spørger om man MÅ copy paste, så ja, hvis man linker til kilden, og kun tager en del af teksten ud af originalen...
        det var nu ikke det jeg spurgte om

        Både tipsbladet og eb.dk har samme stavefejl i artiklen så derfor spørger jeg om man kan snakke om copy/paste jounalistik

        Comment


          Den skarpe lokalpresse fra Fyens.dk laver også copy/paste

          http://www.fyens.dk/sport/OB-boss-Vi...rtikel/2545052

          men også lidt andet fra TB:

          Til Fyens Stiftstidende tirsdag siger cheftræner Troels Bech, at han har respekt for, at OB-ledelsen tager sig tid til at træffe de rigtige beslutninger. Han siger dog også, at han håber, at det "snart" lykkes for klubben at få nogle stærke angribere.


          - Jeg er sikker på, at der arbejdes hårdt på sagen, men der er i hvert fald ingen grund til at forsinke den sag, siger Troels Bech til Fyens Stiftstidende og tilføjer, at det er for stor en byrde at lægge på Darko Bodul, at han alene skal løfte opgaven som angriber.
          Last edited by fmprOB; 22-07-2014, 11:11.

          Comment


            Jeg er sikker på han faktisk har sagt "slaget".

            Comment


              Jeg har hørt lidt om en Håvard Nielsen fra Braunschweig i 2. Bundesliga fra en sædvanligvis fornuftig kilde. En hurtig søgning tyder på, at han er et ungt og ret stort talent. Der skulle eftersigende være lagt et bud på leje i første omgang, men måske med option på mere.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Jeg har hørt lidt om en Håvard Nielsen fra Braunschweig i 2. Bundesliga fra en sædvanligvis fornuftig kilde. En hurtig søgning tyder på, at han er et ungt og ret stort talent. Der skulle eftersigende være lagt et bud på leje i første omgang, men måske med option på mere.
                Så vidt jeg ved var han på lån i Tyskland, mener han har kontrakt i Red Bull Salzburg. Han var rigtig nok tidligt i sin karriere udset til at blive en kommende fast mand på det norske landshold (ikke at det siger så meget), men han har aldrig rigtig formået at slå for alvor igennem som senior spiller. Havde han det kunne vi selvfølgelig heller ikke have været med, men ja lejer lyder nok som det mest sandsynlige, tror ikke vi kan have råd til at købe ham, heller ikke med en fremtidig købsoption. Skal dog aldrig sige aldrig, AaB har jo lige gjort det med Rasmus J, hvis karriere ligner minder meget om Håvards.

                Comment


                  Han skulle være ejet af Red Bull Salzburg, men det lyder da spændenden. Men så igen, alle angribere lyder efterhånden spændende

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Jeg har hørt lidt om en Håvard Nielsen fra Braunschweig i 2. Bundesliga fra en sædvanligvis fornuftig kilde. En hurtig søgning tyder på, at han er et ungt og ret stort talent. Der skulle eftersigende være lagt et bud på leje i første omgang, men måske med option på mere.
                    http://www.transfermarkt.de/havard-n...spieler/136181

                    Blev solgt for en vanvittigt høj pris, så RB Salzburg lader ham nok ikke gå for peanuts. Lyder spændende, lyder lidt som én, der har brug for at genstarte karrrieren (á la Jönsson, Bakenga, Marcus P) på leje.

                    Comment


                      Håvard Nielsen er mere kant end frontangriber, og det bære hans målsnit også præg af. Han kunne umiddelbart være en super spændende spiller at få ind, især hvis det kunne blive permanent, men vi ville dog fortsat mangle en frontangriber i mine øjne. Men kan vi få ham ind og Emil ud, er det da et bytte vi skal tage anyday.

                      Comment


                        Ja lad os da for gud skyld endeligt leje....processen skulle jo nødigt forhastes (i/a)
                        På den anden side er jeg efterhånden ligeglad bare der kommer én det engang har prøvet at score.
                        Undre mig stadig også over, hvordan det kan virke som om salget af Bk kan komme som en overraskelse for den sportslige ledelse, som så skal til at igang med at scoute.... virker som om man ensidigt satsede på at gøre Viborg møre....lidt amatøragtige
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Ja lad os da for gud skyld endeligt leje....processen skulle jo nødigt forhastes (i/a)
                          På den anden side er jeg efterhånden ligeglad bare der kommer én det engang har prøvet at score.
                          Undre mig stadig også over, hvordan det kan virke som om salget af Bk kan komme som en overraskelse for den sportslige ledelse, som så skal til at igang med at scoute.... virker som om man ensidigt satsede på at gøre Viborg møre....lidt amatøragtige
                          Det ville ikke undre ret mange, hvis vi lander Dalgaard for 3-4 mio på vinduets sidste dag, når Viborg har indset, at de ikke får mere for ham.

                          Comment


                            lader til man skal i 1 division for at kunne trylle

                            http://www.bold.dk/nyt/hb-koege-hent...er-nummer-fire
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Og det ville også være fint med Dalgaard på sidste dag. Min store bekymring i den henseende er dog hvad nu hvis der i 11 time kommer et højere bud på ham? Haft vi så en backup plan..... det kam kWh nemlig godt være i tvivl om😡
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Det ville ikke undre ret mange, hvis vi lander Dalgaard for 3-4 mio på vinduets sidste dag, når Viborg har indset, at de ikke får mere for ham.
                                Slet
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X