Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Vente på hvad..? Bodul kom den sidste dag i vinduet...
    Pointen var mere, at hvis man f.eks. kan få en Marcus P-lignende spiller på leje til sidst; så er det bedre end en Bodul her & nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Pointen var mere, at hvis man f.eks. kan få en Marcus P-lignende spiller på leje til sidst; så er det bedre end en Bodul her & nu.
      Vi andre vil bare have en marcus nu !!
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Ligger vi håbløst sidst til den tid, må man bare sige, at den sportslige ledelsen totalt har fejlvurderet situationen, og så står vi egentligt overfor en udrensning nummer 3 eller 4 efterhånden.
        Jo men mon ikke troels ryger så? Og ikke at jeg ikke mener vi mangler angribere for det er jo at for tydeligt.....men tvivler virkelig på at en sådan vil kunne ændre markant på hvordan vi afvikler en kamp....det overordnede problem sidder på bænken, hvis troels lægger en game plan og derefter går ud og siger at spillerne gjorde det stik modsatte.....så er dernoget galt - kan han have tabt omklædningsrummet ?

        Comment


          Der render en pigefornærmet angriber rundt i Viborg, som er meget skuffet over han ikke er solgt endnu. Der arbejdes på at han hopper i en OB-trøje snart.... Ved ikke hvor Langt de er, men høre fra Jylland, at parterne er tæt på hinanden...

          Høre også der kigges på træneremner, men det kan vel næppe overraskende nogen. TB må meget snart have bortforklaret sin sidste ob-skuffelse (i hvert fald i denne omgang, han plejer jo at vende tilbage)

          Comment


            Spændende, kan bare ikke rigtig tro at vi har råd til ham. Han lyder dyr og når Viborg ikke engang gider forhandle et bud på 5 mio, så tror jeg ikke det er realistisk.

            At der kigger på træneremner lyder bare som en rigtig god drøm!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
              Der render en pigefornærmet angriber rundt i Viborg, som er meget skuffet over han ikke er solgt endnu. Der arbejdes på at han hopper i en OB-trøje snart.... Ved ikke hvor Langt de er, men høre fra Jylland, at parterne er tæt på hinanden...

              Høre også der kigges på træneremner, men det kan vel næppe overraskende nogen. TB må meget snart have bortforklaret sin sidste ob-skuffelse (i hvert fald i denne omgang, han plejer jo at vende tilbage)
              Hvis vi bare mangler det sidste i at blive enige med Viborg, så stil COB til rådighed. Vi har ham i overskud og han er Ole Nielsens "opfindelse".

              Jeg er som sådan neutral overfor TB (endnu), jeg tror dog han får længere snor af JH.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                Der render en pigefornærmet angriber rundt i Viborg, som er meget skuffet over han ikke er solgt endnu. Der arbejdes på at han hopper i en OB-trøje snart.... Ved ikke hvor Langt de er, men høre fra Jylland, at parterne er tæt på hinanden...

                Høre også der kigges på træneremner, men det kan vel næppe overraskende nogen. TB må meget snart have bortforklaret sin sidste ob-skuffelse (i hvert fald i denne omgang, han plejer jo at vende tilbage)
                Lækkert med lidt rygter - begge kan ikke overraske på nogen måder. Hvis vi antager, at der er hold i trænerrygtet så klap klap herfra. Rart at høre, at vores ledelse trods alt prøver at være forberedt på en ærgerlig situation (ligegyldigt hvilke holdninger der måtte være om TB, så er det ærgerligt at skulle fyre vores træner idet det betyder noget ikke er som det skulle være og ej heller kan blive bedre).

                TD er lige til højrebenet. TD vil gerne hertil, vi vil gerne have ham og viborg er indstillet på at sælge. Få nu bare sat det rigtige tal, så alle parter kan komme videre....

                Comment


                  Ja jeg mener også Troels skal have 2 angribere og et par kampe, hvis det så ikke er blevet betydeligt bedre, må han ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                    Der render en pigefornærmet angriber rundt i Viborg, som er meget skuffet over han ikke er solgt endnu. Der arbejdes på at han hopper i en OB-trøje snart.... Ved ikke hvor Langt de er, men høre fra Jylland, at parterne er tæt på hinanden...

                    Høre også der kigges på træneremner, men det kan vel næppe overraskende nogen. TB må meget snart have bortforklaret sin sidste ob-skuffelse (i hvert fald i denne omgang, han plejer jo at vende tilbage)
                    spændende. Lad endelig COB gå med i den handel..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Ja jeg mener også Troels skal have 2 angribere og et par kampe, hvis det så ikke er blevet betydeligt bedre, må han ud.
                      OB skal bare ikke stå med 3-5 point efter 6 kampe, når vinduet lukker og de 2 angribere endelig er på plads!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        spændende. Lad endelig COB gå med i den handel..
                        Hvis de kan få COB med i en handel så visker JH samtidig en plet af sig , og kommer af med et af de mest ligegyldige og unødvendige køb længe set . Ikke at JH får en større stjerne hos mig , dertil har han ganske enkelt vist for lidt endnu .

                        Glæder mig til at se vores nye angriber når jeg kommer på Slagelse stadion fredag .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Det var da rart hvis de er begyndt at kigge efter en afløser, om det så bliver inden længe eller til næste sommer, så letter det stadig...

                          Der er vel heller ikke andre klubber med respekt for sig selv, der vil lade ligaens anden dyreste træner, med tilnavnet "Danmarks bedste" gå og få så utrolig lidt ud af det... det er jo en kæmpe joke, vi sparer på alt hvad der spares kan, men pumper en kæmpe løn ud til TB på flere millioner om året, og vi får intet ud af det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Ifølge Brøndby News på Twitter, har Brøndby igen budt på Falk efter Hobro kampen - OB har afvist.
                            Jeg magter ikke at Brøndby byder på Falken. De misbruger deres penge, så det er vel et spørgsmål om tid, før OB accepterer
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Ifølge Brøndby News på Twitter, har Brøndby igen budt på Falk efter Hobro kampen - OB har afvist.
                              Jeg magter ikke at Brøndby byder på Falken. De misbruger deres penge, så det er vel et spørgsmål om tid, før OB accepterer
                              Fint med bud på Falk - han fortjener at komme videre ud i verden, for at se hvor langt han kan udfolde sit talent. Bare det ikke er til Brøndby. Hellere acceptere et halvt så stort bud fra en udenlandsk klub end at sende Falk til Brøndby. Det ville jeg slet ikke kunne bære. Fodbold er langt mere end penge - det må de også fatte i ledelsen. Fodbold er også følelser, tro, håb og kærlighed....og meget mere end dét.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det var da rart hvis de er begyndt at kigge efter en afløser, om det så bliver inden længe eller til næste sommer, så letter det stadig...

                                Der er vel heller ikke andre klubber med respekt for sig selv, der vil lade ligaens anden dyreste træner, med tilnavnet "Danmarks bedste" gå og få så utrolig lidt ud af det... det er jo en kæmpe joke, vi sparer på alt hvad der spares kan, men pumper en kæmpe løn ud til TB på flere millioner om året, og vi får intet ud af det...
                                Jeg tror og håber på at OB ikke handler med BIF foreløbigt - efter EL-misæren. Der er ikke noget formål i at sende Falk til lægetjek i Brøndby blot for at få konstateret ham fodbold-invalid. Den klub er bøgse - ingen handler den vej - tak!

                                Comment

                                Working...
                                X