Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sikke mange rygter, der er vist nogen som poster i en forkert tråd

    Comment


      Rygter??!! Har ledt, men det ser ud som om at endnu en rygtetråd går op i alt muligt andet. Ikke fordi jeg har noget imod det. Det burde da bare summe af rygter efter idag..

      Comment


        Nu må alle rygter om Falk til Brøndby, da lukke ned. Han gider sgu ikke til sådan en bundklub:-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Nu må alle rygter om Falk til Brøndby, da lukke ned. Han gider sgu ikke til sådan en bundklub:-)
          Ja for fanden, vi har allerede distanceret dem på målscoren.

          Comment


            Har lige hørt fra en pålidelig kilde at Falken snart flyver til Amsterdam!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af noaditlev Se indlæg
              Har lige hørt fra en pålidelig kilde at Falken snart flyver til Amsterdam!
              Håber vi får et 2 cifret million beløb for ham for han fortjener det sgu.. Men nøj det bliver en lang sæson uden ham og Kadrii

              Comment


                På stadion idag gik der rygter om falk til Ajax for 15 mil. Om det passer ved jeg så ikke! Fint nok hvis vi kan sælge og tjene, meeeen.. Der skulle nu også snart gerne ske noget den anden vej!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                  På stadion idag gik der rygter om falk til Ajax for 15 mil. Om det passer ved jeg så ikke! Fint nok hvis vi kan sælge og tjene, meeeen.. Der skulle nu også snart gerne ske noget den anden vej!
                  15 mill er jo klart et salg man ikke skulle sige nej til efter min mening. Timingen er ELENDIG ja men det vil potentielt give os 20-25 mill at lege med efter salget af Bash også.
                  Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke ville brænde alle af. Nok ikke i nærheden. Men det ville give os lidt muskler på transfermarkedet hvis det skete...

                  Comment


                    Har KOMSI eller guldtilob hørt noget om dette?

                    Comment


                      Hvem siger at spillersalg går til klubben og nye indkøb. Mon ikke Thorborg vil have noget igen for sine investeringer.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Nikolaj Stokholm, Søren Berg, Andrea Pirlo, Zlatan... Aldersfascime er der ingen grund til. Nogen bliver bedre med alderen.


                        Men alligevel nej tak til Løvenkrands. Har dårligt spillet siden han var fast for Newcastle i Championship i 09/10.
                        Det er jo en fysisk virkelighed, ingen diskrimination over det :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Altså det er efterhånden ret længe siden at jeg hørte at Ajax ikke mente af Falk var 'value for money'. De kan selvfølgelig have ombestemt sig, men eftersom at han stadig ikke kan afslutte tvivler jeg på det. Når det er sagt tror jeg ikke der skal herske den mindste tvivl om at hvis nogen byder de 15 mill der er omtalt her i tråden, så bliver han solgt med det samme, uagtet om det er Ajax, FCK eller Døllefjelde-Musse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Altså det er efterhånden ret længe siden at jeg hørte at Ajax ikke mente af Falk var 'value for money'. De kan selvfølgelig have ombestemt sig, men eftersom at han stadig ikke kan afslutte tvivler jeg på det. Når det er sagt tror jeg ikke der skal herske den mindste tvivl om at hvis nogen byder de 15 mill der er omtalt her i tråden, så bliver han solgt med det samme, uagtet om det er Ajax, FCK eller Døllefjelde-Musse.
                            Kan jo blive value for money hvis value er blevet mindre..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                              På stadion idag gik der rygter om falk til Ajax for 15 mil. Om det passer ved jeg så ikke! Fint nok hvis vi kan sælge og tjene, meeeen.. Der skulle nu også snart gerne ske noget den anden vej!
                              jeg kan ganske enkelt ikke tro dette. Efter den skandaløse kamp i går er der ingen spillere i OB der kan eller skal gøre sig håb om at "komme udenlands" og spille fodbold, hvis "lykken" endelig tilsmiler dem kan der måske blive tale om Fokbeck i de sekundære tyske regional ligaer....15 mil. for Falk.....NO WAY
                              Last edited by manner; 21-07-2014, 06:19.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/falk-en-sort-...adrii-skiftede

                                Syntes bare godt at den sidste sætning her kan antyde lidt

                                Comment

                                Working...
                                X