Sikke mange rygter, der er vist nogen som poster i en forkert tråd
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægPå stadion idag gik der rygter om falk til Ajax for 15 mil. Om det passer ved jeg så ikke! Fint nok hvis vi kan sælge og tjene, meeeen.. Der skulle nu også snart gerne ske noget den anden vej!
Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke ville brænde alle af. Nok ikke i nærheden. Men det ville give os lidt muskler på transfermarkedet hvis det skete...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNikolaj Stokholm, Søren Berg, Andrea Pirlo, Zlatan... Aldersfascime er der ingen grund til. Nogen bliver bedre med alderen.
Men alligevel nej tak til Løvenkrands. Har dårligt spillet siden han var fast for Newcastle i Championship i 09/10.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Altså det er efterhånden ret længe siden at jeg hørte at Ajax ikke mente af Falk var 'value for money'. De kan selvfølgelig have ombestemt sig, men eftersom at han stadig ikke kan afslutte tvivler jeg på det. Når det er sagt tror jeg ikke der skal herske den mindste tvivl om at hvis nogen byder de 15 mill der er omtalt her i tråden, så bliver han solgt med det samme, uagtet om det er Ajax, FCK eller Døllefjelde-Musse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægAltså det er efterhånden ret længe siden at jeg hørte at Ajax ikke mente af Falk var 'value for money'. De kan selvfølgelig have ombestemt sig, men eftersom at han stadig ikke kan afslutte tvivler jeg på det. Når det er sagt tror jeg ikke der skal herske den mindste tvivl om at hvis nogen byder de 15 mill der er omtalt her i tråden, så bliver han solgt med det samme, uagtet om det er Ajax, FCK eller Døllefjelde-Musse."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægPå stadion idag gik der rygter om falk til Ajax for 15 mil. Om det passer ved jeg så ikke! Fint nok hvis vi kan sælge og tjene, meeeen.. Der skulle nu også snart gerne ske noget den anden vej!Last edited by manner; 21-07-2014, 06:19.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/falk-en-sort-...adrii-skiftede
Syntes bare godt at den sidste sætning her kan antyde lidt
Comment
Comment