Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse

X
- 

Jeps - Men det går stille og roligt fremad med ham, mens Azer Busuladzic er tilbage i fuld træning og med i truppen, selvom formen ikke rækker til en hel kamp endnu, siger Troels Bech, der lader Emil Peter Jørgensen, Mathias Greve og Casper Radza sidde over. Desuden er det naturligvis en trup uden Bashkim Kadrii, der fredag blev solgt til FCK, mens prøvespilleren Michael Ngoo er på vej tilbage til England, uden at hans lovende præstationer kaster en kontrakt af sig i denne omgang.Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlægSå er truppen offentliggjort... Og som jeg læser det er Ngoo sendt retur til England uden kontrakt.
Comment
 - 

Arghhh det syntes jeg altså er langt ude.. Guldtilob har ofte vist at have sine info i orden.. Det er jo ikke sådan at han har en mikrofon på JH eller noget...Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægEr guldtilob det nye svin? Hans evne til at opbygge en forventning - en forventning der siver ud i nada - er på niveau med svinets!
svinet opdigtede. Det gør guldtilob altså ikke
Comment
 - 

det kan så være - men hans "bum!" Eller "idag sker der noget" er skidt formuleret. Man kan formulere sig mere beskedent: "min kilde siger der højst sansynligt sker noget idag".Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghhh det syntes jeg altså er langt ude.. Guldtilob har ofte vist at have sine info i orden.. Det er jo ikke sådan at han har en mikrofon på JH eller noget...
svinet opdigtede. Det gør guldtilob altså ikke
Comment

Comment