Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Do tell ...
    Bare lidt fra Ådalen hvor de snakker med TB og JH om vores trup..
    der kommer et længere indslag kl 19.45

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Nu er der jo 3 parter i en forhandling. Det er ikke til at vide hvornår tingene falder i hak. Men min info om no goo var da ihvertfald rigtig. Han blev ikke vores nye angriber.
      Tror bare vi skal koncentrere os om Hobro nu... tingene er vist gået i hårdknude
      mener du stadig der snak om en gammel kending i OB/dansk fodbold
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Det har der været. Om det er glippet ved jeg ikke. Jeg ved bare der har været seriøs kontakt.

        Comment


          #94
          Er det så en kending eller tidligere OB'er?

          Comment


            #95
            Kom lige til og tænke på at Peter Løvenkrands er på fri transfer, og grunden til ikke og hente ham var måske at han mindede for meget og baskim, men du er han jo ligesom forduftet, så tror i han kunne være på tegnebrættet hos JH?? Han er vel også en "gammel kending" for dansk fodbold? Jeg kunne godt se vi måske kunne få gavn af ham på trods af han ikke har spillet så meget de senere år.. Hvad siger i??

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
              Kom lige til og tænke på at Peter Løvenkrands er på fri transfer, og grunden til ikke og hente ham var måske at han mindede for meget og baskim, men du er han jo ligesom forduftet, så tror i han kunne være på tegnebrættet hos JH?? Han er vel også en "gammel kending" for dansk fodbold? Jeg kunne godt se vi måske kunne få gavn af ham på trods af han ikke har spillet så meget de senere år.. Hvad siger i??
              Jeg vil sige det er en af de største lottokuponer i dansk fodbolds historie, hvis det sker.
              Der er INGEN der ved hvilket niveau han er på mere. Der vel være store forventninger til ham, og hans skadehistorik taler ikke til hans fordel.

              Comment


                #97
                Hvornår har en tidligere dansk landsholdsspiller der har krydset de 30 og er blevet hentet til Superligaen, sidst været en succes? Helveg var da udemærket, og ludersønnen gjorde det da også fint i sidste omgang i FCK, men jeg synes godt nok, at succeserne er forsvindende få, og lønkronerne tit alt for høje. NEJ TAK til Løvenkrands, det er ikke et sats vi skal tage nu.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvornår har en tidligere dansk landsholdsspiller der har krydset de 30 og er blevet hentet til Superligaen, sidst været en succes? Helveg var da udemærket, og ludersønnen gjorde det da også fint i sidste omgang i FCK, men jeg synes godt nok, at succeserne er forsvindende få, og lønkronerne tit alt for høje. NEJ TAK til Løvenkrands, det er ikke et sats vi skal tage nu.
                  Kan ikke huske alder, men ellers har Peter Møller, Grønkjær, Bechmann, Kahlenberg, Dennis Sørensen gjort det godkendt. Dog synes jeg du har en pointe - disse 'genkomster' mangler tit noget sult og drive. I tilfældet Løvenkrands vil jeg elske at se ham i stribet. Om det så vil virke, skal jeg lade være usagt.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Kan ikke huske alder, men ellers har Peter Møller, Grønkjær, Bechmann, Kahlenberg, Dennis Sørensen gjort det godkendt. Dog synes jeg du har en pointe - disse 'genkomster' mangler tit noget sult og drive. I tilfældet Løvenkrands vil jeg elske at se ham i stribet. Om det så vil virke, skal jeg lade være usagt.

                    MvT
                    Jeg siger nej tak. "Passeret de 30" forekommer at være en mild underdrivelse i PL´s tilfælde, han nærmer sig altså de 35...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Jeg siger nej tak. "Passeret de 30" forekommer at være en mild underdrivelse i PL´s tilfælde, han nærmer sig altså de 35...
                      alder er naturligvis ingen hindring, og de fodboldfaglige kvaliteter er vel også gode nok, men jeg siger altså også nej tak til PL som jeg ikke ser har sulten og drivet til at spille i en danske klub der kæmper for at blive genrejst.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Det kan selvfølgelig være spil for galleriet, men det ville virke mærkeligt hvis han skifter til os i morgen eller tirsdag, efter en sådan udtalelse..

                        http://www.bold.dk/nyt/pourie-selvfo...iver-jeg-i-fck

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          alder er naturligvis ingen hindring, og de fodboldfaglige kvaliteter er vel også gode nok, men jeg siger altså også nej tak til PL som jeg ikke ser har sulten og drivet til at spille i en danske klub der kæmper for at blive genrejst.
                          Tværtimod, alder er en helt naturlig hindring.
                          Niveauet falder jo helt naturligt, jo længere man kommer op i trediverne.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Tværtimod, alder er en helt naturlig hindring.
                            Niveauet falder jo helt naturligt, jo længere man kommer op i trediverne.
                            men hvis niveauet stadig er bedre end det der er til rådighed er den vel ingen hindring i sig selv. Jeg tænker Morten Olsen-Dino Zoff-Ryan Giggs m.fl.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              JH afviste ihvertfald langtfra at man ville hente dalgaard da han blev spurgt inden kampen i dag. Derefter sagde han at der skulle hentes mindst en angriber og mindst 2 offensiv spillere inkl. Angriberen, son jeg hørte det.

                              Comment


                                Nikolaj Stokholm, Søren Berg, Andrea Pirlo, Zlatan... Aldersfascime er der ingen grund til. Nogen bliver bedre med alderen.


                                Men alligevel nej tak til Løvenkrands. Har dårligt spillet siden han var fast for Newcastle i Championship i 09/10.
                                Last edited by anglicantian; 20-07-2014, 17:20.

                                Comment

                                Working...
                                X