Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg kan ganske enkelt ikke tro dette. Efter den skandaløse kamp i går er der ingen spillere i OB der kan eller skal gøre sig håb om at "komme udenlands" og spille fodbold, hvis "lykken" endelig tilsmiler dem kan der måske blive tale om Fokbeck i de sekundære tyske regional ligaer....15 mil. for Falk.....NO WAY
    Nej, har også selv svært ved at tro på det! Hørte flere tilfældige på tribunen samt forbipasserende tale om det og alle nævnte samme beløb! Troede jeg var gået glip af noget! Men enig i, at ingen OB'er gjorde sig virkelig positivt bemærket igår. Håber nok i virkeligheden heller ikke på et salg af falk!! Jeg har ikke tiltro til at pengene kan forvaltes ordenligt alligevel!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/falk-en-sort-...adrii-skiftede

      Syntes bare godt at den sidste sætning her kan antyde lidt
      men det kan da heller ikke undre hvis falk (og andre) begynder at gøre sig nogle tanker - for hvad er det OB vil? Det falder jo sammen med de manglende udmeldinger om en målsætning; man sælger en af de store profiler få dage før sæson start, ikke ligefrem et signal om at vi skal frem over stepperne vel?

      Comment


        Nemlig. Det jeg hører er, at han siger at det nok ikke er så smart at selv stå og sige jeg vil væk efter vi har tabt samt den situation vi er i..

        Om Ajax så er rigtig eller forkert ved jeg ikke. Fordi der er nogen der har hørt noget ude på stadion. Jeg hører alt muligt der ude til tider. Meeeen.
        Om ham der var på i går og starte rygtet bruger "stadion"som kilde ved jeg ik. Eller hans kilde gør. Men det lød ikke sådan

        Comment


          Hvis vi får 15 mio for Falk så tror jeg JH griner hele vejen ned til banken!!!
          Jeg kan sagtens forstå Falk og som det er i OB lige nu så kan det kun være frustrerende og forvirrende at være ham. Det virker til at ingen rigtig ved hvilken vej vi skal i Odense..

          Salget af BK var ventet hos mig men timingen var elendig. Det var lige før jeg hellere havde beholdt ham og så havde ladet ham gå transferfrit til næste sommer..

          Det er ufatteligt at ledelsen ikke kan se hvor i piv elendig forfatning vi er og i det mindste ikke bare kan melde en målsætning ud om vi kæmper for overlevelse i Superligaen.. Skal vi virkelig hen til runde 25 før de kan se lokummet for alvor begynder at brænde??

          Jeg håber JH hiver nogle gevaldige kaniner op af hatten hurtigst muligt(og gerne inden fredag så vi forhåbentligt slipper for endnu en udmygelse) ellers så dumper han endegyldigt som sportsdirektør hos mig...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
            Hvis vi får 15 mio for Falk så tror jeg JH griner hele vejen ned til banken!!!
            Jeg kan sagtens forstå Falk og som det er i OB lige nu så kan det kun være frustrerende og forvirrende at være ham. Det virker til at ingen rigtig ved hvilken vej vi skal i Odense..

            Salget af BK var ventet hos mig men timingen var elendig. Det var lige før jeg hellere havde beholdt ham og så havde ladet ham gå transferfrit til næste sommer..

            Det er ufatteligt at ledelsen ikke kan se hvor i piv elendig forfatning vi er og i det mindste ikke bare kan melde en målsætning ud om vi kæmper for overlevelse i Superligaen.. Skal vi virkelig hen til runde 25 før de kan se lokummet for alvor begynder at brænde??

            Jeg håber JH hiver nogle gevaldige kaniner op af hatten hurtigst muligt(og gerne inden fredag så vi forhåbentligt slipper for endnu en udmygelse) ellers så dumper han endegyldigt som sportsdirektør hos mig...
            Må meget gerne ske noget inden fredag ja. Men i min optik fortæller back pladserne alt om ambitions niveauet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nemlig. Det jeg hører er, at han siger at det nok ikke er så smart at selv stå og sige jeg vil væk efter vi har tabt samt den situation vi er i..

              Om Ajax så er rigtig eller forkert ved jeg ikke. Fordi der er nogen der har hørt noget ude på stadion. Jeg hører alt muligt der ude til tider. Meeeen.
              Om ham der var på i går og starte rygtet bruger "stadion"som kilde ved jeg ik. Eller hans kilde gør. Men det lød ikke sådan
              Ville blot have be- eller afkræftet om der var noget i det! Ikke andet! Har ikke nogen kilder andet end fulde folk på stadion! Nok fordi jeg ikke mener vi har brug for at miste falken lige nu!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Må meget gerne ske noget inden fredag ja. Men i min optik fortæller back pladserne alt om ambitions niveauet
                Indkøbene i den her sæson vidner jo om at vi absolut ingen penge har..

                Men efter at have set kampen igår så er jeg langt fra imponeret over LK. Lasse Nielsen gjorde det okay og udstrålede da i det mindste bare lidt vilje og gejst selvom vi var bagud.. Hvor var Lucas Jensen?

                Men jeg håber dælme der sker noget inden fredag. Især fordi FCV er en af de hold vi skal kæmpe mod i denne sæson.. Sætter vi point til mod dem også så er det rigtig skidt når vi nu har AaB og Brøndby i de følgende kampe...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                  Ville blot have be- eller afkræftet om der var noget i det! Ikke andet! Har ikke nogen kilder andet end fulde folk på stadion! Nok fordi jeg ikke mener vi har brug for at miste falken lige nu!
                  Det var ikke ment som en kritik af dig. Dette er en rygtetråd og hvis du har hørt en fuld mand uden tænder siger at Falk skifter er det et rygte og hører til i tråden...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
                    Indkøbene i den her sæson vidner jo om at vi absolut ingen penge har..

                    Men efter at have set kampen igår så er jeg langt fra imponeret over LK. Lasse Nielsen gjorde det okay og udstrålede da i det mindste bare lidt vilje og gejst selvom vi var bagud.. Hvor var Lucas Jensen?

                    Men jeg håber dælme der sker noget inden fredag. Især fordi FCV er en af de hold vi skal kæmpe mod i denne sæson.. Sætter vi point til mod dem også så er det rigtig skidt når vi nu har AaB og Brøndby i de følgende kampe...
                    enig i vi i den grad har brug for en angriber eller 2 og 3, og helst hurtigst muligt - men ærlig talt tror jeg ikke på det kommer til at ændre det store - jo bodul ryger på bænken hvilket i sig selv er et plus. Men fremgangen i spillet mangler til stadighed og min tro på at Troels magter at ændre på det, nye folk eller ej - er ikke-eksisterende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
                      Indkøbene i den her sæson vidner jo om at vi absolut ingen penge har..

                      Men efter at have set kampen igår så er jeg langt fra imponeret over LK. Lasse Nielsen gjorde det okay og udstrålede da i det mindste bare lidt vilje og gejst selvom vi var bagud.. Hvor var Lucas Jensen?

                      Men jeg håber dælme der sker noget inden fredag. Især fordi FCV er en af de hold vi skal kæmpe mod i denne sæson.. Sætter vi point til mod dem også så er det rigtig skidt når vi nu har AaB og Brøndby i de følgende kampe...
                      Kan da ikke forstille mig andet end der render utallige HB rundt til billige penge i skandinavien. Og så køber man Kryger fri af Horsens...
                      Lasse Nielsen er bare en god signing.
                      Lucas Jensen varmede op i går men jeg tror simpelthen ikke at de mener han pt er god nok. Specielt ikke til at afløse Falk

                      Comment


                        Rygtet hertil morgen er at Falken flyver til anden rede - men at vi fans bare skal tage det helt roligt - TB er nemlig igang med at omskole JC til spidsangriber. Dermed er jagten på en angriber indstillet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Rygtet hertil morgen er at Falken flyver til anden rede - men at vi fans bare skal tage det helt roligt - TB er nemlig igang med at omskole JC til spidsangriber. Dermed er jagten på en angriber indstillet.
                          Så kan man slappe af igen. Dejligt. Nu er problemerne løst

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var ikke ment som en kritik af dig. Dette er en rygtetråd og hvis du har hørt en fuld mand uden tænder siger at Falk skifter er det et rygte og hører til i tråden...
                            Hørt hørt, heller ikke sådan ment! ;) ville bare ikke skabe yderlig panik her på forum! Vi har ikke brug for mere end hvad vi får fra de manglende resultater ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                              Hørt hørt, heller ikke sådan ment! ;) ville bare ikke skabe yderlig panik her på forum! Vi har ikke brug for mere end hvad vi får fra de manglende resultater ;)
                              Enig

                              Comment


                                Nåå, nu er klokken ved at være 10 her en fin mandag morgen!! Burde OB ikke indkalde til pressemøde og præsentere vores to nye stjerneangribere?! Kan fanme ikke holde den ventetid ud! Nogen der ved hvad der rør sig i Ådalen? Hvis der da overhovedet sker noget?!

                                Comment

                                Working...
                                X