Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan da ikke forstille mig andet end der render utallige HB rundt til billige penge i skandinavien. Og så køber man Kryger fri af Horsens...
    Lasse Nielsen er bare en god signing.
    Lucas Jensen varmede op i går men jeg tror simpelthen ikke at de mener han pt er god nok. Specielt ikke til at afløse Falk
    Jeg er nu rimelig sikker på, at han i går var vurderet god nok. Han varmede intensivt op, som spillere kun gør, når de er på vej på banen. Desværre for ham blev Høegh skadet, hvorfor Troels valgte at skifte Kasper Larsen ind i stedet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
      Jeg er nu rimelig sikker på, at han i går var vurderet god nok. Han varmede intensivt op, som spillere kun gør, når de er på vej på banen. Desværre for ham blev Høegh skadet, hvorfor Troels valgte at skifte Kasper Larsen ind i stedet.
      det er jeg også sikker på. Faktisk sad jeg og ventede på en direkte udskiftning Lucas for Emil og RF på vk for at få mere fysik ind på kanten hvor begge d'herre EL og RF ikke kom i gennem med meget
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er jeg også sikker på. Faktisk sad jeg og ventede på en direkte udskiftning Lucas for Emil og RF på vk for at få mere fysik ind på kanten hvor begge d'herre EL og RF ikke kom i gennem med meget
        Nu er Lucas Jensen jo heller ikke lige den største, så tror du bliver skuffet hvis du tror han kommer med mere fysisk end Falk og Emil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg synes JH er god nok til at finde spillere. Men nu skal han have fundet en træner, så spillerne ikke underpræsterer. Ove P er en her og nu mulighed. Der er brug for en sikker mand.
          Lasse Kryger - han var sgu da ikke højre back i Horsens. Ser vi igen en klassisk OB: benyt spillere på uvante pladser. Den har aldrig givet succes. Støtter ideen om Jesper C som indskiftningsangriber indtil der kommer en rigtig - og helst 2. Et hold med Bodul i startopstilling som angriber er et 1. divisionshold.
          Lasse Kryger forstår jeg ikke en pluk af, hverken før eller nu, synes det ligner en gigantisk hjerneblødning. Diarra må da alt andet lige være bedre, og samtidigt kunne Ari bruges der hvor han er bedst, og vi har også Barrett i kulissen. Synes ikke Ari er specielt ovebevisende på central midt, hvor vi iøvrigt er ufatteligt svage, selvom vi har købt tonsvis af spillere til de positioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Lasse Kryger forstår jeg ikke en pluk af, hverken før eller nu, synes det ligner en gigantisk hjerneblødning. Diarra må da alt andet lige være bedre, og samtidigt kunne Ari bruges der hvor han er bedst, og vi har også Barrett i kulissen. Synes ikke Ari er specielt ovebevisende på central midt, hvor vi iøvrigt er ufatteligt svage, selvom vi har købt tonsvis af spillere til de positioner.
            Helt enig - forstå det heller ikke! Syntes også det giver mere mening med Diarra på højre hvor han har spillet godt. Skula på venstre og evt. Kryger længere frem!

            Comment


              Er det ikke en rygte tråd ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Nu er Lucas Jensen jo heller ikke lige den største, så tror du bliver skuffet hvis du tror han kommer med mere fysisk end Falk og Emil.
                Lucas er måske ikke så stor og stærk, men tror vi vil opleve en relativt gennembrudsstræk spiller. Han er mindre end Søren Berg, men han minder mig om typemæssigt, især i hans tilgang til spillet, der er noget fanden i voldsk over ham.

                Tror egentlig han slår både Emil og Rasmus på fysik og speed, han er så langt bagefter på teknik.

                Comment


                  Jeg havde sandelig også troet at efter salget af Kadrii, samt den pinlige blamage i går. Ville vandrørene buldre, og folk med insiderviden ville kæmpe for at komme først med diverse rygter om tilgang. I stedet sker der nada. Er du vågen Jesper Hansen.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Jeg havde sandelig også troet at efter salget af Kadrii, samt den pinlige blamage i går. Ville vandrørene buldre, og folk med insiderviden ville kæmpe for at komme først med diverse rygter om tilgang. I stedet sker der nada. Er du vågen Jesper Hansen.
                    Har lige set indslag fra TV i går, hvor Jesper Hansen afviser at gå ud og handle ind i panik. Det er nødvendig koldt vand i blodet, og det bakker jeg til fulde op om. Vi skal ikke have flere Bodul'er, så hellere vente, selv om det kan koste nogle points her & nu.
                    Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Har lige set indslag fra TV i går, hvor Jesper Hansen afviser at gå ud og handle ind i panik. Det er nødvendig koldt vand i blodet, og det bakker jeg til fulde op om. Vi skal ikke have flere Bodul'er, så hellere vente, selv om det kan koste nogle points her & nu.
                      Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.
                      Fint nok, men er der ikke noget, når vinduet er lukket, står den mand altså til ass whipping, uanset hvad.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Har lige set indslag fra TV i går, hvor Jesper Hansen afviser at gå ud og handle ind i panik. Det er nødvendig koldt vand i blodet, og det bakker jeg til fulde op om. Vi skal ikke have flere Bodul'er, så hellere vente, selv om det kan koste nogle points her & nu.
                        Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.
                        Vente på hvad..? Bodul kom den sidste dag i vinduet...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Det lyder som en meget farlig plan, i givet fald det hænger sådan sammen. vi risikerer jo at hænge gevaldigt i dyndet, til den tid. Det vil være et meget stort pres at lægge på skuldrene af de nye spillere. Nederlaget til Hobro, og måden det blev skabt på kræver en eller form for handling nu.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Ligger vi håbløst sidst til den tid, må man bare sige, at den sportslige ledelsen totalt har fejlvurderet situationen, og så står vi egentligt overfor en udrensning nummer 3 eller 4 efterhånden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                              Helt enig - forstå det heller ikke! Syntes også det giver mere mening med Diarra på højre hvor han har spillet godt. Skula på venstre og evt. Kryger længere frem!
                              Eller Kryger på bænken....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Vente på hvad..? Bodul kom den sidste dag i vinduet...
                                Ja. Pga. Poul Hansen..! Ikke JESPER Hansen.

                                Comment

                                Working...
                                X