Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvorfor trække nogle byture ind i tråden?

    Hvad har han (beviseligt) gjort forkert.

    Lad dog spillerne have et privatliv.
    Jeg tror efterhånden ikke, der er én herinde, der er i tvivl om, at du synes, det var helt okay, at de tog i byen, og fred være med det.
    Vi andre henholder os nok bare til, at Troels har meldt ud, at det ikke duer i forhold til de interne regler, som de spillere selvfølgelig kender alt til.

    Comment


      Om Slotsager og situationen:
      Troels vil meget gerne skrive forlængelse med ham og kommer nu vel med et udspil. Men der er åbenbart lidt kabale mellem OB og Slottsagers lejret/agenten.
      https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...ah7X-fD6rj0g8Q
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Om Slotsager og situationen:
        Troels vil meget gerne skrive forlængelse med ham og kommer nu vel med et udspil. Men der er åbenbart lidt kabale mellem OB og Slottsagers lejret/agenten.
        https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...ah7X-fD6rj0g8Q
        Det er mig en gåde, at en så oplagt *god sag* - sympatisk egenudviklet spiller med et enormt talent - kan ende i sådan noget rod her.

        Symptomatisk for at der virkelig er et stort arbejde foran os med klubben.

        Comment


          Av av av. Kæmpe rids i lakken på Troels Bech. Hvor mange var ikke ude og give Bjørn Wesstrøm skylden.
          Troede disse fadæser var fortid, men åbenbart ikke.

          Comment


            Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
            Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
            Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

            Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

            Vi ligger sgu som vi har redt, i første division.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
              Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
              Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

              Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

              Vi ligger sgu som vi har redt, i første division.
              1. Købende klub
              2. Sælgende klub
              3. Spiller
              4. Agent

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
                Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
                Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

                Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

                Vi ligger sgu som vi har redt, i første division.
                Jeg er uenig. Synes sgu egentlig det er OK.

                I min optik, er der ingen tvivl om, at det Troels forklarer i første omgang har været tilfældet. Nu blev det offentligt kendt, og det var ikke i TS, og især ikke i agentens interesse. De fremstår enormt dårligt og med god årsag.

                Man åbner derfor døren på klem til en forhandling. Jeg ser det som en gordisk knude der er løst.

                Højt spil? Måske. Men noget skulle man jo gøre, så agenten og spilleren ikke smuttede med det hele, IMHO.
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Hvis det lykkes, er det en geni streg, og indtil videre virker det til, at parterne i hvert fald igennem medierne, har lyst til at sætte sig ned (igen?). Hvilket er affødt, af Troels første "kommuniké" igennem pressen, som fik udstillet TS lejren. Så vi er helt på linje...

                  Men stadig en anelse højt spil, at trække BW's kontrakt tilbage, glemme at sende et nyt forslag, for så derefter gå i pressen og sige, at der slet ikke er hul igennem til Slotsager lejren, men jeg kan li det... vældigt meget.

                  For er der et folkefærd som ikke umiddelbart vinder hjerte hos mig, er det agenter og det de tjener på det her.

                  Slotsager banker sig på OB logoet ved sidste hjemmekamp, efter kampen og som har udtalt ved flere lejligheder, at han gerne bliver i OB, så selvfølgelig er det ikke TS som er problemet her, han har et stor OB hjerte.

                  Det er handler om en agent, som har haft lidt for store ambitioner på egne vegne ved en kontrakt forlængelse og hvor er det dog ærgerligt, at det tager en god dreng som gidsel som egentligt bare gerne vil spille fodbold for OB. Nu starter han ude, og det gør i øvrigt ondt, kan man godt se.


                  Comment


                    Ah…

                    Folk har en tendens til at fremstille (unge) fodboldspillere som helt tanketomme nikkedukker. Det er en del nok, men hvad TS angår, så er jeg nu overbevist om, at havde han virkelig villet forlænge, så var det for længst sket.

                    Der er mange parter i det rod her.

                    Ps absolut ingen kritik af Slots her, blot en konstatering, og som dig ser jeg agenter som en paria i moderne fodbold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Av av av. Kæmpe rids i lakken på Troels Bech. Hvor mange var ikke ude og give Bjørn Wesstrøm skylden.
                      Troede disse fadæser var fortid, men åbenbart ikke.
                      Aaaah. Det er nu også meget belejligt at agenten her kort før lukketid slår kontra på TB's udtalelser for 11 dage siden. Hvorfor slog de ikke kontra med det samme, hvis det TB har lukket vrøvl ud?
                      Det lyder mere som en agent, som har sat alle sejl ind på et salg denne sommer, som han ikke når i mål med. Nu skal der genforhandles ny kontrakt, og det skal fremstå som en opad bakke-sag for OB, fordi de har alt at tabe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Aaaah. Det er nu også meget belejligt at agenten her kort før lukketid slår kontra på TB's udtalelser for 11 dage siden. Hvorfor slog de ikke kontra med det samme, hvis det TB har lukket vrøvl ud?
                        Det lyder mere som en agent, som har sat alle sejl ind på et salg denne sommer, som han ikke når i mål med. Nu skal der genforhandles ny kontrakt, og det skal fremstå som en opad bakke-sag for OB, fordi de har alt at tabe.
                        jeg er egentlig græsk katolsk bare de ser at får lukket en aftale, så er jeg godt tilfreds
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
                          Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
                          Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

                          Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

                          Vi ligger sgu som vi har redt, i første division.
                          og hvor læser du lige det?

                          sofistikeret? Syntes ærlig talt ikke TB ser alt for godt ud i denne sag. At Slots ikke har noget imod det økonomiske i en ny aftale behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med agenten at gøre - der er andre ret væsentlige elementer; hvad er planen for Slotsager?, udvikling - hvornår skal han videre? Det kan være div. klausuler osv.

                          Du får det til at fremstå som om Slotsager bliver styret af sin agent...det er Slotsager der har ansat agenten til at varetage hans interesser. Ja han bliver naturligvis rådgivet - men hvis Slotsager siger han vil forlænge - så må det da blive sådan.

                          TB får også sagt at han ikke vil udtale sig mere om sagen - da der opstår misforståelser når man ikke taler direkte - hvorefter han i samme åndedrag udtaler sig.

                          "For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias."

                          Så må sige jeg er langt fra at være imponeret over TB og OB i denne sag - men de er naturligvis ikke ene om at skabe det rod her, som nok startede allerede omkring juletid hvor man skulle have taget den. Istedet skulle der nyt trænersetup, ny rekruteringsmand, en sportsdirektør der mere eller mindre var fyret - men som af en eller anden grund skulle blive siddende på sin post...godt nok et stort rod de har skabt sig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Ah…

                            Folk har en tendens til at fremstille (unge) fodboldspillere som helt tanketomme nikkedukker. Det er en del nok, men hvad TS angår, så er jeg nu overbevist om, at havde han virkelig villet forlænge, så var det for længst sket.

                            Der er mange parter i det rod her.

                            Ps absolut ingen kritik af Slots her, blot en konstatering, og som dig ser jeg agenter som en paria i moderne fodbold.
                            langt hen af vejen enig med indlægget.

                            Men syntes det er meget let bare at pege fingre af agenten. Han er jo ansat af Slotsager - for at varetage hans interesser, så slotsager kan fokusere på fodbolden. I den forstand giver det da god mening at have en til at hjælpe sig.

                            Skulle Slotsager møde op - måske med sine forældre og så skulle de selv håndtere kontraktforhandlinger - og alle de områder det kan dække over? Tænker da også OB har juridisk hjælp til at udforme kontrakterne - næppe noget TB bare lige sidder og skribler ned på et stykke A4.

                            At der så er agenter som helst ser deres spillere skal flyttes rundt hvert år så de kan tjene penge - det er usmageligt, men igen det er jo op til spilleren at vælge hvem der skal være deres repræstentant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              og hvor læser du lige det? Kontrakt tilbuddet er tilbagekaldt. Derfor så tænker jeg, rent spekulativt, at kontrakten allerede tilbudt af BW, er utilfredstillende, set med den nuværende virkelighed i OB. Men ikke desto mindre, meget sandsynligt. Hvis kontrakten ikke er blevet afvist grundet grundløn til Tobias og sign on fee, er det jo de andre økonomiske interessenter i det her, som ikke er tilfredse. Desuden, er det det, TB siger mellem linjerne, når han kun nævner at slots er fint tilfreds med økonomien og i hvert fald ikke går op i den.


                              sofistikeret? Syntes ærlig talt ikke TB ser alt for godt ud i denne sag. At Slots ikke har noget imod det økonomiske i en ny aftale behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med agenten at gøre - der er andre ret væsentlige elementer; hvad er planen for Slotsager?, udvikling - hvornår skal han videre? Det kan være div. klausuler osv. Bevares... Men aner ikke om man kan skrive udvikling og planer ind i en kontrakt. Er vel noget man aftaler, eller skriver ind, "at efter 2 år i suppen, skal du sælges". bla. bla. hvis det er det du mener, kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at OB ikke vil have skrevet ind eller aftale, lige så. OB vil gerne forlænge for at tjene penge på slots, ultimativt i sidste ende, især fordi han er akademi spiller. Og så er små håndtryks agtige aftaler, lige pludseligt billigt at lave.

                              Du får det til at fremstå som om Slotsager bliver styret af sin agent...det er Slotsager der har ansat agenten til at varetage hans interesser. Ja han bliver naturligvis rådgivet - men hvis Slotsager siger han vil forlænge - så må det da blive sådan. Det er min klare overbevisning, at når Slots udtaler, at alt kommunikation vedrørende hans fremtid, foregår via agenten, så er det også agentens rådgivning han holder sig til. Hvis agenten mener, at det er bedre at lurepasse lidt, for at få en bedre kontrakt til Slots og sig selv, vel og mærket, så kan det jo sagtens være, at slots har ladet sig forelske i disse tanker. ?

                              TB får også sagt at han ikke vil udtale sig mere om sagen - da der opstår misforståelser når man ikke taler direkte - hvorefter han i samme åndedrag udtaler sig.

                              "For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias." TB kører et taktisk spil, og han lagde første hånd igennem pressen, nu er han jo også nødt til derfor at forholde sig til svaret, uden dog at sige noget som helst konkret i øvrigt. Det kan ikke hidse mig op, at man ligger lidt krummer, i sær os fans, så vi ikke tror de er komplet amatører. Det er jeg faktisk glad for, at vi nu har fået sagen belyst fra flere sider, da alle har undret sig i omrking et år nu, at den kontrakt ikke er forlænget.

                              Så må sige jeg er langt fra at være imponeret over TB og OB i denne sag - men de er naturligvis ikke ene om at skabe det rod her, som nok startede allerede omkring juletid hvor man skulle have taget den. Istedet skulle der nyt trænersetup, ny rekruteringsmand, en sportsdirektør der mere eller mindre var fyret - men som af en eller anden grund skulle blive siddende på sin post...godt nok et stort rod de har skabt sig.
                              Her er vi helt enige, alt starter ved OB selv og deres rystende ringe sportslige ledelse over en alt for lang periode.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                                Her er vi helt enige, alt starter ved OB selv og deres rystende ringe sportslige ledelse over en alt for lang periode.
                                selvfølgelig spiller økonomien ind - om vi som fans kan li' det eller ej - så er det også et job. Men tror faktisk ikke økonomien er det største problem. Tror den del ville de nok relativt let finde en løsning på.

                                Jeg aner ikke om man direkte skriver sådanne planer ind i en kontrakt - men tænker da det er en del af forhandlingerne - man vil gerne vide hvordan OB ser på Slotsagers fremtid - hvilke planer man har. Man kunne jo godt som eksempel lave en 5 årig aftale. Med en underforstået plan der hedder år 1 - få OB tilbage i superligaen, år 2 skal Slotsager så spille superliga og så er det planen at man forsøger at sælge ( og det afhænger så selvfølgelig også af hvor godt Slots selv gør det )
                                - det er jo ikke det samme som at det kommer til at ske. Der kan være skader, kan være Slots ikke præsterer godt nok år 2 og man så tager en sæson mere, osv osv.

                                Det kan jo også være OB bare vil have en forlængelse og så skyde ham afsted om et år. Eller at de siger de bare gerne vil holde på ham så længe som muligt. Tænker det er den slags man helst skal være nogenlunde afstemt omkring.

                                Comment

                                Working...
                                X