Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Altså jeg havde glemt halvdelen af de spillere her…
    Ej Skytta var også god mand..
    Ja, super ærgerlig at Skytta blev skadet. Synes han var en rigtig spændende spiller.

    Comment


      Ikke kun os der har spillere der prøver at snakke sig ud af en kontrakt. Hvor er det da bare usympatisk

      https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...verden-jo-ikke

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...erliga-klubber
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

          Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

            Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.
            Så ser det godt nok tyndt ud oppe foran. Alle vores reserver har 0 seniorkampe på cv’et

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

              Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.
              Enig, men det er trist. Ham kunne vi godt nok godt bruge! Så skal der altså købes der også. En med erfaring.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

                Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.
                Øv. Havde virkelig håbet at beholde ham.

                At han hellere vil spille for et tophold i den bedste norske række end et hold i 1. division herhjemme kan jeg da også godt forstå.

                Er spændt på hvordan det vil gå ham på et tophold. Hvilken plads skal han spille? Som angriber tror jeg bare ikke han scorer nok mål til et tophold. Måske kan han lægge det på sit spil. Han har modet til at komme i feltet og fysikken til at spille med ryggen mod mål. "Problemet" er bare, at største styrke nok er hans energiniveau og arbejdsradius. Hvis man tvinger ham til bare at holde sig til forreste linjer hæmmer man ham også. Han kunne godt være en spiller, der er så polyvant, at han vil blive rykket rundt over hele banen i resten af sin karriere. Angriber, kant, midtbane. Kunne også sagtens se ham spille en god back.

                For vores hold vil det være et stort tab. Også pga. den store alsidighed. Skadesfri er han nok klar starter på kanten og førstereserve til angrebet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

                  Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.
                  Pisseærgerligt men vel også forståeligt.
                  Ville meget gerne have haft Fenger i klubben i længere tid fordi han viser de OB-egenskaber med syndsig fight og løb jeg elsker
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Øv. Havde virkelig håbet at beholde ham.

                    At han hellere vil spille for et tophold i den bedste norske række end et hold i 1. division herhjemme kan jeg da også godt forstå.

                    Er spændt på hvordan det vil gå ham på et tophold. Hvilken plads skal han spille? Som angriber tror jeg bare ikke han scorer nok mål til et tophold. Måske kan han lægge det på sit spil. Han har modet til at komme i feltet og fysikken til at spille med ryggen mod mål. "Problemet" er bare, at største styrke nok er hans energiniveau og arbejdsradius. Hvis man tvinger ham til bare at holde sig til forreste linjer hæmmer man ham også. Han kunne godt være en spiller, der er så polyvant, at han vil blive rykket rundt over hele banen i resten af sin karriere. Angriber, kant, midtbane. Kunne også sagtens se ham spille en god back.

                    For vores hold vil det være et stort tab. Også pga. den store alsidighed. Skadesfri er han nok klar starter på kanten og førstereserve til angrebet.
                    At han er så alsidig har så også været en af hans svagheder imo. Han har, lagt sammen med skader, haft svært ved virkelig at slå sig fast på en position i OB. Personligt ville jeg stadig mene at han var bedst som 9'er, men det er efterhånden langt tid siden at han har spillet den position hos os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Pisseærgerligt men vel også forståeligt.
                      Ville meget gerne have haft Fenger i klubben i længere tid fordi han viser de OB-egenskaber med syndsig fight og løb jeg elsker
                      Hvor er det bare belastende, men igen et udslag af OB’s “brug” af talenter. Vi skal lige afprøve utallige nul-bon lejesvende, og vi skal lige sikre os at målsætningen er glippet, før vi giver dem den nødvendige spilletid.

                      Held og lykke til Max, håber du får stor succes.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        At han er så alsidig har så også været en af hans svagheder imo. Han har, lagt sammen med skader, haft svært ved virkelig at slå sig fast på en position i OB. Personligt ville jeg stadig mene at han var bedst som 9'er, men det er efterhånden langt tid siden at han har spillet den position hos os.
                        Måske. Jeg køber ikke selv det her med, at OB har syltet ham. Som du selv siger har han også have en del skader, der har gjort det svært for ham. Jeg tror han vil opleve at blive flyttet ligeså meget rundt på banen andre steder.

                        I angrebet har han bare endnu til gode at få rigtig succes i en længere periode. Jeg tror et top6-ish hold i Danmark vil foretrække en angriber, der har bedre afslutninger og teknik. På et bundhold (som OB jo reelt har været, men har haft svært ved at erkende) er det lidt en anden sag. Der vil man nok sætte mere pris på en angriber hvis største styrker i angrebet måske er i presset og aggressiviteten.
                        Last edited by Agbre; 19-07-2024, 13:44.

                        Comment


                          Problemet er at Kadrii har været fejlplaceret på den 9er 12-18 mdr for længe, det har været stærkt medvirkende til nedrykningen, og alt for lidt spilletid til Fenger på positionen, forstår udemærket han ikke gider OB mere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...paa-forlade-ob

                            Fenger på vej til Molde, forstår ham godt, nu hvor troen på ham har været væk af et par omgange.
                            Det er sgu ærgerligt. Jeg har troet på Fenger, siden han bragede igennem under JM. Skader ødelagde en del, men OB troede aldrig rigtigt på ham efterfølgende.

                            En stor fejl. Siger meget om klubben. Han var på mange måder symbolet på en rigtig OBer.

                            Kunne været blevet vores Søren Berg 2,0, men sådan gik det ikke. Forstår fuldt ud Fengers valg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det er sgu ærgerligt. Jeg har troet på Fenger, siden han bragede igennem under JM. Skader ødelagde en del, men OB troede aldrig rigtigt på ham efterfølgende.

                              En stor fejl. Siger meget om klubben. Han var på mange måder symbolet på en rigtig OBer.

                              Kunne været blevet vores Søren Berg 2,0, men sådan gik det ikke. Forstår fuldt ud Fengers valg.
                              Hørt! En fighter uden lige!

                              Comment


                                Jeg tror det er Fengers eget valg, OB har gerne villet beholde ham, men han vil noget andet.Troels har ganske rigtig sagt, spillerne skal ville OB.

                                Comment

                                Working...
                                X