Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Mon ikke vi henter noget centralt til banen inden alt for længe......
    Forhåbentlig ikke JJT vel ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

      Forhåbentlig ikke JJT vel ?
      Hvorfor da ikke ham? OB-DNA og god boldspiller

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mwape Se indlæg

        hvor har han sagt det henne? Det næste er vel, at der bliver talt om process og så lidt mere process...
        tv2

        Comment


          Tongya er her på lånt tid, det bekræftes endnu engang inderne Tipsbladet artikel, der melder konkurrence om hans underskrift.

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ave-ob-spiller

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            For det første, er vi jo helt enige om at målsætningen for OB's herre seniorhold ikke har været opnået. Men målsætningen der var bestemmende for den sportslige ledelses job havde flere facetter end blot Superliga-holdets resultater. På mange parametre har den sportslige ledelse jo egentlig nået de mål, der var sat.

            At ovenstående faktum så blev en sovepude til ikke at ændre, hvad der skulle ændres, før det var for sent, er jo et problem et andet sted i ledelseskæden.

            For det andet:

            Jeg er ikke enig i din formodning om, at enhver idiot kunne lave det salg.

            Minteh var et åbenlyst talent, men han kom også med en disciplinærhistorik, både på og udenfor banen. Han havde tydelige tilpasningsvanskeligheder, og han var ekstremt svingende i sine præstationer. Mit argument ville være, at hvis Newcastle ville, så kunne de have forhandlet prisen godt ned på Minteh.

            En investering på i omegnen af 10 millioner pund er ikke pebernødder, heller ikke for Newcastle, og jeg er da glad for omend en smule overrasket over, at Minteh har stabiliseret sit niveau så godt som han har. Men det var på ingen måder givet, at man normalt betaler den slags penge for en spiller, man kan sikre sig gratis/meget billigere om seks måneder. Særligt når selvsamme spiller kan forekomme som en tikkende bombe. Udeblivelser, kontroverser med holdkammerater/trænere, tilpasningsproblemer etc. Yankuba Minteh-salget er Bjørns fortjeneste, og det er uklædeligt, at tage det fra ham, som om det var noget enhver kunne have gjort.
            Minteh er et så stort talent , at den smule disciplinære problemer der var i OB, ikke fylder så helvedes meget hos en køber som Newcastle , men kan selvfølgelig være du har noget viden jeg ikke har.
            Ved ikke hvor du har en pris på ca 10 mill pund fra, men det er dog et stykke fra både det jeg har hørt, og hvad der nævnes i pressen. Med Newcastle’s videresalg så når vi i nærheden.

            Fodbold og de medfølgende vurderinger er heldigvis forskellig,
            Heldigvis er vores fælles håb et stærkt OB, gerne med en rolle at spille i dansk fodbold.
            Personligt glæder det mig, når vi vinder U12 DM,, U19 eller U21 og syntes det er fedt vi får 4,5 stjerner for vores akademi.
            Men jeg vurderer i høj grad OB på deres seniorhold, og dermed også i særlig grad på deres ambitioner, og på den fortælling de sælger mit sæsonkort til mig på.
            Jeg kommer ikke på stadion, for at vinde et krus til banko, eller for at klappe af U17 drengene når de har vundet, det er en bi-ting.

            Lur mig om ikke også spillere med ambitioner , både dem rundt om på Fyn, og dem OB prøver at lokke til seniorholdet udefra, kigger lidt på seniorholdets resultater, og klubbens ambitioner i den retning inden de vælger klub.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

              Hvorfor da ikke ham? OB-DNA og god boldspiller
              OB- DNA, ja og også en fin boldspiller. Men han spiller alt for langsomt, scorer for lidt, spiller for meget til siderne eller bagud

              Comment


                Hvad er OB-DNA

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Hvad er OB-DNA
                  "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret."
                  Richard Møller Nielsen

                  https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...b/1350-obs-dna

                  https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-klubbens-dna/

                  Sandberg har det, Helveg har det, Falk har det:

                  https://www.tv2fyn.dk/odense/nu-rykk...-foersteholdet

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-han-har-dnaet

                  https://www.tv2fyn.dk/video/klip/mangler-ob-dna

                  Kim Engstrøm ved det:

                  https://ob.dk/nyheder/2020/september...-dna-frem-igen

                  OB er en storklub,vi har noget de andre ikke har og skal vi ikke lige finde ud ad hvad det er.. “ (frit fra hukommelsen)
                  Lars Høgh

                  https://ob.dk/om-odense-boldklub/ambassadorer

                  https://www.mediano.nu/oversigt/2016...g-store-dromme

                  https://cde-ob-cms-prod.azureedge.ne...-offentlig.pdf

                  VI ER OB !!

                  Viljestyrke
                  Ihærdighed

                  Energi
                  Robusthed

                  Optimistisk
                  Bevidst
                  ​​​​​​​
                  ​​​​​​​Er Troels ikke ved at finde ud af hvad OB’s DNA er?? Mere Fram end Barcelona …
                  Last edited by Plum; 09-07-2024, 20:22.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

                    Forhåbentlig ikke JJT vel ?
                    Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.

                    Lad os se om skakbrikkerne ikke falder på plads snart.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

                      Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.

                      Lad os se om skakbrikkerne ikke falder på plads snart.
                      Fedt med enhver slags rygte, man kan gå og more sig med.

                      Uden at komme nærmere en afsløring, kan du så sige om din fornemmelse er, at det er en spiller Forum bliver glade ved, eller er det mere sådan en…. Mwaaah.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

                        Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.

                        Lad os se om skakbrikkerne ikke falder på plads snart.
                        Uhha jeg tænker du godt lige kan fodre os lidt mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

                          Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.

                          Lad os se om skakbrikkerne ikke falder på plads snart.
                          Jeppe Grønning?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

                            Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.

                            Lad os se om skakbrikkerne ikke falder på plads snart.
                            Drømmer om følgende to:
                            Tom Trybull til 6’eren.
                            Daniel Høegh til midterforsvaret.

                            Det vil være to stærke og rutinerede spillere som vil passe perfekt ind ifht vores strategi og være gode støtter for vores unge gutter.


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Drømmer om følgende to:
                              Tom Trybull til 6’eren.
                              Daniel Høegh til midterforsvaret.

                              Det vil være to stærke og rutinerede spillere som vil passe perfekt ind ifht vores strategi og være gode støtter for vores unge gutter.

                              Tom Trybull på 6 eren er jeg enig i som type - jeg tror ikke på TT - så havde han ganske enkelt været der og trænet med nu - han er klubløs.
                              Daniel Høegh - sympatisk spiller - men en plads vi er dækket godt ind på og med rutine i BP som kan suppleres med nyindkøbte JG hvis TS som forventet sælges. Dertil et par unge som gardering. BP´s niveau er fint til Nordic Bet ligaen - så må vi købe noget højere kvalitet ind hvis vi rykker op.
                              Jeg savner mere kvalitet på midten - både til 6éren og de to 8 ere. Virkelig solid kvalitet med fysik og vilje til at være med til at forme vores comeback til superligaen. For mig behøver vedkommende ikke tidligere at have spillet i OB. Oppe foran mener jeg vi skal satse på Luca og hvis MF bliver så også ham - jeg tror meget på WM han har set imponerende godt ud i de to træningskampe så han bliver en fin gardering/suppleringsspiller allerede i denne sæson håber jeg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Hvilket system er det du tænker vi kan stille som vil stille os stærkere defensivt?

                                For mig at se er det kvaliteten af dem vi har stillet med i de første kampe (primært på central midtbane og i midterforsvaret), der har været problemet langt mere end det er 4-3-3 som system.
                                4-4-2 med diament, det så vi virker også defensivt.

                                Comment

                                Working...
                                X