Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Fra OB.dk:
https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb
Kan forstå at Ivancevic ikke kan være tilfreds med situationen og vil et sted med udsigt til spilletid. Men forstår ikke så rer hvorfor han stod så labgt tilbage i rækken i OB. Skaderne hæmmende ham men synes han var rigtig godt når han var på banen for os."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning
Håber han får en masse spilletid - for han er vel også en af de spillere man skal træffe en beslutning om til sommer. Skal han sælges eller skal der forlænges
Comment
-
Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning
En anden ting er skader/karantæner. Er vi dækket nok ind i foråret hvis uheldet er ude? Tager de ikke nedrykningsfaren alvorligt mere?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFra OB.dk:
https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb
Kan forstå at Ivancevic ikke kan være tilfreds med situationen og vil et sted med udsigt til spilletid. Men forstår ikke så rer hvorfor han stod så labgt tilbage i rækken i OB. Skaderne hæmmende ham men synes han var rigtig godt når han var på banen for os.
Comment
-
Med den her udlejning inkl. option, samt Slots og Helander "seedet" til at smutte, så tror jeg vi ser ind i et to-mands centerforsvar efter sommer, samt en markant tilgang, så det Hedder Gomez og X, som starter, med Bjørn, Yaya og måske Sauli, som garderinger.Last edited by Polle; 22-03-2024, 08:36.
- Likes 1
Comment
-
Jeg forstår godt begejstringen for Ivan som type herinde, jeg deler den også, men han er reelt set aldrig kommet op i gear efter sine sidste skader. Kunne han det med flere kampe? Måske, men man vurderer nok at han kan blive for dyr og udisciplineret indtil han rammer kampformen, og det er der næppe råd til pt.
- Likes 3
Comment
-
Ja, der er en købsoption. Så vi kan ende med et forsvar med Bjørn, Yaya, Gomez og Sauli. Er Vestergaard lejet eller solgt til Kolding ?
Der skal hentes fra øverste hylde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Selvfølgelig gjorde Søren Krogh ikke Helander anfører, hvis der var nogle tegn på, at han “ikke gider klubben”, så den må stå for egen regning.
Jeg forstår godt begejstringen for Ivan som type herinde, jeg deler den også, men han er reelt set aldrig kommet op i gear efter sine sidste skader. Kunne han det med flere kampe? Måske, men man vurderer nok at han kan blive for dyr og udisciplineret indtil han rammer kampformen, og det er der næppe råd til pt.
Comment
-
Jeg synes den beslutning var forkert og hans kampe siden har ikke ændret mit syn på det.
- Likes 1
Comment
Comment