Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Bum

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...evic-til-norge

    Comment


      #17
      Spændende at se om vi får Mucolli og Grubbe evt samme vej

      Comment


        #18
        Tjae, så er han forhåbentlig varm til at komme hjem og afløse for Helander … 0,8:1, 1:1, 1,2:1?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Fra OB.dk:
          https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

          Kan forstå at Ivancevic ikke kan være tilfreds med situationen og vil et sted med udsigt til spilletid. Men forstår ikke så rer hvorfor han stod så labgt tilbage i rækken i OB. Skaderne hæmmende ham men synes han var rigtig godt når han var på banen for os.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning
              trænerstaben må jo mene han står bagerst i køen, og der er lige den der overlevelse der skal klares først. Og der mener de jo så Helander giver os større chancer for det - lad os håbe de får ret.

              Håber han får en masse spilletid - for han er vel også en af de spillere man skal træffe en beslutning om til sommer. Skal han sælges eller skal der forlænges

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning
                Ja jeg synes faktisk at den Helander vi har set de 5 første runder, er dårligere end Ivancevic.
                En anden ting er skader/karantæner. Er vi dækket nok ind i foråret hvis uheldet er ude? Tager de ikke nedrykningsfaren alvorligt mere?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Fra OB.dk:
                  https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

                  Kan forstå at Ivancevic ikke kan være tilfreds med situationen og vil et sted med udsigt til spilletid. Men forstår ikke så rer hvorfor han stod så labgt tilbage i rækken i OB. Skaderne hæmmende ham men synes han var rigtig godt når han var på banen for os.
                  Der skulle være en købsoption også. Så mon ikke det er et farvel

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Der skulle være en købsoption også. Så mon ikke det er et farvel
                    Ja, der er en købsoption. Så vi kan ende med et forsvar med Bjørn, Yaya, Gomez og Sauli. Er Vestergaard lejet eller solgt til Kolding ?

                    Comment


                      #25
                      Med den her udlejning inkl. option, samt Slots og Helander "seedet" til at smutte, så tror jeg vi ser ind i et to-mands centerforsvar efter sommer, samt en markant tilgang, så det Hedder Gomez og X, som starter, med Bjørn, Yaya og måske Sauli, som garderinger.
                      Last edited by Polle; 22-03-2024, 08:36.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Smid dog Helander på bænken, når han ikke gider klubben og spil Ivan varm i foråret. Håbløs udlejning
                        Selvfølgelig gjorde Søren Krogh ikke Helander anfører, hvis der var nogle tegn på, at han “ikke gider klubben”, så den må stå for egen regning.

                        Jeg forstår godt begejstringen for Ivan som type herinde, jeg deler den også, men han er reelt set aldrig kommet op i gear efter sine sidste skader. Kunne han det med flere kampe? Måske, men man vurderer nok at han kan blive for dyr og udisciplineret indtil han rammer kampformen, og det er der næppe råd til pt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Ja, der er en købsoption. Så vi kan ende med et forsvar med Bjørn, Yaya, Gomez og Sauli. Er Vestergaard lejet eller solgt til Kolding ?
                          Hans kontrakt løb bare ud i lejeperioden. Så han er ejet af kolding. Men han er ikke svaret hvis vi ser ind i en sommer hvor vi måske mister Helander,Slots og Ivan.
                          Der skal hentes fra øverste hylde

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Selvfølgelig gjorde Søren Krogh ikke Helander anfører, hvis der var nogle tegn på, at han “ikke gider klubben”, så den må stå for egen regning.

                            Jeg forstår godt begejstringen for Ivan som type herinde, jeg deler den også, men han er reelt set aldrig kommet op i gear efter sine sidste skader. Kunne han det med flere kampe? Måske, men man vurderer nok at han kan blive for dyr og udisciplineret indtil han rammer kampformen, og det er der næppe råd til pt.
                            Jeg synes den beslutning var forkert og hans kampe siden har ikke ændret mit syn på det.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg synes den beslutning var forkert og hans kampe siden har ikke ændret mit syn på det.
                              Det er fint, men har ikke så meget med pointe at gøre. Den gik på hvorvidt Helander “gider klubben”, og det kan Søren Krogh - der går enormt meget op i klubkultur - naturligvis langt bedre vurdere, når han er gået op og ned ad spillerne en hel optakt, end du kan baseret på et par fejl i kampe mod BIF og FCK.

                              Comment


                                #30
                                Jeg har ikke nævnt nogle fejl, men kunne forstå at man gjorde ham til anfører efter en kontraktforlængelse var offentliggjort. Ser hellere en anfører, der er det i en længere periode end at skifte hvert halve år. Men hver sin smag

                                Comment

                                Working...
                                X