Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Nok også fordi, at vi ikke er klar til at betale. De ved vi har penge og vi skal da ikke betale kassen. Men nogen gange, ligesom nu, kan man være i situationer at det på den lange bane er mere dyrt, ikke at betale det som det koster nu og her. Hvis vi rykker ned, er denne manglende bredde og kvalitet på midtbanen stærkt medvirkende hertil og det bliver noget mere dyrt. Men lad os håbe vi klarer frisag.
    Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..


      Eller har brugt det hele med en forkert prioritering

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..
        Ved nu ikke om han ikke er til start11eren. Han skulle jo være skadet. Men korrekt, hvilket jeg heller ikke helt fatter og det ene burde ikke udelukke det andet, i denne situation. Det seneste transfer vindue er et stort flop overordnet set. Men hvis Manneh er ude i længere tid og Trybull ryger i karentæne, så håber jeg godt nok at vi får en ind på en fri transfer.

        Comment


          #64
          Jeg er meget bekymret over, at man ikke har forstærket holdet endnu mere. Det er det mest skrøbelige setup siden Ove P-sæsonen, hvor man dog havde en tanke om, at Ove P. nok skulle redde den. Ham har vi ikke nu. Jeg er meget bekymret for OB's hold.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg er meget bekymret over, at man ikke har forstærket holdet endnu mere. Det er det mest skrøbelige setup siden Ove P-sæsonen, hvor man dog havde en tanke om, at Ove P. nok skulle redde den. Ham har vi ikke nu. Jeg er meget bekymret for OB's hold.
            Det er stadig kun to hold der skal være ringere end OB før det går rigtig galt og indtil nu er der tre hold der har gjort det ringere og om nogle timer kan OB ligge nr. 7 ..

            Men ja, svært at være optimistisk ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..
              MH og Bernat er jo skadede så set i det lys skulle vi have startet med 3. keeperen i dag - det tænker jeg også kunne være nervepirrende. Gomez tror jeg er “rettidig omhu” på en proven SL-spiller til en 4-backkæde og fremtiden ... Gomez er jo iøvrigt også skadet.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Ved nu ikke om han ikke er til start11eren. Han skulle jo være skadet. Men korrekt, hvilket jeg heller ikke helt fatter og det ene burde ikke udelukke det andet, i denne situation. Det seneste transfer vindue er et stort flop overordnet set. Men hvis Manneh er ude i længere tid og Trybull ryger i karentæne, så håber jeg godt nok at vi får en ind på en fri transfer.
                Slotsager og Helander er vel ret sikre i en firebackkæde og spiller OB med en trebackkæde så har det været mellem Mihajlo og Bjørn indtil nu … mon ikke han er hentet ind i tilfælde af at Helander alligevel ryger afsted i et åbent vindue eller når både han og Slotsager ryger til sommer ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  MH og Bernat er jo skadede så set i det lys skulle vi have startet med 3. keeperen i dag - det tænker jeg også kunne være nervepirrende. Gomez tror jeg er “rettidig omhu” på en proven SL-spiller til en 4-backkæde og fremtiden ... Gomez er jo iøvrigt også skadet.
                  Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    [/B]

                    Eller har brugt det hele med en forkert prioritering
                    Det er jo så hans (BW) måde at vurdere tingene på men der er brugt penge så at skrive at man ikke vil betale er ikke korrekt.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-bonde-mod-ob
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Slotsager og Helander er vel ret sikre i en firebackkæde og spiller OB med en trebackkæde så har det været mellem Mihajlo og Bjørn indtil nu … mon ikke han er hentet ind i tilfælde af at Helander alligevel ryger afsted i et åbent vindue eller når både han og Slotsager ryger til sommer ..
                        Jeg synes det er meget svært, at vurderer Gomez nu og derfor også tæt på umuligt holdt up imod Slotsager og Helander. Sp. er også er Helander klar mentalt, nu når et skifte til Anderlecht røg i vasken og kan Slotsager holde til presset? Desuden har man lagt en del pose penge for Gomez. Så synes ikke det er helt sort/hvidt.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
                          men der havde åbenbart været problemer med Bernat - og med MH ude åbenbart i længere tid...så syntes jeg målmanden giver mening. Især hvis han er en opgradering ifht HCB

                          - men at man intet har gjort på midtbanen - ikke engang en kort leje aftale (som jeg ellers ikke er fortaler for) det fatter jeg ikke. Ok Sven skulle så være på vej tilbage hurtigere end forventet - men bare til kampen i dag Trybull og Al hajj på midten - ok fint nok, men kan de holde til 90+ min? eller hvad hvis der rammer en skade så hænger den på ejdum...derefter har vi ikke mere at gøre med. Så skal Grubbe derind. Det er fandme tyndt besat.

                          Samtidig har vi 9! spillere til forsvaret og 7 til angrebspositionerne ( 8 med Al hajj ) det er godt nok skævt sammensat

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            men der havde åbenbart været problemer med Bernat - og med MH ude åbenbart i længere tid...så syntes jeg målmanden giver mening. Især hvis han er en opgradering ifht HCB

                            - men at man intet har gjort på midtbanen - ikke engang en kort leje aftale (som jeg ellers ikke er fortaler for) det fatter jeg ikke. Ok Sven skulle så være på vej tilbage hurtigere end forventet - men bare til kampen i dag Trybull og Al hajj på midten - ok fint nok, men kan de holde til 90+ min? eller hvad hvis der rammer en skade så hænger den på ejdum...derefter har vi ikke mere at gøre med. Så skal Grubbe derind. Det er fandme tyndt besat.

                            Samtidig har vi 9! spillere til forsvaret og 7 til angrebspositionerne ( 8 med Al hajj ) det er godt nok skævt sammensat
                            Og Trybull skulle såvidt jeg have læst være et kort fra karentæne.... elendigt vindue.
                            Last edited by Mwape; 16-02-2024, 14:42.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Og Trybull skulle såvidt jeg have læst være et kort fra karentæne.... elendigt vindue.
                              Men hvis Køhler er tilbage til Brøndby-kampen eller senest kampen efter er det jo ikke et kæmpe issue. I værste fald får Trybull karantæne mod Brøndby uden at Köhler rigtigt er klar, og så skal Manneh agere reserve. Det bliver tyndt, især fra bænken, men det e rjo trods alt også kun en kamp på en bane, hvor vi ikke pinedød SKAL have points.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
                                Bernat havde problemer med hoftebøjerne allerede der, og man var bekymret for om det kunne udvikle sig og man derfor reelt kunne stå uden en voksen målmand. Det fortalte enten Bjørn eller SK så vidt jeg husker i SfÅ's transfershow.

                                Comment

                                Working...
                                X