Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er meget bekymret over, at man ikke har forstærket holdet endnu mere. Det er det mest skrøbelige setup siden Ove P-sæsonen, hvor man dog havde en tanke om, at Ove P. nok skulle redde den. Ham har vi ikke nu. Jeg er meget bekymret for OB's hold.
Men ja, svært at være optimistisk .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Man har betalt gode penge for en målmand på trods af Bernat har gjort det fint og har betalt penge for en centerforsvarer som end ikke er til start11 så man er vel klar til at betale ..
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ved nu ikke om han ikke er til start11eren. Han skulle jo være skadet. Men korrekt, hvilket jeg heller ikke helt fatter og det ene burde ikke udelukke det andet, i denne situation. Det seneste transfer vindue er et stort flop overordnet set. Men hvis Manneh er ude i længere tid og Trybull ryger i karentæne, så håber jeg godt nok at vi får en ind på en fri transfer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMH og Bernat er jo skadede så set i det lys skulle vi have startet med 3. keeperen i dag - det tænker jeg også kunne være nervepirrende. Gomez tror jeg er “rettidig omhu” på en proven SL-spiller til en 4-backkæde og fremtiden ... Gomez er jo iøvrigt også skadet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg[/B]
Eller har brugt det hele med en forkert prioritering"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Slotsager og Helander er vel ret sikre i en firebackkæde og spiller OB med en trebackkæde så har det været mellem Mihajlo og Bjørn indtil nu … mon ikke han er hentet ind i tilfælde af at Helander alligevel ryger afsted i et åbent vindue eller når både han og Slotsager ryger til sommer ..
Comment
-
Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
- men at man intet har gjort på midtbanen - ikke engang en kort leje aftale (som jeg ellers ikke er fortaler for) det fatter jeg ikke. Ok Sven skulle så være på vej tilbage hurtigere end forventet - men bare til kampen i dag Trybull og Al hajj på midten - ok fint nok, men kan de holde til 90+ min? eller hvad hvis der rammer en skade så hænger den på ejdum...derefter har vi ikke mere at gøre med. Så skal Grubbe derind. Det er fandme tyndt besat.
Samtidig har vi 9! spillere til forsvaret og 7 til angrebspositionerne ( 8 med Al hajj ) det er godt nok skævt sammensat
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men der havde åbenbart været problemer med Bernat - og med MH ude åbenbart i længere tid...så syntes jeg målmanden giver mening. Især hvis han er en opgradering ifht HCB
- men at man intet har gjort på midtbanen - ikke engang en kort leje aftale (som jeg ellers ikke er fortaler for) det fatter jeg ikke. Ok Sven skulle så være på vej tilbage hurtigere end forventet - men bare til kampen i dag Trybull og Al hajj på midten - ok fint nok, men kan de holde til 90+ min? eller hvad hvis der rammer en skade så hænger den på ejdum...derefter har vi ikke mere at gøre med. Så skal Grubbe derind. Det er fandme tyndt besat.
Samtidig har vi 9! spillere til forsvaret og 7 til angrebspositionerne ( 8 med Al hajj ) det er godt nok skævt sammensatLast edited by Mwape; 16-02-2024, 14:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Og Trybull skulle såvidt jeg have læst være et kort fra karentæne.... elendigt vindue.
Comment
-
Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
- Likes 2
Comment
Comment