Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

    14 dage og nogle timer .. transfervinduet lukket og man kan kun frygte et par afgange til de lande der endnu har åbent.
    Stor trup, mange skader.

    Opstilling som det ser ud nu:

    Myhra
    Owusu. Slotsager. Mihajlo. Helander. Mickelson.
    Maneh. Trybull.
    Deedson. Kadrii. Haji.

    Mit bedste bud … bliver Sven klar så Manneh på bænken .. nogen skal true Kadrii ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg tænker at Luca er seedet til at starte inde efter de træningskampe, der er spillet indtil nu. Han spiller fuld tid i går og Bash spiller på pladsen bagved.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
      Jeg tænker at Luca er seedet til at starte inde efter de træningskampe, der er spillet indtil nu. Han spiller fuld tid i går og Bash spiller på pladsen bagved.
      Vi må se. SF/FS skriver i dagens avis at BK var fremragende i presspillet og at Luca misbrugte et par af de helt store chancer. Det er SK selvf. ikke tilfreds med og han var også stærkt utilfreds med at OB gik med på modstandernes hårde spil og at koncentrationen derfor ikke var hvor den skulle være

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Synes Luca stadigvæk mangler en del i taktisk forståelse og placeringsevne (nok også derfor de mange gange dirigerede ham fra sidelinien).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          14 dage og nogle timer .. transfervinduet lukket og man kan kun frygte et par afgange til de lande der endnu har åbent.
          Stor trup, mange skader.

          Opstilling som det ser ud nu:

          Myhra
          Owusu. Slotsager. Mihajlo. Helander. Mickelson.
          Maneh. Trybull.
          Deedson. Kadrii. Haji.

          Mit bedste bud … bliver Sven klar så Manneh på bænken .. nogen skal true Kadrii ..
          altså baseret på seneste træningskamp - og det både SK og BW siger så skal Rami ind på midten - så pt vil jeg formode at start 11 er tæt på det vi så igår - dog med mickelson istedet for mouritsen og Myhra over HC


          Myhra
          Owusu. Slotsager. Mihajlo. Helander. Mickelson.
          Al Hajj Trybull.
          Kadrii. Luca Deedson.


          edit: og så vil jeg da sige at jeg håber på et par afgange; Grubbe, Mucolli, måske Selvén - hvis ikke salg så et leje ophold, har svært ved at se vi skulle sælge nogle af vores profiler til de ligaer der endnu har åbne vinduer
          Last edited by mhbp; 03-02-2024, 10:32.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            altså baseret på seneste træningskamp - og det både SK og BW siger så skal Rami ind på midten - så pt vil jeg formode at start 11 er tæt på det vi så igår - dog med mickelson istedet for mouritsen og Myhra over HC


            Myhra
            Owusu. Slotsager. Mihajlo. Helander. Mickelson.
            Al Hajj Trybull.
            Kadrii. Luca Deedson.
            Men træningskampene viser jo også at der stadig ikke er lukket af bagude og at Luca ikke kan score på store chancer ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Men træningskampene viser jo også at der stadig ikke er lukket af bagude og at Luca ikke kan score på store chancer ..
              Han scorede måske ikke i går, men så scorede han tilgengæld to flotte mål mod Elfsborg OG lagde op til Bashkim

              Comment


                #8
                Jeg tror det bliver

                Myhra
                slotsager mihajlo Helander
                Owosu. Mouritzen
                Trybull
                Rami
                Deedson. Luca ??

                Jeg kan se at Krogh har byttet rundt på kanterne og spillet med Kadrii på højre og Deedson på venstre. Det er heller ikke helt dumt. Kadrii venstreben ude på højrekanten, men altså skulle jeg gætte så bliver det nok Deedson han var trods alt meget god i efteråret på den position.

                Rami ind på den midt vi skal simpelthen have noget mere god med bolden derind og så kan skabe de chancer til de forreste. Der står tre i den bagkæde og trybull inde foran, så kan det godt være at de lukker 2-3 mål ind i alle træningskampene og det skyldes nogen fejl, den fejl er i ihvertfald ikke numerisk, det er bare pisse elendigt.

                og så lidt sådan en Viborg light med mouritzen venstrefod til låget på Luca.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Men træningskampene viser jo også at der stadig ikke er lukket af bagude og at Luca ikke kan score på store chancer ..
                  helt enig - det virker ikke...men hvor længe har de øvet det? Hvis SK mener det er vejen frem så er han også nødt til at give det noget tid - jeg håber han får ret.

                  - men lad os se hvordan de stiller op næste fredag, så er vi nok en del klogere

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Men træningskampene viser jo også at der stadig ikke er lukket af bagude og at Luca ikke kan score på store chancer ..
                    Følger du med i hvad der sker i de kampe? Luca har 3 mål og 2 assist i 3 kampe. Han har mangler og ting han skal lære, men han har målnæse, om intet andet.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                      Følger du med i hvad der sker i de kampe? Luca har 3 mål og 2 assist i 3 kampe. Han har mangler og ting han skal lære, men han har målnæse, om intet andet.
                      Ja, bare spørg dem i Norge

                      Comment


                        #12
                        Jeg ved ikke hvor tæt på en klarmelding Fenger er, men jeg tror han bliver vores foretrukne 9’er, hans presspil vil være vigtigt for at vi kan hænge sammen som hold og give plads til Rami centralt. Skal vi have 4 offensivt tænkende på banen, så bør Kadrii og Fenger være på banen ellers knækker vi bare over (igen).

                        Kan sagtens være SK starter med både Luca som 9’er og Rami som 8’er. Jeg tror bare det er lige frisk nok, i bedste fald så er det et sats og det kan da lykkedes. Mit kendskab til Viborg er tæt på ikke eksisterende, så måske det kan gå i den kamp.

                        Vil heller ikke afvise at Gomez kan nå at fortrænge Ivan.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Jeg ved ikke hvor tæt på en klarmelding Fenger er, men jeg tror han bliver vores foretrukne 9’er, hans presspil vil være vigtigt for at vi kan hænge sammen som hold og give plads til Rami centralt. Skal vi have 4 offensivt tænkende på banen, så bør Kadrii og Fenger være på banen ellers knækker vi bare over (igen).

                          Kan sagtens være SK starter med både Luca som 9’er og Rami som 8’er. Jeg tror bare det er lige frisk nok, i bedste fald så er det et sats og det kan da lykkedes. Mit kendskab til Viborg er tæt på ikke eksisterende, så måske det kan gå i den kamp.

                          Vil heller ikke afvise at Gomez kan nå at fortrænge Ivan.
                          Jeg synes Viborg har fået sammensat en meget homogen trup, når man ser på deres budget. Den er meget datadreven pga. deres ejerkreds, så synes sjældent at man høre om de store fejlskud fra deres side.

                          Mener deres 1. målmand er langtidsskadet, så de stiller nok op mod os med en på 18 år, som vi vel bør teste en del !

                          Edit: havde lige glemt at de har lejet Manti (tysk U21 landsholdsmålmand) i Salzburg (han har også været lejet ud til AaB)
                          Last edited by Online; 03-02-2024, 11:44.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ja, bare spørg dem i Norge
                            Brændte han mange store chancer i Stabæk da?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Brændte han mange store chancer i Stabæk da?
                              Ingen ide (men kan da tyde på det), men hvor mange mål scorede han i 11 kampe ?

                              Comment

                              Working...
                              X