Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Efter dagens træning på stadion fik vi en snak med Søren Krogh om træningslejren, og hvordan holder står til kampen på fredag mod Viborg.

    https://obstruktion.dk/soeren-krogh-...ar-til-viborg/
    Jeg har personligt fået meget mere ro i maven efter Søren er kommet til. Stadig dog mere nervøsitet end glæde set frem mod fredag. Vil give min højre klunk for 3p i den kamp som vil kunne give et kæmpe boost

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg har personligt fået meget mere ro i maven efter Søren er kommet til. Stadig dog mere nervøsitet end glæde set frem mod fredag. Vil give min højre klunk for 3p i den kamp som vil kunne give et kæmpe boost
      Eeej, sgu da ikke din højre klunk :-), jeg er vild med Søren Krogh, man føler man ved hvor man har ham, han er ligetil, og det tror jeg spillerne også sætter pris på. Tryghed i truppen, jeg er ret sikker på, at alle i truppen føler de er en del af Superligaholdet, der ser ikke ud til at være deciderede træningsspillere. Sælger gerne den fredag for et kryds, men tror altså at OB er bedre end Viborg. Om det så er nok til sejr må vi se, jeg forventer en meget fin præstation.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har personligt fået meget mere ro i maven efter Søren er kommet til. Stadig dog mere nervøsitet end glæde set frem mod fredag. Vil give min højre klunk for 3p i den kamp som vil kunne give et kæmpe boost
        jeg kan slet ikke forestille mig at vi ikke tager 3 point - det er jo bare Viborg, og sådan mener jeg det bør være. OB er en større klub så selvfølgelig skal vi kunne hente 3 point mod dem...

        slår jeg så lige hjernen til et par sekunder kan jeg godt have mine tvivl - Viborg har været bedre end os gennem et pænt stykke tid, og vi var virkeligt dårlige i efteråret.

        Men for nu må hjernen og fornuften lige tie stille - håbet lever et par dage endnu, og vi tager 3 point på fredag

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Eeej, sgu da ikke din højre klunk :-), jeg er vild med Søren Krogh, man føler man ved hvor man har ham, han er ligetil, og det tror jeg spillerne også sætter pris på. Tryghed i truppen, jeg er ret sikker på, at alle i truppen føler de er en del af Superligaholdet, der ser ikke ud til at være deciderede træningsspillere. Sælger gerne den fredag for et kryds, men tror altså at OB er bedre end Viborg. Om det så er nok til sejr må vi se, jeg forventer en meget fin præstation.
          Joooo. Det er den dårlige af de 2

          Comment


            #35
            Kampen er mega vigtig. Det er kampen som kan overbevise spillerne om at de er på vej i den rigtige retning, eller fra start så tvivl om det nye 'projekt overlevelse'.
            Jeg synes VFF er et hold som i en længere periode har haft et højere topniveau end os. De splittede os nærmest ad I 1. Halveg i kampen i Odense, hvor de spillede hurtigt, lagde et højt pres og bare var os totalt overlegne.
            De svinger til gengæld meget og har en skrøbelig defensiv, når det ikke spiller for dem.
            Forhåbentlig har vi bygget på, så vi tempomæssigt kan følge med i vores pres, når VFF spiller hurtigt. Det var en af tingene der gik helt galt i efterårets kamp. Vi fløj frem i hovedløst pres, men blev overspillet og efterlod et tønder land imellem forsvar og midtbane. Det så heldigvis ud til vi timede den del af spillet bedre i den sidste træningskamp, hvor der var en fin forståelse for, hvornår vi skulle presse højt, og hvornår vi stod relativt lavt og kompakt. Det bliver vigtigt at vi finder samme form for timing på fredag, og hurtigt anerkender, hvis VFF i perioder er meget sikre på kuglen, for de er farlige og løber rigtig godt for hinanden, når de har fat i spillet.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Aske er i flg. FS/SF ikke klar til VFF kampen så han er helt ude af truppen.
              Som jeg forstår nedenstående, så skal vi hverken regne med Gomez eller HC i truppen heller. Så vigtigt Myhras kæreste fik timet barnets fødsel, så målmandsduoen ikke endte med at være to U-keepere.

              https://fyens.dk/ob/det-havde-vaeret...80858a5e446-44

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Kampen er mega vigtig. Det er kampen som kan overbevise spillerne om at de er på vej i den rigtige retning, eller fra start så tvivl om det nye 'projekt overlevelse'.
                Jeg synes VFF er et hold som i en længere periode har haft et højere topniveau end os. De splittede os nærmest ad I 1. Halveg i kampen i Odense, hvor de spillede hurtigt, lagde et højt pres og bare var os totalt overlegne.
                De svinger til gengæld meget og har en skrøbelig defensiv, når det ikke spiller for dem.
                Forhåbentlig har vi bygget på, så vi tempomæssigt kan følge med i vores pres, når VFF spiller hurtigt. Det var en af tingene der gik helt galt i efterårets kamp. Vi fløj frem i hovedløst pres, men blev overspillet og efterlod et tønder land imellem forsvar og midtbane. Det så heldigvis ud til vi timede den del af spillet bedre i den sidste træningskamp, hvor der var en fin forståelse for, hvornår vi skulle presse højt, og hvornår vi stod relativt lavt og kompakt. Det bliver vigtigt at vi finder samme form for timing på fredag, og hurtigt anerkender, hvis VFF i perioder er meget sikre på kuglen, for de er farlige og løber rigtig godt for hinanden, når de har fat i spillet.
                Tror det er godt at vi denne gang spiller med tre midterforsvarer. Kunne være det rent faktisk er en fin idé at starte med Paulsen i denne kamp, så han kan sættes til at mandsopdække Ementa. Ementa rev jo rundt med især Slots sidste gang, så han skal i hvert fald ikke sætte op direkte overfor ham

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Tror det er godt at vi denne gang spiller med tre midterforsvarer. Kunne være det rent faktisk er en fin idé at starte med Paulsen i denne kamp, så han kan sættes til at mandsopdække Ementa. Ementa rev jo rundt med især Slots sidste gang, så han skal i hvert fald ikke sætte op direkte overfor ham
                  Bestemt - Ementa var slem ved os sidste gang i Odense så han skal gerne stoppes inden han kommer for tæt på. Trybull og BP må i fællesskab gøre det nødvendige
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Tror det er godt at vi denne gang spiller med tre midterforsvarer. Kunne være det rent faktisk er en fin idé at starte med Paulsen i denne kamp, så han kan sættes til at mandsopdække Ementa. Ementa rev jo rundt med især Slots sidste gang, så han skal i hvert fald ikke sætte op direkte overfor ham
                    Ingen tvivl om det. Han fik en opgave med at stille sig I slots område og det nåede vi aldrig at få styr på. Det bliver nok nemmere med tre mand i bagkæden. Især Paulsen har fysikken til at styre Ementa, men med Helanders fortid i Skotland er han nok også bevænt med at dække et stort skur op.
                    En anden nøgleduel bliver at Al Hajj ikke lader sig kue af Grønning, som helt sikkert får en opgave med at følge ham tæt.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Ingen tvivl om det. Han fik en opgave med at stille sig I slots område og det nåede vi aldrig at få styr på. Det bliver nok nemmere med tre mand i bagkæden. Især Paulsen har fysikken til at styre Ementa, men med Helanders fortid i Skotland er han nok også bevænt med at dække et stort skur op.
                      En anden nøgleduel bliver at Al Hajj ikke lader sig kue af Grønning, som helt sikkert får en opgave med at følge ham tæt.
                      Vi var også ret dårligt organiseret i forsvaret med BP ikke helt på toppen. Nu ser vi bedre ud med Helander og i cf. og en tysker der nærmer sig topform. Det bliver helt sikkert svært og tæt, men det er ikke en umulig opgave
                      Last edited by manner; 15-02-2024, 11:36.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Vi var også ret dårligt organiseret i forsvaret med ikke helt på toppen. Nu ser vi bedre ud med Helander og i cf. og en tysker der nærmer sig topform. Det bliver helt sikkert svært og tæt, men det er ikke en umulig opgave
                        Helt sikkert ikke, men de sluttede efteråret af med at slå SIF og FCK hjemme, så de er et godt hold på hjemmebane og ikke et hold vi skal forvente at slå, som vi har spillet hidtil i sæsonen. De har det seneste halvandet år bare haft et højere topniveau end os. Det er blevet mere svingende efter nogen profiler har forladt dem, men når det spiller for dem især på hjemmebane, så er det her vi skal træde i karakter og ikke være for fine til at stå lidt dybere i banen og lade dem have svært ved at bryde igennem os, i stedet for at tro vi kan spille med, for det har vi altså ikke vist kvalitet nok i spillet til at kunne rigtig længe.

                        Comment


                          #42
                          Vi har 1 point når kampen fløjtes igang det vil jeg være tilfreds med vi også har efter kampen..... Stadig nervøs for truppens beskaffenhed
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #43
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...ngribe-foraret

                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rer-mod-viborg

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-som-en-finale

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Fyens har samme opstilling som i Seattle-kampen.
                                Gomez, Köhler og Aske skadet foruden de to "voksne" reservekeepere. Bernat forventes at træne igen 3-4 dage inde i næste uge.
                                Deedson udgik af træningen igår med et lår der strammede. Træningen var delt op med åben træning først og lukkede døre til sidst. Han gik ud kort før den åbne træning sluttede. Man håber det blev taget i opløbet, men han er nok lidt tvivlsom.

                                Comment

                                Working...
                                X