Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Brændte han mange store chancer i Stabæk da?
    Han scorede vist i hvertfald ikke mål i de 11 kampe han var med i fordelt på 263 min. jfr. Transfermarkt.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Han scorede vist i hvertfald ikke mål i de 11 kampe han var med i fordelt på 263 min. jfr. Transfermarkt.
      Det er jeg med på. Men det siger jo ikke rigtig så meget om, hvorvidt han brændte mange chancer. Dels spillede han for er bundhold uden tur i den, dels antyder de til jo netop at han mest har fået sporadiske indhop. Men derfor kan det selvfølgelig sagtens være, han har brændt den ene chance efter den anden, og det kunne jo være Online vidste noget om det.

      Comment


        #18
        Fra deres fanforum

        "Luca er virkelig elendige​"

        "Luca er så dårlig. Beklager, men det som å spille med 10 mann på banen med han​"

        "Luca overbeviste ikke sist kamp, men kom til flere gunstige posisjoner​"

        "Synd vi må starte med Luca, han er helt klart best som super sub"

        "...Nå har han prøvd Luca uten suksess​"

        "Det må være noe Bob ser i Luca som ingen andre har fått med seg​"

        "Altså Luca er dagens dårligste. Bytt han uuuuuut​"


        Håber virkelig, at han kan forløse sit talent og blive vores nye 9'er. Men har desværre min tvivl med ham på dette niveau. På stadion skal jeg selvfølgelig nok give ham min fulde støtte

        Spændende, hvad der sker når MF er klar igen (ser ham som en med et større overblik og teknik)
        Last edited by Online; 03-02-2024, 12:17.

        Comment


          #19
          Jeg kan rigtig godt lide en fodboldspiller der er god med bolden i fødderne, det er ikke nogen hemmelighed og det er måske ikke lige Lucas spidskompetence.

          Men han har jo andre kvaliteter, han sparker fremragende med sit venstreben, han er ikke ueffen med højre og så kan han også med låget, det er ikke et dumt sted at starte for en 9'er, der er også lidt størrelse på ham.

          Kan Mouritzen komme til indlæg med venstre i hovedhøjde så bliver jeg ikke overrasket hvis han stanger den ind.
          Last edited by Striwetforlivet!; 03-02-2024, 12:30.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ingen ide (men kan da tyde på det), men hvor mange mål scorede han i 11 kampe ?
            Så ret beset udtaler du dig smart om noget du ikke ved noget om ;-)
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              Så ret beset udtaler du dig smart om noget du ikke ved noget om ;-)
              Måske Men en angriber, der ikke har scoret et eneste mål og måske ikke er kommet frem til / har brændt store chancer (som I efterspørger)... er det så overhovedet en angriber ? (Her taler jeg om tiden i Norge)

              Synes han ser ud til at have nogle kvaliteter, men der er stadigvæk rigtigt meget at arbejde med, hvis han skal spille SL.

              Bøjer mig i støvet, hvis han brænder ligaen af i foråret, når vi møder nogle (defensive/fysiske) hold, der også kæmper for overlevelse.
              Last edited by Online; 03-02-2024, 13:11.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Måske Men en angriber, der ikke har scoret et eneste mål og måske ikke er kommet frem til / har brændt store chancer (som I efterspørger)... er det så overhovedet en angriber ? (Her taler jeg om tiden i Norge)

                Synes han ser ud til at have nogle kvaliteter, men der er stadigvæk rigtigt meget at arbejde med, hvis han skal spille SL.

                Bøjer mig i støvet, hvis han brænder ligaen af i foråret, når vi møder nogle (defensive/fysiske) hold, der også kæmper for overlevelse.
                Men behøves han ligefrem at brænde suppen af? Altså han er stadig ung og skal lære - En del. Men mod Elfsborg synes jeg det så fint ud og han kom til chancer i går. Det var der ikke mange andre der kunne prale af. Men lad os se. Jeg mener ikke han er klar til at være fast starter, men synes han viser noget vi kan bruge. Om det er nok må tiden vise.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Myhra, Slotsager, Helander, Ivancevic, Owusu, Michelson, Trybull, Manneh, El-Hajj, Deedson, Kadrii

                  bænk Bernat, Gomez, Adelgård, Horneman, M. Jensen, Kjerrumgård

                  Comment


                    #24
                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...-generalproven
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Jeg tipper på en sejr.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Myhra, Slotsager, Helander, Ivancevic, Owusu, Michelson, Trybull, Manneh, El-Hajj, Deedson, Kadrii

                        bænk Bernat, Gomez, Adelgård, Horneman, M. Jensen, Kjerrumgård
                        Det bliver nok nærmere: Myhra, Slotsager, Helander, Paulsen, Owusu, Mouritsen, Trybull, Al-Hajj, Deedson, Kadrii, Kjerrumgaard

                        Bænk: Bernat, Ivancevic, Gomez, Mickelson, Adelgaard, Manneh, Mucolli, Horneman, Fenger
                        Last edited by kiwihat; 13-02-2024, 09:47.
                        OB – Ingen hader os

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                          Det bliver nok nærmere: Myhra, Slotsager, Helander, Paulsen, Owusu, Mouritsen, Trybull, Al-Hajj, Deedson, Kadrii, Kjerrumgaard

                          Bænk: Bernat, Ivancevic, Gomez, Mickelson, Adelgaard, Manneh, Mucolli, Horneman, Fenger
                          Ikke helt skævt. Der er dog tvivl om Aske er klar. Så mon ikke Grubbe overtager den plads.
                          Og i det splitsekund Markus Jensen er klar til et godt indhop er han foran Mucolli i køen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ikke helt skævt. Der er dog tvivl om Aske er klar. Så mon ikke Grubbe overtager den plads.
                            Og i det splitsekund Markus Jensen er klar til et godt indhop er han foran Mucolli i køen
                            Er Markus Jensen blevet skadet igen? For ellers er han vel allerede foran i køen vurderet på de sidste par testkampe.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ikke helt skævt. Der er dog tvivl om Aske er klar. Så mon ikke Grubbe overtager den plads.
                              Og i det splitsekund Markus Jensen er klar til et godt indhop er han foran Mucolli i køen
                              Aske er i flg. FS/SF ikke klar til VFF kampen så han er helt ude af truppen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Efter dagens træning på stadion fik vi en snak med Søren Krogh om træningslejren, og hvordan holder står til kampen på fredag mod Viborg.

                                https://obstruktion.dk/soeren-krogh-...ar-til-viborg/

                                Comment

                                Working...
                                X