Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viljar Myhra

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Jeg tror ikke det er dårlig timing for Myhra. Nu kan han lære at kontrollere angsten, samtidig med at der er en anden keeper, der som udgangspunkt har det store pres, og måske der så langsomt er en mulighed for at komme i spil igen.
    Mit udgangspunkt var også at det var dårlig timing for OB og stort set alle andre end Myhra

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mit udgangspunkt var også at det var dårlig timing for OB og stort set alle andre end Myhra
      Det er det helt sikkert, men sådan må det jo være.

Jeg er dog ikke selv helt overbevist om at Myhra bare sådan får sin plads tilbage, når han er helt klar igen. Jeg synes Sander har set virkelig lovende ud, og jeg tror måske også han er mere prototypen på en Zorniger målmand med sine evner som sweeper-keeper. Ikke at Myhra ikke også er habil i det aspekt af spillet, men jeg tror umiddelbart det ligger mere naturligt til Sander. Og så er der så meget åbenlyst potentiale i Sander, at jeg godt kan forestille mig at vi om et par år vil se det som held i uheld, at vi følte os nødsaget til at hente ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det er det helt sikkert, men sådan må det jo være.

Jeg er dog ikke selv helt overbevist om at Myhra bare sådan får sin plads tilbage, når han er helt klar igen. Jeg synes Sander har set virkelig lovende ud, og jeg tror måske også han er mere prototypen på en Zorniger målmand med sine evner som sweeper-keeper. Ikke at Myhra ikke også er habil i det aspekt af spillet, men jeg tror umiddelbart det ligger mere naturligt til Sander. Og så er der så meget åbenlyst potentiale i Sander, at jeg godt kan forestille mig at vi om et par år vil se det som held i uheld, at vi følte os nødsaget til at hente ham.
        Enig. Sander har imponeret mig. God udstråling - enormt god med fødderne, naturligt for ham at gå højt op.

Men måske Myhra vil have det ok - alt taget i betragtning - med at tage kampen op som andenkeeper.

MHs karriere lakker mod enden. Han er en fed type, og han bruger meget tid på at coache de unge målmænd til træning. En plads i OBs stab kunne måske være en mulighed?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Enig. Sander har imponeret mig. God udstråling - enormt god med fødderne, naturligt for ham at gå højt op.

Men måske Myhra vil have det ok - alt taget i betragtning - med at tage kampen op som andenkeeper.

MHs karriere lakker mod enden. Han er en fed type, og han bruger meget tid på at coache de unge målmænd til træning. En plads i OBs stab kunne måske være en mulighed?
          Enig, i det jeg har markeret. Men ligefrem imponeret, har han ikke mig. Han har gjort det fint mod FCK. I kampen mod AGF var der 2 mål, hvor han nok kunne havde gjort lidt mere. Men fin målmand, men hvis Myhra er helt klar igen, så bør han spille. Han er en både bedre og mere færdig målmand, så at sige end Sander. Enig ang. MH. Men jeg tror heller ikke Myhra, uden videre får sin plads tilbage.

Comment

Er simpelthen så glad for at Myhra er tilbage. Han er vel vores bedste målmand. Men også som et godt menneske er det dejligt at se ham ovenpå igen. Han er bare en fantastisk person

Men for hulen det er dårlig timing når man lige har har hentet en U21 landsholdsmålmand og samtidig har en dyr reservekeeper der også har gjort det godt. Jeg er sikker på at man i FCK selv ville syntes det er for mange målmænd. Og samtidig æder det sindssygt mange lønkroner på den post som potentielt koster os den forsvarsspiller, midtbane eller angriber.
            Rask meldingen er nok for sent til at finde en løsning mht at udleje en af dem og også for sent ift at man nok ikke skulle have hentet Sander.

Jeg forstår at man først er klar når man er klar og han har gjort sit bedste. Og OB var nød til at reagere. Men hvor er det dårlig timing for alle parter
            Synes det er alligevel meget godt hvordan det er. Hvis det ligger i det mentale/i psyken så er der ja altid mulighed for en tilbagefald, det er ikke usædvanligt fordi en psykisk udvikling går ikke helt ligeud men kan have bump på vejen. Så har Myhra tid og sikkerhed at komme ind i det tempo som er bedst for ham. Og klubben står der med en komfortabel løsning. Måske lidt synd for Sander som kom helt sikker om at få meget spilletid men for Myhra og OB er det den bedste løsning.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, i det jeg har markeret. Men ligefrem imponeret, har han ikke mig. Han har gjort det fint mod FCK. I kampen mod AGF var der 2 mål, hvor han nok kunne havde gjort lidt mere. Men fin målmand, men hvis Myhra er helt klar igen, så bør han spille. Han er en både bedre og mere færdig målmand, så at sige end Sander. Enig ang. MH. Men jeg tror heller ikke Myhra, uden videre får sin plads tilbage.
              Helt enig. Ser Myhra som en markant bedre målmand. Er bare ikke rolig med Sander på mål.

Comment

Er simpelthen så glad for at Myhra er tilbage. Han er vel vores bedste målmand. Men også som et godt menneske er det dejligt at se ham ovenpå igen. Han er bare en fantastisk person

Men for hulen det er dårlig timing når man lige har har hentet en U21 landsholdsmålmand og samtidig har en dyr reservekeeper der også har gjort det godt. Jeg er sikker på at man i FCK selv ville syntes det er for mange målmænd. Og samtidig æder det sindssygt mange lønkroner på den post som potentielt koster os den forsvarsspiller, midtbane eller angriber.
                Rask meldingen er nok for sent til at finde en løsning mht at udleje en af dem og også for sent ift at man nok ikke skulle have hentet Sander.

Jeg forstår at man først er klar når man er klar og han har gjort sit bedste. Og OB var nød til at reagere. Men hvor er det dårlig timing for alle parter
                Ved godt det ikke er skrevet i en ond mening. Dertil er du for klog.
                Må bare sige det kommer lidt uheldigt ud, og jeg har det ekstremt stramt med din timing.

Vil bare ønske Myhra tillykke med sit comeback, og håber han har det godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ved godt det ikke er skrevet i en ond mening. Dertil er du for klog.
                  Må bare sige det kommer lidt uheldigt ud, og jeg har det ekstremt stramt med din timing.

Vil bare ønske Myhra tillykke med sit comeback, og håber han har det godt.
                  Vidste godt at der var mulighed for det. Men der var ingen ond hensigt eller noget. Så helt fair hvordan du har det

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Helt enig. Ser Myhra som en markant bedre målmand. Er bare ikke rolig med Sander på mål.
                    Det må han jo vise på træningsbanen .. der er kommet ny træner der ikke i samme grad har Myhras meritter på sig, så han er nok forholdsvis objektiv. AZ har i hvert fald ikke haft problemer med at “ofre” Hansen i forhold til Sander, så bedste mand må formodes at vinde.

Alternativt vil Hansen vel væk hvis Myhra overhaler både Hansen og Sander og Sander er 2. keeper.

Men hvad gør man så hvis Myhra får et tilbageslag - angst er noget tricky noget ..

Sander i SL og Myhra i pokal indtil videre ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Myhra startede rigtig godt, men vil da gerne indrømme at jeg hele sidste halvdel af sidste sæson, frem til sygemeldingen, savnede noget mere fra Myhra. Jeg synes der var for få afgørende og uventede redninger, så jeg føler mig ikke overbevist om, at han bare går ind og tager pladsen igen.
                      Men dejligt at have ham godt tilbage igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg tror jeg er enig med dig her, men opfatter dem begge som rigtigt gode, men med Theo som den bedre målmand i feltet hvor han dækker et stort område, mens Myhre er den bedste i det lille felt og som shotstopper uden dog at have set meget statistik på det område. Det er kun min mavefornemmelse der siger mig det, og jeg er bestemt ikke "målmandsconnoisseur" på den måde.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

https://campo.dk/2025/08/28/fire-maa...logisk-aspekt/

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Myhra startede rigtig godt, men vil da gerne indrømme at jeg hele sidste halvdel af sidste sæson, frem til sygemeldingen, savnede noget mere fra Myhra. Jeg synes der var for få afgørende og uventede redninger, så jeg føler mig ikke overbevist om, at han bare går ind og tager pladsen igen.
                            Men dejligt at have ham godt tilbage igen.
                            Det jeg er tildels enig i, men hele holdet spillede ikke for godt i foråret.... Så han blev også solgt nogle gange. Men ikke hans bedste halvsæson hos os.

Comment

Working...
                            X