Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viljar Myhra

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er så trist. Det værste er, at disse symptomer kan skyldes alle de elektriske impulser som en topidrætsmand i dag er ude for. Det gælder også den stigende mængde stråling fra mobiler, satelitter, master, wifi, diverse udstyr i hjemmene osv. Der er nogen i vores samfund, der reagerer. Tænk ogås på det nye fænomen med tiskuere der skal have hastebehandling så kampe stoppes. Nej, der er (endnu) ikke gængs viden, jeg ved det. Men der er godt nok mange der har den viden i dag. Også anerkendte videnskabsfolk..
    Det er især de lavfrekvente bærebølger der skaber den her slags problemer.
    God bedring til Myhra. Mit råd er at han i det mindste slukker for sin wifi og bruger en ledning i stedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Det er så trist. Det værste er, at disse symptomer kan skyldes alle de elektriske impulser som en topidrætsmand i dag er ude for. Det gælder også den stigende mængde stråling fra mobiler, satelitter, master, wifi, diverse udstyr i hjemmene osv. Der er nogen i vores samfund, der reagerer. Tænk ogås på det nye fænomen med tiskuere der skal have hastebehandling så kampe stoppes. Nej, der er (endnu) ikke gængs viden, jeg ved det. Men der er godt nok mange der har den viden i dag. Også anerkendte videnskabsfolk..
      Det er især de lavfrekvente bærebølger der skaber den her slags problemer.
      God bedring til Myhra. Mit råd er at han i det mindste slukker for sin wifi og bruger en ledning i stedet.
      Er måske stødt på en artikel, om netop det emne. Skrevet af den indiske forsker Mr Ranslirpa.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Er måske stødt på en artikel, om netop det emne. Skrevet af den indiske forsker Mr Ranslirpa.
        Du kan finde ligeså mange artikler om spillere, som er faldet om / døde pga. Covid-vaccinerne !

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Det må sgu være træls for en forsker at hedder Mr. Ranslirpa. Især når han ville hedder Mr. Aprilsnar læst bagfra :P.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du kan finde ligeså mange artikler om spillere, som er faldet om / døde pga. Covid-vaccinerne !
            Ja ufattelig så mange konspirations teorier der er i omløb

Comment

Alt muligt held og lykke med det potentielle comeback i aften - vi er en del der godt kunne unde dig lidt vind i sejlene, oven på en svær periode!

https://folkebladetlemvig.dk/sport/o...norsk-maalmand

"- Jeg glæder mig helt vildt til at spille for så stor en klub som OB. Jeg ser det som et stort skridt op i min karriere. I Norge ser man Superligaen som en stor liga og et godt skridt videre, så det er en liga, man gerne vil til.

- OB er en af klubberne, som skiller sig ud, synes jeg. Det er en stor klub, og en klub der virkelig er fristende at spille for, så jeg glæder mig vældig meget til at komme i gang, siger Myhra til ob.dk."

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                Alt muligt held og lykke med det potentielle comeback i aften - vi er en del der godt kunne unde dig lidt vind i sejlene, oven på en svær periode!

https://folkebladetlemvig.dk/sport/o...norsk-maalmand

"- Jeg glæder mig helt vildt til at spille for så stor en klub som OB. Jeg ser det som et stort skridt op i min karriere. I Norge ser man Superligaen som en stor liga og et godt skridt videre, så det er en liga, man gerne vil til.

- OB er en af klubberne, som skiller sig ud, synes jeg. Det er en stor klub, og en klub der virkelig er fristende at spille for, så jeg glæder mig vældig meget til at komme i gang, siger Myhra til ob.dk."
                Han gjorde det rigtig godt til træning i går, kan jeg tilføje.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Han gjorde det rigtig godt til træning i går, kan jeg tilføje.
                  Dejlig læsning

Comment

…altså skal hans kamp i dag forståes således at han er tilbage ?
                    Hvis det er rigtigt, så er han jo med afstand den bedste keeper vi har og slår dermed Sander af med det samme.
                    sikke et luksus problem vi pludseligt har på den post.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                      …altså skal hans kamp i dag forståes således at han er tilbage ?
                      Hvis det er rigtigt, så er han jo med afstand den bedste keeper vi har og slår dermed Sander af med det samme.
                      sikke et luksus problem vi pludseligt har på den post.
                      Han har meldt sig klar :)

https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-malm...mt-hardt-a5d51
                      Last edited by DD84; 27-08-2025, 22:18.

Comment

Er simpelthen så glad for at Myhra er tilbage. Han er vel vores bedste målmand. Men også som et godt menneske er det dejligt at se ham ovenpå igen. Han er bare en fantastisk person

Men for hulen det er dårlig timing når man lige har har hentet en U21 landsholdsmålmand og samtidig har en dyr reservekeeper der også har gjort det godt. Jeg er sikker på at man i FCK selv ville syntes det er for mange målmænd. Og samtidig æder det sindssygt mange lønkroner på den post som potentielt koster os den forsvarsspiller, midtbane eller angriber.
                        Rask meldingen er nok for sent til at finde en løsning mht at udleje en af dem og også for sent ift at man nok ikke skulle have hentet Sander.

Jeg forstår at man først er klar når man er klar og han har gjort sit bedste. Og OB var nød til at reagere. Men hvor er det dårlig timing for alle parter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er simpelthen så glad for at Myhra er tilbage. Han er vel vores bedste målmand. Men også som et godt menneske er det dejligt at se ham ovenpå igen. Han er bare en fantastisk person

Men for hulen det er dårlig timing når man lige har har hentet en U21 landsholdsmålmand og samtidig har en dyr reservekeeper der også har gjort det godt. Jeg er sikker på at man i FCK selv ville syntes det er for mange målmænd. Og samtidig æder det sindssygt mange lønkroner på den post som potentielt koster os den forsvarsspiller, midtbane eller angriber.
                          Rask meldingen er nok for sent til at finde en løsning mht at udleje en af dem og også for sent ift at man nok ikke skulle have hentet Sander.

Jeg forstår at man først er klar når man er klar og han har gjort sit bedste. Og OB var nød til at reagere. Men hvor er det dårlig timing for alle parter
                          Jeg tror ikke det er dårlig timing for Myhra. Nu kan han lære at kontrollere angsten, samtidig med at der er en anden keeper, der som udgangspunkt har det store pres, og måske der så langsomt er en mulighed for at komme i spil igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Jeg tror ikke det er dårlig timing for Myhra. Nu kan han lære at kontrollere angsten, samtidig med at der er en anden keeper, der som udgangspunkt har det store pres, og måske der så langsomt er en mulighed for at komme i spil igen.
                            Enig

Comment

Det punkt håber jeg han er ovre når nu han klar melder sig. Enten er man klar eller også har man brug for tid til at blive klar. Han har lige været igennem en periode hvor han tog det stille og roligt og trænede med uden at være klar til kamp.
                              Hvis han har brug for mere tid til at føle sig parat skal han endelig bare tage det. Men topfodbold er ikke er job hvor man kan starte op på 80%. Man er først klar når man er på 100%
                              Ikke for at lyde uempatisk. Kan virkelig godt lide Myhra og han skal have max forståelse og støtte fra klubben

Comment

Spot on, faktisk de bedste vilkår for ham

Comment

Working...
                                X