Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viljar Myhra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Viljar Myhra

    Velkomme til! Fem år betyder vel helt klar at ledelsen stoler på ham og vi må have høje forventninger!
    https://ob.dk/nyheder/2024/januar/vi...lmand-i-odense
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Velkomme til! Fem år betyder vel helt klar at ledelsen stoler på ham og vi må have høje forventninger!
    https://ob.dk/nyheder/2024/januar/vi...lmand-i-odense
    Ham må de være sikre på, håber han er dygtig. Velkommen til.

    Comment


      #3
      Er vi sikker på at han decideret er købt som klar første keeper? Jeg bider mærke i at de i artikel skriver at de vil "øge konkurrencen" i målet. Og på Bold.dk er der en norsk bruger der skriver, at han er en okay målmænd uden de store svagheder.
      5 år kunne vel også tyde på at man har fået en type ind der er indforstået med, at han ikke nødvendigvis er førstemålmænd, og skal kæmpe med Bernat (eller en anden) om spilletiden. Derved risikerer man ikke en situation ligesom med Martin, hvor han blev småfornærmet over ikke at være starter længere.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Er vi sikker på at han decideret er købt som klar første keeper? Jeg bider mærke i at de i artikel skriver at de vil "øge konkurrencen" i målet. Og på Bold.dk er der en norsk bruger der skriver, at han er en okay målmænd uden de store svagheder.
        5 år kunne vel også tyde på at man har fået en type ind der er indforstået med, at han ikke nødvendigvis er førstemålmænd, og skal kæmpe med Bernat (eller en anden) om spilletiden. Derved risikerer man ikke en situation ligesom med Martin, hvor han blev småfornærmet over ikke at være starter længere.
        MH nok ikke mere tilfreds med at blive 3. valg … men selvfølgelig også en måde for SK at undgå st skulle vælge mellem MH og HC

        Velkommen til..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Er vi sikker på at han decideret er købt som klar første keeper? Jeg bider mærke i at de i artikel skriver at de vil "øge konkurrencen" i målet. Og på Bold.dk er der en norsk bruger der skriver, at han er en okay målmænd uden de store svagheder.
          5 år kunne vel også tyde på at man har fået en type ind der er indforstået med, at han ikke nødvendigvis er førstemålmænd, og skal kæmpe med Bernat (eller en anden) om spilletiden. Derved risikerer man ikke en situation ligesom med Martin, hvor han blev småfornærmet over ikke at være starter længere.
          Jeg er 100% sikker på han er første keeper mod Viborg.

          Jeg bider mærke i:
          - Vi har betalt en stor pose penge for ham.
          - Strømgodset, melder at han meget gerne vil vide til en større udfordring.
          - OB skriver “At det meget vel kan være at der er en ny mand i målet, for Viljar Myhra” er lige kommet til klubben.
          - Jeg har læst mange andre analyser af Myhra, og det er altså ikkke negative ting. Han har været omkring det norske landshold, og bliver generalt omtalt som en af Norges bedste målmænd, i flere år.

          Jeg er overhvoedet ikke i tvivl. Han er ny førstemålmand.

          Comment


            #6
            OB vil aldrig betale mere end 5 mio for en potentiel anden målmand, der er vi SLET ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jeg er 100% sikker på han er første keeper mod Viborg.

              Jeg bider mærke i:
              - Vi har betalt en stor pose penge for ham.
              - Strømgodset, melder at han meget gerne vil vide til en større udfordring.
              - OB skriver “At det meget vel kan være at der er en ny mand i målet, for Viljar Myhra” er lige kommet til klubben.
              - Jeg har læst mange andre analyser af Myhra, og det er altså ikkke negative ting. Han har været omkring det norske landshold, og bliver generalt omtalt som en af Norges bedste målmænd, i flere år.

              Jeg er overhvoedet ikke i tvivl. Han er ny førstemålmand.
              Umiddelbart så lugter det af noget Jesper Hansen niveau....... udtaget til landshold men ingen kampe. Der var en der skrev, at han tidligere i karrieren lavede en del fejl, men skulle have lagt det fra sig.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Er vi sikker på at han decideret er købt som klar første keeper? Jeg bider mærke i at de i artikel skriver at de vil "øge konkurrencen" i målet. Og på Bold.dk er der en norsk bruger der skriver, at han er en okay målmænd uden de store svagheder.
                5 år kunne vel også tyde på at man har fået en type ind der er indforstået med, at han ikke nødvendigvis er førstemålmænd, og skal kæmpe med Bernat (eller en anden) om spilletiden. Derved risikerer man ikke en situation ligesom med Martin, hvor han blev småfornærmet over ikke at være starter længere.
                Det er vel den sædvanlige måde at udtrykke sig. Man ville ja demontere HC hvis man siger "vi henter en ny førstemålmand" fordi det ville indikere at HC er ikke god nok. Men vi ville vel næppe betale så meget penge for en 27 år gammel målmand og give ham 5år hvis man ser ham ikke i en bærende rolle.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Er vi sikker på at han decideret er købt som klar første keeper? Jeg bider mærke i at de i artikel skriver at de vil "øge konkurrencen" i målet. Og på Bold.dk er der en norsk bruger der skriver, at han er en okay målmænd uden de store svagheder.
                  5 år kunne vel også tyde på at man har fået en type ind der er indforstået med, at han ikke nødvendigvis er førstemålmænd, og skal kæmpe med Bernat (eller en anden) om spilletiden. Derved risikerer man ikke en situation ligesom med Martin, hvor han blev småfornærmet over ikke at være starter længere.
                  han er da klart hente til at være 1 målmand. Alene prisen afslører det - når vi i forvejen har 3 målmænd så henter man ikke en ny backup til de penge.

                  Men det øger jo også konkurrencen - og jeg tænker ikke det er forbudt for HC at gøre det så godt til træning og i træningskampe at SK får svært ved at komme uden om ham. Det er da sådan set det jeg forventer han gør - tager kampen op.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    han er da klart hente til at være 1 målmand. Alene prisen afslører det - når vi i forvejen har 3 målmænd så henter man ikke en ny backup til de penge.

                    Men det øger jo også konkurrencen - og jeg tænker ikke det er forbudt for HC at gøre det så godt til træning og i træningskampe at SK får svært ved at komme uden om ham. Det er da sådan set det jeg forventer han gør - tager kampen op.
                    Tror man satser 100% på Viljar hvis han er klar fysisk. Lur mig om man kunne finde på at forfremme Magnus til 2. Målmand og give Elnegaard kontrakt til sommer.
                    Det vil selvfølge kræve at man finder en løsning med flyttemanden

                    Men hvor er det dog fedt at se at der endelig bliver åbnet lidt op på mølposen og man viser lidt ambitioner og mands mod på transfermarkedet. Hvis man så fyrer ekstra til den i morgen med flotte navne må man bare tage hatten af og sige at så har man gjort hvad man kan for at gå stærkest muligt ind i foråret
                    Last edited by fmprOB; 31-01-2024, 21:27.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror man satser 100% på Viljar hvis han er klar fysisk. Lur mig om om kunne finde på at forfremme Magnus til 2. Målmand og give Elnegaard kontrakt til sommer.
                      Det vil selvfølge kræve at man finder en løsning med flyttemanden

                      Men hvor er det dog fedt at se at der endelig bliver åbnet lidt op på mølposen og man viser lidt ambitioner og mands mod på transfermarkedet. Hvis man så fyrer ekstra til den i morgen med flotte navne må man bare tage hatten af og sige at så har man gjort hvad man kan for at gå stærkest muligt ind i foråret
                      Jeg synes allerede de navne som er sat sammen med OB, hentyder til at klubben vil åbne pengepungen.
                      Finndell, Grot, Bjørndal, Mads Hansen osv..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Jeg synes allerede de navne som er sat sammen med OB, hentyder til at klubben vil åbne pengepungen.
                        Finndell, Grot, Bjørndal, Mads Hansen osv..
                        Så må vi bare håbe at der har været / er tale om reelle emner og ikke bare luftkasteller - desværre er det længe siden NT har vist sig villig til at åbne pengepungen - købet af ny målmand kunne måske være et tegn på at det kommer nu

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Jeg synes allerede de navne som er sat sammen med OB, hentyder til at klubben vil åbne pengepungen.
                          Finndell, Grot, Bjørndal, Mads Hansen osv..
                          Hvis man henter Grot kommer jeg til at fejre det med en kold o`ense classic

                          Comment


                            #14
                            Grot ville være lækkert, ja, men hvem skal udfylde hullet efter Köhler? Vil man bare satse på, at Manneh og Trybull spiller samtlige minutter af samtlige kampe resten af sæsonen?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                              Grot ville være lækkert, ja, men hvem skal udfylde hullet efter Köhler? Vil man bare satse på, at Manneh og Trybull spiller samtlige minutter af samtlige kampe resten af sæsonen?
                              Nej der skal minimum 1 midtbane spiller ind. Men er der nok kvalitet i angrebet kan man bruge Al Hajj som 8`er i nogle kampe

                              Comment

                              Working...
                              X