Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der kom Helander da en halv time for sent.

    Comment


      mucolli ind for deedson, manneh kom vidst også ind - syntes jeg så 2 mere men ikke helt klar over hvem og for hvem

      edit gomez for helander er ihvertfald skiftet

      Comment


        Syntes Helander virkede lidt ukoncentreret / sen i mange handlinger. Ved godt at han er professionel, men mon tankerne (ubevidst) allerede er i Anderlecht eller et andet sted...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Syntes Helander virkede lidt ukoncentreret / sen i mange handlinger. Ved godt at han er professionel, men mon tankerne (ubevidst) allerede er i Anderlecht eller et andet sted...
          det vil i så fald jo ikke være sådan han spiller sig til en ny stor kontrakt...

          Comment


            der burde det være blevet 1-3 ved ikke hvad vores forsvar lavede, men kun takket være en dårlig afslutning at vi kun er ned med 1....Grubbe ind

            Comment


              Jeg synes ikke vores opspil hænger ret godt sammen lige nu

              Comment


                Gomez står med bolden nede ved hjørnetflaget - ved tydeligvis ikke hvad han skal gøre med den - giver så et hjørnespark væk?? Så tril den da ud til et indkast hvis det skal være...underlig beslutning

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Jeg synes ikke vores opspil hænger ret godt sammen lige nu
                  Det hænger overhovedet ikke sammen og forsvaret er på ingen måder afstemt

                  Comment


                    manneh med en tackling der var lige grov nok - igen optræk til ballade

                    Comment


                      Det er satme ikke meget vi har været oppe på deres banehalvdel

                      Comment


                        Lassen ind for Kadrii (tror jeg)

                        Comment


                          Tak for opdateringer. Tør du sige lidt om de to nye (Myhra og Gomez) ?

                          Comment


                            rødt til Manneh...syntes ikke det så så slemt ud men den tjekkiske spiller var godt nok hurtigt oppe i det røde felt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Tak for opdateringer. Tør du sige lidt om de to nye (Myhra og Gomez) ?
                              Ved ikke om du spørger mig, men Myhra har vel reelt ikke været testet og Gomez skal lige integreres i et forsvar, der sejler...

                              Comment


                                Har set de sidste 20 minutter. Det har godt nok været dårligt. Tjekkerne er mindst én klasse over os, og jeg har absolut intet sammenhængende set. Ok - det er de sidste 20 minutter af en træningskamp, men ret godt ser det godt nok ikke ud.

                                Sær stemning også - mange små infights og AM er alt for agressiv, nu også rødt kort.

                                Comment

                                Working...
                                X