Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han er nu blevet 18 den 1/1-2024….
    Bevares. Stadig ung.
    Lige den del af ny anførergruppe er jeg enig i.

    Fokus på udvikling og forlæng kontrakten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Bevares. Stadig ung.
      Lige den del af ny anførergruppe er jeg enig i.

      Fokus på udvikling og forlæng kontrakten.
      Det lugter mere af et stort sommersalg IMO…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det lugter mere af et stort sommersalg IMO…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Reelt en anførergruppe, hvor alle er væk til sommer... super SK
          martin hansen har da kontrakt et par år endnu. Trybull har man snakket om at forlænge med. Helander er nok væk - men pt er intet vel afgjort endnu. Kadrii kunne jeg godt tænke mig man forlængede med - spørgsmålet er om han vil til et sted hvor han spiller fast.

          BP gav det god mening at fjerne fra anførergruppen - da han må formodes at være backup. Slotsager syntes jeg egenligt godt man kunne have holdt i den gruppe - men får man ikke forlænget så skal han sælges til sommer. Og selv med en forlængelse er det en reel mulighed at han er væk.

          Generelt er problemet vel at der ud over Kadrii ikke er de helt store bud på en anfører - og slet ikke en med en længere kontrakt. Kan være vores nye norske målmand kan blive det - men nok lige tidligt nok.

          Nu har OB de sidste par sæsoner under Alm konstant skiftet anfører - så at vi tager endnu et halvår på den måde gør mig ikke det store.

          - men fremadrettet håber jeg da man får lidt mere styr på det, så det ikke skal være et spærgsmål der kommer op hver sommer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det lugter mere af et stort sommersalg IMO…
            Ville det at han er anfører ikke trække prisen op?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Kan være at anføregruppen er sammensat udfra hvem der giver den ønskede kultur til træning. Og så er det vel tæt på at være den mest rutinerede fra hver kæde der er valgt, måske et sikkert valg hvis lokummet brænder at der så er en anførergruppe som de unge kan læne sig op af og som har en anden ro end yngre spillere måske vil have.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det lugter mere af et stort sommersalg IMO…
                altså hvis ikke de får forlænget så SKAL han jo skydes afsted.

                - Og selv med en forlængelse kan det blive svært at holde på ham. Håber dog stadig vi kan have ham 1 sæson mere...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Ville det at han er anfører ikke trække prisen op?
                  De unge bliver solgt på potentialet. Bare se ham Osman i FCN. Vanvittigt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    altså hvis ikke de får forlænget så SKAL han jo skydes afsted.

                    - Og selv med en forlængelse kan det blive svært at holde på ham. Håber dog stadig vi kan have ham 1 sæson mere...
                    Ja det skal han. Og de skal nu nok blive enige. Men jeg tænker der kommer en del store bud til sommer der skal tages stilling til..
                    I sommers røg TK(AGF) til Italien for 50-60 mill, Busch(SIF) kunne være solgt for små 40 mill og Provstgaard i Vejle er man også i 20-30 mill klassen og har sagt nej til 18,75 mill.
                    Der er vildt mange penge i de unge og jeg er sikker på at man ikke siger nej hvis vi rammer et TK niveau. Og Slotsager selv vil afsted

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      martin hansen har da kontrakt et par år endnu. Trybull har man snakket om at forlænge med. Helander er nok væk - men pt er intet vel afgjort endnu. Kadrii kunne jeg godt tænke mig man forlængede med - spørgsmålet er om han vil til et sted hvor han spiller fast.

                      BP gav det god mening at fjerne fra anførergruppen - da han må formodes at være backup. Slotsager syntes jeg egenligt godt man kunne have holdt i den gruppe - men får man ikke forlænget så skal han sælges til sommer. Og selv med en forlængelse er det en reel mulighed at han er væk.

                      Generelt er problemet vel at der ud over Kadrii ikke er de helt store bud på en anfører - og slet ikke en med en længere kontrakt. Kan være vores nye norske målmand kan blive det - men nok lige tidligt nok.

                      Nu har OB de sidste par sæsoner under Alm konstant skiftet anfører - så at vi tager endnu et halvår på den måde gør mig ikke det store.

                      - men fremadrettet håber jeg da man får lidt mere styr på det, så det ikke skal være et spærgsmål der kommer op hver sommer
                      Så fordi MH har en længere kontrakt og vel reelt er 3. målmand skal han være i anførergruppen ?

                      TT ser jeg som en (vice-)anfører.

                      SK ser jeg som en (vice-)anfører.

                      Samt BK giver mening qua hans historie i klubben.

                      Helander giver ikke mening, hvis hovedet er et andet sted.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Så fordi MH har en længere kontrakt og vel reelt er 3. målmand skal han være i anførergruppen ?

                        TT ser jeg som en (vice-)anfører.

                        SK ser jeg som en (vice-)anfører.

                        Samt BK giver mening qua hans historie i klubben.

                        Helander giver ikke mening, hvis hovedet er et andet sted.
                        umiddelbart syntes jeg også at MH er lidt en overraskelse, men lægger nok ikke alt for meget i den her udvælgelse. Tror det er ret kortsigtet, som du selv siger kan der være stor udskiftning til sommer - så det handler bare om lige nu og her.

                        Tænker Kadrii bliver anfører - og regner med at både ham, helander og trybull kommer til at spille ret fast så der vil altid være en fra anførergruppen til at bærer armbindet i kamp ( modsat tiden med BP )

                        Jeg har ikke nogen grund til at tro Helanders hoved er noget andet sted - han er i OB frem til sommer og vil han videre så er det i hans egen bedste interesse at præsterer. Og en så erfaren prof spiller - kan ikke se det bliver noget problem.

                        Comment


                          Det er fedt nok at Paulsen holdt som anfører i 6 måneder. Meget kan man sige om Andreas Alm, men han var satme en klaphat til at udpege nye anførere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            Det er fedt nok at Paulsen holdt som anfører i 6 måneder. Meget kan man sige om Andreas Alm, men han var satme en klaphat til at udpege nye anførere.
                            ja han var ikke så heldig - syntes dog han er en smule undskyldt mht valgene i sommers...Kadrii var højest tiltænkt en plads på bænken - så ham bliver det ikke. MH i målet - syntes ikke rigtigt han passer ind...så skulle det have været Ivan - men ham mente Alm jo stod bag slots/BP i køen til spilletid.

                            Köhler var først lige landet...der var ikke meget at vælge imellem

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              ja han var ikke så heldig - syntes dog han er en smule undskyldt mht valgene i sommers...Kadrii var højest tiltænkt en plads på bænken - så ham bliver det ikke. MH i målet - syntes ikke rigtigt han passer ind...så skulle det have været Ivan - men ham mente Alm jo stod bag slots/BP i køen til spilletid.

                              Köhler var først lige landet...der var ikke meget at vælge imellem
                              Men at give anførerbindet til først Thomasen og derefter Tverskov der begge var i sidste år af deres kontrakt, det er sgu ikke for smart. Det var jo ikke ligefrem en overraskelse for os at ingen af dem forlængede.
                              Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men da Thomasen blev anfører var det fordi vi havde mistet Drachmann. Hvis jeg husker rigtigt, så var Tverskov viceanfører på det tidspunkt, så det ville give mening bare at give ham bindet på det tidspunkt. Men det skulle han først have da han havde 1 år tilbage af kontrakten. Det var bare nogle mærkelige beslutninger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Så fordi MH har en længere kontrakt og vel reelt er 3. målmand skal han være i anførergruppen ?

                                TT ser jeg som en (vice-)anfører.

                                SK ser jeg som en (vice-)anfører.

                                Samt BK giver mening qua hans historie i klubben.

                                Helander giver ikke mening, hvis hovedet er et andet sted.
                                Tænker ikke Martin Hansen er 3.målmand når/hvis han nogensinde kommer sig over sin alvorlige rygskade.
                                Desuden er det svært at udpege en anfører for en længere periode, da alt skal sælges hurtigst muligt. Det er nok ved at være slut med at lade kontrakter løbe ud.

                                Comment

                                Working...
                                X